Forvirret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2013

mpr

sille13 skriver:

stadig ingen mens eller positiv test?

Stadig ingen mens, men tør ikke teste endnu er så nervøs for at få endnu en negativ test.. Men skal til læge på torsdag hvis mens stadig ikke er kommet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

Anonym2013

Chel1992 skriver:

Stadig ingen mens, men tør ikke teste endnu er så nervøs for at få endnu en negativ test.. Men skal til læge på torsdag hvis mens stadig ikke er kommet 

Okay. Krydser fingre for at mens bliver væk og du tester positiv ved lægen. 

Anmeld

1. januar 2013

mpr

sille13 skriver:

Okay. Krydser fingre for at mens bliver væk og du tester positiv ved lægen. 

Krydser også fingre her ^^ Overvejer om jeg skal tage en test i morgen tidlig men puha ved bare heller ikke om jeg tør  

Anmeld

1. januar 2013

banana3

Chel1992 skriver:

Krydser også fingre her ^^ Overvejer om jeg skal tage en test i morgen tidlig men puha ved bare heller ikke om jeg tør  

Det synes jeg du skal

Anmeld

1. januar 2013

FrkDitte

Chel1992 skriver:

Brunt udflåd... nu ikke noget... ?

Fik brunt udflåd tidligere i dag. Og tænkte straks "nå det var det" da jeg altid plejer at få brunt udflåd inden menstruation dog bliver det ved med at være kraftigt eller bliver kraftigere med tiden indtil mens kommer.. Nu står jeg så lidt... som et spørgsmåls tegn, da det nu stort set er væk????

Det er jo meningen jeg skulle teste her d. 30 men ved bare ikke om mine forventninger kan blive heroppe endnu eller om de godt kan dale lige så stille? andre der får brunt udflåd normalt inden mens, men som alligevel har været gravid?

Hejsa,

Første gang jeg blev gravid, oplevede jeg det samme som dig..

Lidt brundt udflåd, og tænkte at mens starter (min mens starter også med brunt udflåd i 1-2 dage), men det forsvandt igen...

Tog en test dagen efter og den var positiv..

Mistede desværre... 

Men nu er jeg gravid igen (ca. 4+0).. og har haft brunt udflåd samme dag jeg testede positiv og igen igår.. 

Håber for dig at den er der   

Knus D.

Anmeld

1. januar 2013

Anonym2013

Chel1992 skriver:

Hehe. Det kan jeg godt forstå. Men på den anden side er der jo heller ikke længe til torsdag

Laver du en opdate når du når der til? 

Anmeld

2. januar 2013

mpr

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Første gang jeg blev gravid, oplevede jeg det samme som dig..

Lidt brundt udflåd, og tænkte at mens starter (min mens starter også med brunt udflåd i 1-2 dage), men det forsvandt igen...

Tog en test dagen efter og den var positiv..

Mistede desværre... 

Men nu er jeg gravid igen (ca. 4+0).. og har haft brunt udflåd samme dag jeg testede positiv og igen igår.. 

Håber for dig at den er der   

Knus D.

mit forsvandt jo bare igen og mere skete der ikke...

Tog testen her til morgen stadig negativ.. Og stadig ingen mens... Synes det er ved at blive fustrerende.. Men må se hvad lægen siger i morgen

Anmeld

2. januar 2013

mpr

sille13 skriver:

Hehe. Det kan jeg godt forstå. Men på den anden side er der jo heller ikke længe til torsdag

Laver du en opdate når du når der til? 

Tog testen her til morgen stadig negativ.. Og stadig ingen mens... Synes det er ved at blive fustrerende.. Men må se hvad lægen siger i morgen

Og selvfølgelig laver jeg en opdatering ^^

Anmeld

2. januar 2013

mpr

banana3 skriver:

Det synes jeg du skal

Negativ test igen her til morgen  Men stadig ingen mens så der er vel håb endnu 

Anmeld

2. januar 2013

banana3

Chel1992 skriver:

Negativ test igen her til morgen  Men stadig ingen mens så der er vel håb endnu 

Jeg krydser for dig! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.