Forvirret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.219 visninger
31 svar
0 synes godt om
23. december 2012

mpr

Brunt udflåd... nu ikke noget... ?

Fik brunt udflåd tidligere i dag. Og tænkte straks "nå det var det" da jeg altid plejer at få brunt udflåd inden menstruation dog bliver det ved med at være kraftigt eller bliver kraftigere med tiden indtil mens kommer.. Nu står jeg så lidt... som et spørgsmåls tegn, da det nu stort set er væk????

Det er jo meningen jeg skulle teste her d. 30 men ved bare ikke om mine forventninger kan blive heroppe endnu eller om de godt kan dale lige så stille? andre der får brunt udflåd normalt inden mens, men som alligevel har været gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

Tona

Chel1992 skriver:

Fik brunt udflåd tidligere i dag. Og tænkte straks "nå det var det" da jeg altid plejer at få brunt udflåd inden menstruation dog bliver det ved med at være kraftigt eller bliver kraftigere med tiden indtil mens kommer.. Nu står jeg så lidt... som et spørgsmåls tegn, da det nu stort set er væk????

Det er jo meningen jeg skulle teste her d. 30 men ved bare ikke om mine forventninger kan blive heroppe endnu eller om de godt kan dale lige så stille? andre der får brunt udflåd normalt inden mens, men som alligevel har været gravid?

Jeg havde testet alligevel, for du har faktisk en lille chance.

Med min datter oplevede jeg det der du beskriver og alligevel var jeg gravid. Det holdt op en uge efter jeg testede positiv og der var altså slet ikke noget i vejen

Anmeld

23. december 2012

mpr

Amandas-mor skriver:

Jeg havde testet alligevel, for du har faktisk en lille chance.

Med min datter oplevede jeg det der du beskriver og alligevel var jeg gravid. Det holdt op en uge efter jeg testede positiv og der var altså slet ikke noget i vejen

Puha ja er bare bange for at sætte næsen for højt op nu hvis mens kommer.. kunne mærke bare nu her hvor jeg så det brune, blev jeg helt ked af det på trods af at det egentligt skulle være et særtilfælde hvis jeg rent faktisk var det fordi vi kun har haft sex 1 gang.. men har jo bare haft så mange symptomer de sidste 2 uger :s

Anmeld

23. december 2012

Tona

Chel1992 skriver:

Puha ja er bare bange for at sætte næsen for højt op nu hvis mens kommer.. kunne mærke bare nu her hvor jeg så det brune, blev jeg helt ked af det på trods af at det egentligt skulle være et særtilfælde hvis jeg rent faktisk var det fordi vi kun har haft sex 1 gang.. men har jo bare haft så mange symptomer de sidste 2 uger :s

Håber på det bedste for dig  

Anmeld

23. december 2012

mpr

Amandas-mor skriver:

Håber på det bedste for dig  

tak det var lige præcis det jeg trængte til

Anmeld

28. december 2012

come2

Chel1992 skriver:

Noget nyt?

Anmeld

28. december 2012

mpr

come2 skriver:

Noget nyt?

Stadig ingen menstruation, men prøvede at teste i morges og stadig negativ test

lidt endnu

Anmeld

28. december 2012

come2

Chel1992 skriver:

Stadig ingen menstruation, men prøvede at teste i morges og stadig negativ test

lidt endnu

Hvor meget er du over tid?

og er du lige stoppet på p piller?

Anmeld

28. december 2012

mpr

come2 skriver:

Hvor meget er du over tid?

og er du lige stoppet på p piller?

Er ikke helt klar over hvor langt jeg er over tid havde sidste første mens dag d. 30 november.

Og stoppede på p-piller tilbage midt i oktober

Anmeld

1. januar 2013

Anonym2013

stadig ingen mens eller positiv test?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.