Gaver under træet - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2012

TeamRocket

Vi har hund og nysgerrige børn så de bliver først lagt under træet d 24. Så kan de lige ligge der et par timer imens vi julehygger, spiser og danser :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2012

B&J

Jeg tror TS mente, hvornår julegaverne bliver lagt under juletræet og ikke hvornår de bliver pakket op

jamen det er også ca der de bliver lagt under til de tider vi næsten pakker dem op der for jeg skrev det på den måde, men ogs¨å fordi vi har en kat der ville elske at pakke dem på

Anmeld

24. december 2012

Benjamins'mor

Vi ligger gaverne under når vi er færdige med at spise risalamande og har båret ud. Det har vi altid gjort i min familie og det har min kærestes familie også altid gjort.

Anmeld

24. december 2012

Tulle28

Tak for svar allesammen, og undskyld jeg ikke svarer jer hver og een

Vi var meget i tvivl, for vores datter på 2,9 år hører jo ikke altid heeeelt efter hvad man siger og vi var bange for hun ikke kunne lade dem ligge. Men vi tog chancen og lagde dem under træet igår aftes og der har ingen plagerier været indtil videre

Rigtig glædelig jul til jer alle, håber I får en skøn aften

Anmeld

24. december 2012

Miss Church

Tulle28 skriver:

Som overskriften siger

Hos os, kommer gaverne under træet når vi har spist og er ved at være klar til at danse

GLÆDELIG JUL 

Anmeld

24. december 2012

K&S

Tulle28 skriver:

Som overskriften siger

Vi pynter altid juletræ i min familie den 23. december og der kommer alle gaverne også under træet 

Anmeld

24. december 2012

AnnaK89

Vores har ligget under træet i 5 dage nu
Bøven er endnu ikke stor nok til at pille ved dem, så de ligger fredeligt endnu

Anmeld

24. december 2012

Pige2009

B&J skriver:

jamen det er også ca der de bliver lagt under til de tider vi næsten pakker dem op der for jeg skrev det på den måde, men ogs¨å fordi vi har en kat der ville elske at pakke dem på

Hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.