Gaver under træet - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.883 visninger
27 svar
0 synes godt om
23. december 2012

Tulle28

Som overskriften siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

B&J

Daniel får løbene igennem hele dagen også kommer julemanden også med nogle...

og vi andre får gaver kl 21 ca tror jeg

Anmeld

23. december 2012

An&Jo

Vi har lagt alle de gaver under træet som var hjemme ved os.. Svigerfamilien kommer så med deres imorgen og så bliver de også lagt under med det samme..

Drengene får dog hver en gave hvor vi ved der er legetøj i hen af eftermiddagen..

Anmeld

23. december 2012

Tvillingemor80

Her kommer gaverne under efter vi har danset om træet, lige inden vi skal pakke op ..

Anmeld

23. december 2012

ModerNatur

Det bliver nok engang i morgen over middag mens Nullen sover tror jeg Vi har 3 katte, så vi venter til sidste øjeblik

Anmeld

23. december 2012

LR85

Vi lagde dem under for en uge siden, da vi købte træet

Anmeld

23. december 2012

Laulund87

I dag Maria lagde dem under træet

Anmeld

23. december 2012

Janni.

Tror vores kommer under træet når vi er lidt flere til at holde øje med banditten (alias vores dreng Silas på 21 mdr).. 

I hans verden skal alle gaver pakkes op med det samme, og alle gaver er selvfølgelig til ham  Han ved ikke bedre endnu. 

Anmeld

23. december 2012

-Sigrid-

Gaverne kommer under lige så snart vi er der, og de bliver åbnet når vi har danset rundt om træet - en af gangen, og først da vi har spist.

Men jeg kan bedst lide at give gaver (og modtage) gaver sammen med personerne som får og modtager. Det er den vigtigste del af julen, at dele det. Om det er d. 15., 24. eller 29. december  - efter min mening! 

Anmeld

23. december 2012

booster_88

Normalt ligger vi dem under træet i dag så de kan ligge fremme hele dagen i morgen

Men da vi først holder juleaften d. 25 i år så kommer de først under træet i morgen, da vi holder lille juleaften i morgen med risengrød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.