Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her kommer træet først i stuen d. 24 om morgenen. Vi pynter den i løbet af formiddagen og sætter gaver under når der er kommetjulepynt på gaverne åbner vi om aften...efter vi har spist.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I morgen sen eftermiddag vil jeg tro ..
Vi plejer at ligge dem under løbene , men Oscar ELSKER at pakke gave op , sååå , det ville ikke lige gå
Tulle28 skriver: Som overskriften siger
Som overskriften siger
Vores gaver har ligget under træet i en uge, men der er heller ingen børn.. Eller jo, min søster på 22 er helt ustyrlig, og meget værre end dengang vi var små..
Vi lægger lægger dem under træet, når vi kommer Havde det været herhjemme, havde vi lagt dem under træet, da det blev pyntet
B&J skriver: Daniel får løbene igennem hele dagen også kommer julemanden også med nogle... og vi andre får gaver kl 21 ca tror jeg
Daniel får løbene igennem hele dagen også kommer julemanden også med nogle...
og vi andre får gaver kl 21 ca tror jeg
Jeg tror TS mente, hvornår julegaverne bliver lagt under juletræet og ikke hvornår de bliver pakket op
Vi pynter juletræ sammen, og ligger derefter gaverne under træet. Så kan vi nyde alle de flotte pakker, mens vi spiser
/Fenja
Når Louis vågner så ligger han dem under træet - så jeg har lige gjort dem alle klar så nu ligger de på spisebordet - han syns det er fantastisk at få lov at ligge dem under træet
Lige inden vi skal danse om juletræet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128