Test for gennemgang i æggelederne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2012

Pessimisten

Sujan skriver:

Det gør lidt ondt og man kan godt være lidt øm bagefter.. men bestemt ikke noget at frygte... Vi havde prøvet i 2,5 år.. og lige et par dage efter jeg fil tjekket for passage blev jeg gravid... Vildt..

Hvor er det skægt, at mange har oplevet det. Læste også et sted, at en sygeplejerske havde udtalt, at man samtidig 'rensede' og gjorde vejen lidt nemmere. Lidt som at afkalke eller rense rør

jeg håber og ber for det samme!! det ville være en fantastisk fødselsdagsgave til mig selv 

Og stort tillykke til jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

Pessimisten

babywish13 skriver:

Altså vi startede hjemmearbejde i dec 2011 - var ved læge i juni 2012, da jeg ved at jeg har pco.... Så der skal hjælp til.

Startede på gyn i okt 2012 - men det er på sygehuset og ikke en privat klinik.Har taget pergotime 2 gange nu.

Jeg skal have lavet kikkertoperationen fordi min kæreste har været testet positiv for klamydia, jeg blev dengang blot behandlet og ikke testet, så de ved ikke om jeg har haft det. Derfor vil de lave undersøgelsen, da det ellers er spild af tid at give den behandling jeg er i nu.

Men da jeg blev gravid med min datter i 2005 fik jeg pergotime en gang og så var jeg gravid, derfor synes jeg det var at skyde gråspurve med kanoner at gå i narkose før vi havde prøvet. Nu har jeg fortrudt.... Skal have det gjort, vi ved jo ikke om jeg er lukket helt til.... Så det kan være spild af tid. Men jeg skal på badeferie i uge 6 så vi må vente til herefter.

Held og lykke til dig 2013 er bare vores os

Okay. Vildt at klamydia kan have betydning for gennemgangen af æggelederne. 

Men jeg kan da sagtens forstå, at du ikke har set en ide i at blive opereret, når nu det er lykkedes for dig at blive gravid før med samme behandling. Umiddelbart virker det jo unødvendigt.

og hvor lyder det bar lækkert med en badeferie lige om hjørnet  Det kunne jeg godt bruge!! Så kan du også have ferien som fokus nu, og slet ikke tænke på operationen.

dejligt at 2013 er lige om hjørnet. Det må rigtig gerne være vores år!! 13 har altid været mit yndlingstal - måske der er en mening med det  

Anmeld

26. december 2012

N&D

Hoppe lig med på tråd og læse med.

vi er selv gået igang med og skal igennem alle de undersøgelse, da vi har prøvet i 2 år nu

Først ved gu i oktober, finder ud af, at min mands sæd var dårlig og jeg så fin ud, vi er sendt til OUH i november og har været til forsamtale og sæd prøve og sjovt de virker super og jeg bliv set efter igen av en dårlig læge og var ikke sød Ved mig.

har så nogen kg for maget og fik at vide jeg er for fed til og bliv mor tak for lort..!

Har fået taget en masse blodprøve og ha fået svare tilbage jeg har lavet d vitamin.

og skal så til vandscanning her i januar på ouh og er selv lidt bange for den da jeg for smerte bare se på en nål

Anmeld

27. december 2012

Pessimisten

N&D skriver:

Hoppe lig med på tråd og læse med.

vi er selv gået igang med og skal igennem alle de undersøgelse, da vi har prøvet i 2 år nu

Først ved gu i oktober, finder ud af, at min mands sæd var dårlig og jeg så fin ud, vi er sendt til OUH i november og har været til forsamtale og sæd prøve og sjovt de virker super og jeg bliv set efter igen av en dårlig læge og var ikke sød Ved mig.

har så nogen kg for maget og fik at vide jeg er for fed til og bliv mor tak for lort..!

Har fået taget en masse blodprøve og ha fået svare tilbage jeg har lavet d vitamin.

og skal så til vandscanning her i januar på ouh og er selv lidt bange for den da jeg for smerte bare se på en nål

Det lyder godt nok som en ubehagelig oplevelsuddø har haft med den læge  Tænk at han melder sådan ud.

må være ærlig og indrømme, at det med vægten også har bekymret mig lidt. jeg har aldrig været Et lille nips, men er tilgengæld meget glad for mad  Ingen har endnu nævnt noget med vægten, men frygter lidt at de siger de ikke vil hjælpe pga vægten. vil bestemt ikke betegne mig som fed, men jeg kan på ingen måde skjule mine former.

pøj pøj med alle dine tests.  Hver du møder nogle søde mennesker på din vej mod drømmebabyen 

Anmeld

28. december 2012

N&D

Mange tak skal du ha, xxxx finger for et godt 2013 råt

Øndsker også dig held og lykke på jers vej.

Anmeld

30. december 2012

lenemor77

Pessimisten skriver:

I starten af januar skal jeg til gyn og have testet om MF'er er gennemgang i mine æggeledere, hvilket er næste skridt på vej mod fertilitetsbehandling.

men jeg er sindssyg nervøs for 'indgrebet'. Er der nogle der har prøvet det, som måske gider sige lidt om det!? Om det er smertefuld, hvor længe det normalt tager og om man bør have manden med!?

/kh

Jeg syntes det gjorde ondt, da det stod på. Men jeg havde ingen problemer bagefter. Jeg havde ikke min mand med...

Min eneste udfordring var en MEGET nærgående sygeplejerske, som syntes, at det blev meget bedre af, at hun liiige holdt mig i hånden. Og så prøvede hun ellers at aflede mine tanker - som man gør med små børn... Så kunne jeg i stedet bruge min energi på at irritere mig over hende...;o)

Held og lykke med scanningen....

Anmeld

13. januar 2013

Pessimisten

Så er det overstået, og det var heldigvis ikke så slemt. 

Min livmoderhals var skæv, så det gjorde lidt ondt da de rettede den ud, for at få kateret op. Måtte sige av et par gange, og det føltes som når man bløder aller mest når man har mens. Men smerten var hurtigt aftagende, og 2 timer efter, kunne jeg dårligt mærke det. 

Tak for jeres råd og guide'ning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.