Test for gennemgang i æggelederne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.528 visninger
26 svar
0 synes godt om
22. december 2012

Pessimisten

I starten af januar skal jeg til gyn og have testet om MF'er er gennemgang i mine æggeledere, hvilket er næste skridt på vej mod fertilitetsbehandling.

men jeg er sindssyg nervøs for 'indgrebet'. Er der nogle der har prøvet det, som måske gider sige lidt om det!? Om det er smertefuld, hvor længe det normalt tager og om man bør have manden med!?

/kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

Pessimisten

MF'er = der

Anmeld

23. december 2012

Hullabullabulla

Pessimisten skriver:

I starten af januar skal jeg til gyn og have testet om MF'er er gennemgang i mine æggeledere, hvilket er næste skridt på vej mod fertilitetsbehandling.

men jeg er sindssyg nervøs for 'indgrebet'. Er der nogle der har prøvet det, som måske gider sige lidt om det!? Om det er smertefuld, hvor længe det normalt tager og om man bør have manden med!?

/kh

Der er INTET at være nervøs for - det føles som en mild menstruationssmerte.. Det er nok mere tanken om at de puster en ballon op derinde der skræmmer - men det gør altså ikke ondt så det kan du være helt rolig ved

Anmeld

23. december 2012

tankai

Pessimisten skriver:

/kh

Jeg fik lidt mens smerter, men ellers var det ganske let klaret..

Anmeld

23. december 2012

FamilenStorm

Pessimisten skriver:

/kh

Det er ikke det vilde.. Lidt mens smerter, men er hurtig ovre igen :-)

Held og lykke jeg blev gravid samme dag jeg havde fået den lavet :-)

Anmeld

23. december 2012

Pessimisten

Hvor længe varer det typisk, og kan man uden problemer rette på job efter? Har nemlig fået en morgentid. Og behøver man at have kæresten med?? Eller er det overkill?

Anmeld

23. december 2012

Mutti2B

ja jeg syntes jo så det gjorde nas. Værre end de vildeste menssmerter . Der er ingen grund til at slæbe manden med. Det er hurtigt overstået. Jeg tror jeg tog direkte hjem på sofaen bagefter, men som jeg startede med at skrive så gjorde det også ret ondt.

Tá evt et par panodiler inden

Anmeld

23. december 2012

Emily2012<3

Det er ikke slemt..

Jeg synes det føltes som mens smerter.. Og så blødte jeg en smule bagefter..

OG så gik der rent faktisk ikke lang tid efter, at jeg blev gravid..

Bidro gel og gravitamin allerede nu, ville være en god ide..

Glædelig jul

Anmeld

23. december 2012

Pessimisten

Emily2012<3 skriver:

Det er ikke slemt..

Jeg synes det føltes som mens smerter.. Og så blødte jeg en smule bagefter..

OG så gik der rent faktisk ikke lang tid efter, at jeg blev gravid..

Bidro gel og gravitamin allerede nu, ville være en god ide..

Glædelig jul

Bidro gel??

Anmeld

23. december 2012

Pessimisten

Mutti2B skriver:

ja jeg syntes jo så det gjorde nas. Værre end de vildeste menssmerter . Der er ingen grund til at slæbe manden med. Det er hurtigt overstået. Jeg tror jeg tog direkte hjem på sofaen bagefter, men som jeg startede med at skrive så gjorde det også ret ondt.

Tá evt et par panodiler inden

Åh, det er også det jeg frygter... Men et par panodiler lyder ikke som en dum ide. Men det er meget fint at være forberedt på at det kan gøre ondt.  

Puh, Per nok også bare nervøs for at der skulle være noget i vejen. 

Men de første tests har heldigvis været fine, og alt ser umiddelbart ud som det skal. Men er godt nok spændt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.