Pessimisten skriver:
Puha!! Det lyder godt nok også voldsomt
Det kan jeg godt forstå at du frygter. Det lyder meget omstændigt. Er det fordi du har nogle komplikationer eller noget i dit underliv?
hvor langt er I i jeres fertilitetsforløb? Min gyn sagde nemlig at jeg først skulle undersøges, før jeg kunne blivd henvist. Men synes jeg har læst flere steder at de får undersøgelsen under fertilitetsforløbet..
Hmmm, alle de spørgsmål og frustrationer... og ventetid og uvidenhed.. Hvor er det skide hårdt og energikrævende.
håber også på en hurtig graviditet... Kan slet ikke forestille mig at have en stærk nok psyke til at skulle igennem det mange der skriver herinde, har været i gennem.
Krydser også fingre for at du får et ukompliceret forløb!! Og rigtig glædelig jul 
Altså vi startede hjemmearbejde i dec 2011 - var ved læge i juni 2012, da jeg ved at jeg har pco.... Så der skal hjælp til.
Startede på gyn i okt 2012 - men det er på sygehuset og ikke en privat klinik.Har taget pergotime 2 gange nu.
Jeg skal have lavet kikkertoperationen fordi min kæreste har været testet positiv for klamydia, jeg blev dengang blot behandlet og ikke testet, så de ved ikke om jeg har haft det. Derfor vil de lave undersøgelsen, da det ellers er spild af tid at give den behandling jeg er i nu.
Men da jeg blev gravid med min datter i 2005 fik jeg pergotime en gang og så var jeg gravid, derfor synes jeg det var at skyde gråspurve med kanoner at gå i narkose før vi havde prøvet. Nu har jeg fortrudt.... Skal have det gjort, vi ved jo ikke om jeg er lukket helt til.... Så det kan være spild af tid. Men jeg skal på badeferie i uge 6 så vi må vente til herefter.
Held og lykke til dig

2013 er bare vores os
Anmeld