Test for gennemgang i æggelederne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2012

Emily2012<3

Pessimisten skriver:

Bidro gel??

Ja det er sådan nogle piller.. Det er bidronningeføde mener jeg det er..

Det hedder bidro gel.. Eller Bidro gele royal..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

Pessimisten

Emily2012<3 skriver:

Ja det er sådan nogle piller.. Det er bidronningeføde mener jeg det er..

Det hedder bidro gel.. Eller Bidro gele royal..

Kan læse mig frem til at det er et kosttilskud. 

Men hvad gør det i forhold til at ville være gravid? Min cyklus er meget normal og stort set regelmæssig. Umiddelbart lader det til at det er mandens sædkvalitet den er gal med  

Anmeld

23. december 2012

et-ønske

Pessimisten skriver:

I starten af januar skal jeg til gyn og have testet om MF'er er gennemgang i mine æggeledere, hvilket er næste skridt på vej mod fertilitetsbehandling.

men jeg er sindssyg nervøs for 'indgrebet'. Er der nogle der har prøvet det, som måske gider sige lidt om det!? Om det er smertefuld, hvor længe det normalt tager og om man bør have manden med!?

/kh

Hmmmm jeg skulle selv have haft det gjort på sygehuset den 26/11, men efter en samtale med en sygeplejerske blev vi enige om at vente...

Men jeg skal i fuld narkose og have lavet det som kikkertoperation. Åhhhh jeg frygter det, da der er så mange risici Men vi er besluttet på at tage operationen i februar. Nu har vi forsøgt hvor intet lykkedes.

Håber da at det ender ud i en hurtig graviditet

Held og lykke til dig

Anmeld

23. december 2012

Pessimisten

babywish13 skriver:

Hmmmm jeg skulle selv have haft det gjort på sygehuset den 26/11, men efter en samtale med en sygeplejerske blev vi enige om at vente...

Men jeg skal i fuld narkose og have lavet det som kikkertoperation. Åhhhh jeg frygter det, da der er så mange risici Men vi er besluttet på at tage operationen i februar. Nu har vi forsøgt hvor intet lykkedes.

Håber da at det ender ud i en hurtig graviditet

Held og lykke til dig

Puha!! Det lyder godt nok også voldsomt  Det kan jeg godt forstå at du frygter. Det lyder meget omstændigt. Er det fordi du har nogle komplikationer eller noget i dit underliv? 

hvor langt er I i jeres fertilitetsforløb? Min gyn sagde nemlig at jeg først skulle undersøges, før jeg kunne blivd henvist. Men synes jeg har læst flere steder at de får undersøgelsen under fertilitetsforløbet.. 

Hmmm, alle de spørgsmål og frustrationer... og ventetid og uvidenhed.. Hvor er det skide hårdt og energikrævende.

håber også på en hurtig graviditet... Kan slet ikke forestille mig at have en stærk nok psyke til at skulle igennem det mange der skriver herinde, har været i gennem. 

Krydser også fingre for at du får et ukompliceret forløb!! Og rigtig glædelig jul

Anmeld

24. december 2012

fnuggi

Pessimisten skriver:

I starten af januar skal jeg til gyn og have testet om MF'er er gennemgang i mine æggeledere, hvilket er næste skridt på vej mod fertilitetsbehandling.

men jeg er sindssyg nervøs for 'indgrebet'. Er der nogle der har prøvet det, som måske gider sige lidt om det!? Om det er smertefuld, hvor længe det normalt tager og om man bør have manden med!?

/kh

jeg fik den lavede  og det gjore nas som en i h til men der var ikke pasage

så blev sendt direkte til ouh da jeg skulle ha lavet en kiggert opration som lod sig vente på i et 1/2 år men endte på sønderborg i fuld nakose

det er nu 2 år siden og 3 iui og 2 ivf siden starter på vores 3 ivf i januar 

Anmeld

24. december 2012

Hullabullabulla

Pessimisten skriver:

Puha!! Det lyder godt nok også voldsomt  Det kan jeg godt forstå at du frygter. Det lyder meget omstændigt. Er det fordi du har nogle komplikationer eller noget i dit underliv? 

hvor langt er I i jeres fertilitetsforløb? Min gyn sagde nemlig at jeg først skulle undersøges, før jeg kunne blivd henvist. Men synes jeg har læst flere steder at de får undersøgelsen under fertilitetsforløbet.. 

Hmmm, alle de spørgsmål og frustrationer... og ventetid og uvidenhed.. Hvor er det skide hårdt og energikrævende.

håber også på en hurtig graviditet... Kan slet ikke forestille mig at have en stærk nok psyke til at skulle igennem det mange der skriver herinde, har været i gennem. 

Krydser også fingre for at du får et ukompliceret forløb!! Og rigtig glædelig jul

I og med du er i behandling hos en gynækolog er du så ikke blevet henvist ? Vi skulle aflevere sædprøve hos egen læge - da den ikke var så god røg vi direkte til gynækologen hvor vi også fik inseminationsforsøgene.. Var det ikke lykkedes på den måde skulle vi derefter videre til en offentlig klinik til ivf..

Jeg følger lidt med i dit opslag da jeg faktisk er blevet mega overrasket over at der er nogle der synes at der gør ondt at få skyllet æggelederne for passage - da jeg ikke selv overhovedet ville kombinere det med smerte - men kan forstå på nogle af de andre at det har været smertefuldt - så måske 2 panodiler og hjem på sofaen bagefter kan være relevant (jeg tog på arbejde bagefter - men havde heller ikke ondt kun lidt oppustethed som ved mens)

Anmeld

24. december 2012

Sujan

Det gør lidt ondt og man kan godt være lidt øm bagefter.. men bestemt ikke noget at frygte... Vi havde prøvet i 2,5 år.. og lige et par dage efter jeg fil tjekket for passage blev jeg gravid... Vildt..

Anmeld

25. december 2012

Kay

Britt88 skriver:

Der er INTET at være nervøs for - det føles som en mild menstruationssmerte.. Det er nok mere tanken om at de puster en ballon op derinde der skræmmer - men det gør altså ikke ondt så det kan du være helt rolig ved

Anmeld

25. december 2012

et-ønske

Pessimisten skriver:

Altså vi startede hjemmearbejde i dec 2011 - var ved læge i juni 2012, da jeg ved at jeg har pco.... Så der skal hjælp til.

Startede på gyn i okt 2012 - men det er på sygehuset og ikke en privat klinik.Har taget pergotime 2 gange nu.

Jeg skal have lavet kikkertoperationen fordi min kæreste har været testet positiv for klamydia, jeg blev dengang blot behandlet og ikke testet, så de ved ikke om jeg har haft det. Derfor vil de lave undersøgelsen, da det ellers er spild af tid at give den behandling jeg er i nu.

Men da jeg blev gravid med min datter i 2005 fik jeg pergotime en gang og så var jeg gravid, derfor synes jeg det var at skyde gråspurve med kanoner at gå i narkose før vi havde prøvet. Nu har jeg fortrudt.... Skal have det gjort, vi ved jo ikke om jeg er lukket helt til.... Så det kan være spild af tid. Men jeg skal på badeferie i uge 6 så vi må vente til herefter.

Held og lykke til dig 2013 er bare vores os

Anmeld

25. december 2012

Pessimisten

Britt88 skriver:

I og med du er i behandling hos en gynækolog er du så ikke blevet henvist ? Vi skulle aflevere sædprøve hos egen læge - da den ikke var så god røg vi direkte til gynækologen hvor vi også fik inseminationsforsøgene.. Var det ikke lykkedes på den måde skulle vi derefter videre til en offentlig klinik til ivf..

Jeg følger lidt med i dit opslag da jeg faktisk er blevet mega overrasket over at der er nogle der synes at der gør ondt at få skyllet æggelederne for passage - da jeg ikke selv overhovedet ville kombinere det med smerte - men kan forstå på nogle af de andre at det har været smertefuldt - så måske 2 panodiler og hjem på sofaen bagefter kan være relevant (jeg tog på arbejde bagefter - men havde heller ikke ondt kun lidt oppustethed som ved mens)

Pt hedder det at jeg er i fertilitetsudredning, og blev henvist til min egen gynækolog. Hun fortalte så, at vi efter denne undersøgelse, kunne vi komme videre i fertilitetsbehandlIng. Derfor tænker jeg ikke at jeg er i fertilitetsbehandling Nu?? Men det undrer mig også, at der er flere der har så forskellige forløb/'optagter' til behandlingen.

og jeg ved ikke om der er sammenhæng i mellem hvorvidt der var været passage og smerten!?? Men det er godt nok vildt, så forskellige oplevelser I har haft med denne undersøgelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.