Anonym skriver:
jo han yndskylder Imorgen, MEN - hvor mange gange skal jeg blive ved med at acceptere hans undskyldninger.
der er grænser for hvad jeg kan holde til følsesmæssigt.
og så er jeg skide bange for ham når han er fuld i øvrigt, han bliver så agrasiv, ( han har aldrig Rørt nogen af os ) men er alligevel bange, for han ved vitterligt ikke hvad han gør, siger eller laver når han er i den tilstand...
han sagde han kun havde været hos kammeraten i 25 minutter, men det kan han sgu ikke blive så fuld af.!
Det kommer jo an på, om det her sker hver anden uge eller 3 gange om året... Jeg går ud fra, at jeres kommende barn er lavet i kærlighed, så det hele er forhåbentlig ikke helt forfærdeligt hele tiden!
Med hensyn til, at du er bange for ham, når han bliver fuld, er det så noget han ved? Altså at du er oprigtigt bange, eller bliver det overskygget af, at du er sur og skuffet?
Ellers må l jo lave en aftale om, at hvis han skal drikke sig i hegnet, så må han sove hos en kammerat? Så kommer han ikke hjem til jer, og du slipper for at være bange? Det er naturlig vis uholdbart i længden, for han må jo blive voksen og tage ansvar, men igen hvis han drikker sig i hegnet 3 gange om året, så kunne det vel være en løsning... Der skal i hver fald noget forventningsafstemning ind over, for hans grænse ligger jo tydeligvis langt fra din...
Held og lykke med det, håber han godt kan se i morgen, at det ikke dur, at han opfører sig sådan!