:'( Er så Vred, ked og skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg var godt nok også blevet sur.

Du skriver at det ikke er første gang. Så jeg synes ikke det er at overreagere.

Jeg synes ikke det er okay at komme så fuld hjem, som du beskriver ham til at være, når jeres barn er hjemme og ser det.

Jeg går ud fra han går i søvne og tisser. Det kan han som sådan ikke gøre for, men han ved at det kan ske nåt han drikker og derfor burde han ikke drikke sig så fuld når I har barn hjemme. Hvis det endelig skal være så må han da vente med at komme hjem til jeres barn er blevet puttet.

Jeg synes hans adfærd er barnligt, repektløst overfor dig og uansvarligt overfor dit barn.

meget raspektløs, jeg bad ham også om at skride igen, og så kunne han komme hjem i morgen, heldigvis gik han i seng,

det er nemlig ikke første gang, det er efterhånden sket en del gange, og jeg VIL IKKE acceptere det...

sidste gang var jeg tæt på at forlade ham, men han havde skrevet et brev til mig hvor han undskyldte og han elskede os, og han vil aldrig miste os, og at han nok skulle forbedre sig!

og ja nu skete det Igen... han skal ikke tilbyde mig at komme hjem på den måde og skride i seng. hvordan vil det så ikke blive når den lille NY kommer, så står jeg bare med 2 børn alene, ja så vil jeg sgu hellere være uden HAM!

selvom jeg elsker ham. og en ting er helt sikker, han skal snakke ordenligt til vores dejlige søn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

jydeinden

jeg ved ærligt ikke hvad jeg havde gjort i dit sted, udover at bede manden tørre op efter sig da andet er enormt klamt.

Anmeld

21. december 2012

Ditte-3

Som sagt tag en lang snak med ham i morgen selv om det kan være svært at vente for man vil gerne ud med det. Og så syntes jeg i skal få passes drengen imens , for ik nok med det ik er godt for jeres lille dreng at se far fuld så er det bestemt heller ikke godt at se jer skentes og må erkende at jeg fik ondt i maven da jeg læste at du stod og skreg din kæreste i hoved, hvad må din dreng ik tinke, nå men vil ik hammer nogle i hoved. Håber i finder ud af det i morgen og så få noget søvn . Kram her fra 

Anmeld

21. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Enig!

Jeg har også været gal på kæreste over at han har drukket sig i hegnet, kastet rødvin op hele vejen fra sengen og ud på toilettet og nej han ramte ikke helt! Og han var så dårlig dagen efter, at han ikke kunne overholde en aftale om en fødselsdag hos nogle venner! Uhh jeg var gal, men aldrig så gal, at jeg kunne finde på af skride fra ham af den grund!

Til TS

Slå koldt vand i blodet, mon ikke han undskylder sin opførsel i morgen, når han kan tænke klart?

Det er da skide irriterende, at han ikke kan styre sin brandert! Men altså ingen er perfekte...

jo han yndskylder Imorgen, MEN - hvor mange gange skal jeg blive ved med at acceptere hans undskyldninger.

der er grænser for hvad jeg kan holde til følsesmæssigt.

og så er jeg skide bange for ham når han er fuld i øvrigt, han bliver så agrasiv, ( han har aldrig Rørt nogen af os ) men er alligevel bange, for han ved vitterligt ikke hvad han gør, siger eller laver når han er i den tilstand...

han sagde han kun havde været hos kammeraten i 25 minutter, men det kan han sgu ikke blive så fuld af.!

Anmeld

21. december 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

jeg ved ærligt ikke hvad jeg havde gjort i dit sted, udover at bede manden tørre op efter sig da andet er enormt klamt.

Tjah gjorde jeg os, men så famlede han efter en strømpe på gulvet, men så sov han igen med det samme.

men det første jeg beder ham om i morgen er at gøre hovedrengøring i soveværelset, og så går jeg i byen med min SØN og kommer væk imens han ordner det...

så kan han tænke sig lidt om også før jeg begynder at hakke på ham.

Anmeld

21. december 2012

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

Som sagt tag en lang snak med ham i morgen selv om det kan være svært at vente for man vil gerne ud med det. Og så syntes jeg i skal få passes drengen imens , for ik nok med det ik er godt for jeres lille dreng at se far fuld så er det bestemt heller ikke godt at se jer skentes og må erkende at jeg fik ondt i maven da jeg læste at du stod og skreg din kæreste i hoved, hvad må din dreng ik tinke, nå men vil ik hammer nogle i hoved. Håber i finder ud af det i morgen og så få noget søvn . Kram her fra 

min søn var ude at lege på dette tidspunkt

så han har skam ikke hørt / set det! kan godt forstå du tænker det, men tro mig, jeg er selv ( som i kan læse ) meget imod vores søn bliver tilskuer til sådan noget her, så tænker mig altid om

Anmeld

21. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

meget raspektløs, jeg bad ham også om at skride igen, og så kunne han komme hjem i morgen, heldigvis gik han i seng,

det er nemlig ikke første gang, det er efterhånden sket en del gange, og jeg VIL IKKE acceptere det...

sidste gang var jeg tæt på at forlade ham, men han havde skrevet et brev til mig hvor han undskyldte og han elskede os, og han vil aldrig miste os, og at han nok skulle forbedre sig!

og ja nu skete det Igen... han skal ikke tilbyde mig at komme hjem på den måde og skride i seng. hvordan vil det så ikke blive når den lille NY kommer, så står jeg bare med 2 børn alene, ja så vil jeg sgu hellere være uden HAM!

selvom jeg elsker ham. og en ting er helt sikker, han skal snakke ordenligt til vores dejlige søn.

Altså man skal selvfølgelig huske at give hinanden frirum. Han skal da ud og hygge sig med vennerne. Det har jeg fuld forståelse for. Men det må være aftalt inden da.

Og det må da være sådan at man ikke kommer hjem før ens børn sover hvis man er helt blæst.

Jeg synes også det virker som om at han "bare" skal undskylde og så er den skid slået. Det virker ikke til at have en virkning.

Jeg siger ikke at du skal forlade ham for I har det sikkert skønt når det her ikke er der, men I må finde ud af at lave nogle faste aftaler.

Aftal at man ikke er helt blæst foran børnene, at man aftaler når man skal noget med vennerne og sker der noget spontant så RINGER man og aftaler endnu engang. Disse ting ville jeg kræve hvis jeg var dig.

Og så skal du tænke på hvormeget denne episode fylder i din hverdag. Overskygger den alt det gode i har sammen.

Anmeld

21. december 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg forstår udemærket du er skuffet over han tager på druk uden at have snakket/informeret dig om det først!

men ligefrem ikke at gide ham mere, og ikke ville have barn med ham på grund af det, der må jeg være ærlig og sige jeg synes du overreagere en smule - du skal tænke på dine hormoner raser rundt i kroppen, og hvis det samme var sket inden du var blevet gravid, var du nok stadig blevet sur og skuffet, men tvivler på du havde overvejet at gå fra ham bare fordi han vælger at gå på druk

forstår faktisk godt i siger jeg overdriver når jeg siger jeg vil gå fra ham, men hvis denne gang var første gang eller anden gang han var kommet sådan hjem, havde jeg aldrig vil have det sådan her. men nu har vi været sammen i 7 ÅR, og han har gjort det MANGE GANGE!

det er derfor jeg har det sådan nu.

Anmeld

21. december 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Altså man skal selvfølgelig huske at give hinanden frirum. Han skal da ud og hygge sig med vennerne. Det har jeg fuld forståelse for. Men det må være aftalt inden da.

Og det må da være sådan at man ikke kommer hjem før ens børn sover hvis man er helt blæst.

Jeg synes også det virker som om at han "bare" skal undskylde og så er den skid slået. Det virker ikke til at have en virkning.

Jeg siger ikke at du skal forlade ham for I har det sikkert skønt når det her ikke er der, men I må finde ud af at lave nogle faste aftaler.

Aftal at man ikke er helt blæst foran børnene, at man aftaler når man skal noget med vennerne og sker der noget spontant så RINGER man og aftaler endnu engang. Disse ting ville jeg kræve hvis jeg var dig.

Og så skal du tænke på hvormeget denne episode fylder i din hverdag. Overskygger den alt det gode i har sammen.

alle de punkter du lige har skrevet med Regler , Har jeg allerede krævet ( også derfor jeg siger han skider mig op og ned af rykken)

men det bliver sagt 1 sidste gang Imorgen, sker det igen er det HELT slut,....

nej det overskygger overhoved ikke alt i hverdagen...

men når det sker , så ignorer han mig , han tager ik telefonen og han ringer ik.. og så siger han jeg skal holde mund når jeg konfrontere ham når han kommer ind af døren...

jeg var ved at gå med min søn, men har ikke nogen steder vi vil være andet end herhjemme... her er vores liv og vores ting jo.

Anmeld

21. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

forstår faktisk godt i siger jeg overdriver når jeg siger jeg vil gå fra ham, men hvis denne gang var første gang eller anden gang han var kommet sådan hjem, havde jeg aldrig vil have det sådan her. men nu har vi været sammen i 7 ÅR, og han har gjort det MANGE GANGE!

det er derfor jeg har det sådan nu.

Nu skriver du MANGE GANGE .... føler du at han har et alkoholproblem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.