mor:) skriver:
Jeg var godt nok også blevet sur.
Du skriver at det ikke er første gang. Så jeg synes ikke det er at overreagere.
Jeg synes ikke det er okay at komme så fuld hjem, som du beskriver ham til at være, når jeres barn er hjemme og ser det.
Jeg går ud fra han går i søvne og tisser. Det kan han som sådan ikke gøre for, men han ved at det kan ske nåt han drikker og derfor burde han ikke drikke sig så fuld når I har barn hjemme. Hvis det endelig skal være så må han da vente med at komme hjem til jeres barn er blevet puttet.
Jeg synes hans adfærd er barnligt, repektløst overfor dig og uansvarligt overfor dit barn.
meget raspektløs, jeg bad ham også om at skride igen, og så kunne han komme hjem i morgen, heldigvis gik han i seng,
det er nemlig ikke første gang, det er efterhånden sket en del gange, og jeg VIL IKKE acceptere det...
sidste gang var jeg tæt på at forlade ham, men han havde skrevet et brev til mig hvor han undskyldte og han elskede os, og han vil aldrig miste os, og at han nok skulle forbedre sig!
og ja nu skete det Igen... han skal ikke tilbyde mig at komme hjem på den måde og skride i seng. hvordan vil det så ikke blive når den lille NY kommer, så står jeg bare med 2 børn alene, ja så vil jeg sgu hellere være uden HAM!
selvom jeg elsker ham. og en ting er helt sikker, han skal snakke ordenligt til vores dejlige søn.
Anmeld