Nu troede jeg lige at det skulle blive en skide hyggelig eftermiddag nu hvor både mand og barn har fået Juleferie, men sådan gik det ikke, manden kom hjem kl 16, hvor jeg har kimet ham ned i 2 timer , Han sagde han kom hjem med det samme, og så var han taget på druk hos en kollega, og kommer MEGA fuld hjem... jeg er lige blevet gravid, og det vi var så glade...
han har gjort mig så gal, og tårende vælter ned af mig, og har følsen af jeg ikke gider ham mere. gider ikke han skider på mig på denne måde med ikke at svare eller lige ringe.
ydermere sidder han og taler grimt til vores søn
ÅÅÅRH jeg gik amok, og sagde jeg synes han skulle skride for vil ikke se på ham, og så gik han op på toilettet og sad og sov...
og jeg er jo gravid og skulle tisse, og han blev ved med at sige : åårh slap nu af ( og så mit navn)
Jeg skreg ham ind i hoved og sagde han skulle skride for jeg skulle tisse, og så gik han heldigvis i soveværelset...
han er normalt en skide dejlig mand, men det er for tit han skjider på mig på den måde.
det sidste jeg sagde til ham inden han gik i soveværelset var: jeg vil ikk være sammen med dig, og gider ik ha barn med dig , og han var så fuld at han selvfølgelig var skide ligeglad

'klamme IDIOT, vi har været sammen i 7 år her den 24 dec. og jeg har før givet ham chancer hvor han har opført sig sådan... føler ikke jeg kan blive ved

Anmeld