Hvornår sender man sit barn i skammekrogen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2012

Lady Marion <3

chael skriver:

Øhh sådan ca. Aldrig!!

Vores får en pause på trappen, de får det antal minutter de er i år.

Det har stor effekt og de bliver ikke sat væk fra os andre, men de sidder hvor de kan se os og vi dem.

Jeg tænker hvad er forskellen ?? Er trappen ikke bare jeres skammekrog ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

chael

Lady Marion <3 skriver:

Jeg tænker hvad er forskellen ?? Er trappen ikke bare jeres skammekrog ? 

Nej, det er den ikke.

For mig er skammekrogen et sted de bliver isoleret, skal stå med ryggen til, ligesom at blive sat på værelset med lukket dør.

Her sidder de og kigger, vi kan sagtens tage en lille snak imens, de sidder nærmest midt i køkkenet. Så nej, i min optik kan de ikke samlignes

Anmeld

22. december 2012

MorDk

Uha Trodsalderen/selvstændighedsfasen er en "hård" tid men en ganske normal del af dit barns udvikling. Det kan bare være SÅ hårdt at være forældre og skulle opdrage.

Jeg har en søn på 2 år som er MEGET "Selvstændig" i følge ham selv! Super tempramentsfuld til tider og kan flyve helt op i en spids over det mindste.  Men igen det er ganske normalt i den alder.

Herhjemme benytter vi PAUSE-metoden (Time-Out) Dog er det ikke noget vi bemytter os voldsomt meget af. MEN det VIRKER!

Jeg ser det ikke som en straf, men som et arbejdsredskab til gavn for ham og os som forældre.

Anmeld

22. december 2012

MorDk

chael skriver:

Nej, det er den ikke.

For mig er skammekrogen et sted de bliver isoleret, skal stå med ryggen til, ligesom at blive sat på værelset med lukket dør.

Her sidder de og kigger, vi kan sagtens tage en lille snak imens, de sidder nærmest midt i køkkenet. Så nej, i min optik kan de ikke samlignes

Anmeld

22. december 2012

Lady Marion <3

chael skriver:

Nej, det er den ikke.

Nårh okay , nej det vil jeg heller ikke sige at det er

Anmeld

22. december 2012

Faith

Brams skriver:

Aldrig hvis du spørger mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.