Får jeg det samme i børnechecken til januar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Ja kan desværre ikke afsløre mig lige nu men det kommer. Men det går rigtig dårligt mellem mig og kæresten så vi går fra hinanden efter jul/nytår. Men skal så til at søge en masse ting eksl. ekstra + ekstra ordinært tilskud til børnechecken. Men det skal jeg først her når kommunen åbner igen den 2 januar men får jeg det jeg plejer eller kan jeg nå at få det forhøjet til 20 januar? Eller er det først fra april jeg får det forhøjet? håber der er nogen der kan hjælp

Kan du ikke bare indsende nu - det er vel den dato, der gælder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

H+S Skjolgborg.

Jeg føde f.eks den 23 dec og nået kun lige af få til min søn den 20 jan de siger fra før 31 dec.Men til april får du jo så fra den dag du er bleve alene/flytte med tilbage virkene kraft så meget ved jeg da.

Mvh

Henriette

Anmeld

27. december 2012

H+S Skjolgborg.

Lahn11 skriver:

Det har de ikke .. 

Men hvorfor ikke gøre det nu ? Altså flytte hans adr. Så du kan søge de ekstra ydelser ? Så står du jo som enlig inden nytår, og så er det i deres systemer til efter jul  

Anmeld

27. december 2012

Bonderøvens kone

H+S Skjolgborg. skriver:

Jeg føde f.eks den 23 dec og nået kun lige af få til min søn den 20 jan de siger fra før 31 dec.Men til april får du jo så fra den dag du er bleve alene/flytte med tilbage virkene kraft så meget ved jeg da.

Mvh

Henriette

Man kan ikke få med tilbagevirkende kraft.

Anmeld

28. december 2012

Kofoed.

Du kan først få det kvartalet efter du bliver enlig, altså på papiret. Så du skal have folkeregister adresse er sted, hvor du er den eneste voksen der bor sammen med minimum et barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.