lidt af hvert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Miss Kat

StineW79 skriver:

De er købt i panduro til 60 kr. Jeg har også sat billeder på af ungerne, også bliver de givet i julegave til bedsteforældrene.

Ej hvor er det sjovt at i laver en kasse med pynt til hende, for det gør vi faktisk også for første gang.  Vi har cupcaks ophæng til thea, fordi hende og mig altid bager, og alberte får et par fine fugle. Vh stine

Super fine ting. Hvordan har du limet stjernerne fast indeni julekuglerne? Altså, jeg kan regne ud, at toppen er pillet af, men har du bare hældt lim ned i kuglen og efterfølgende stjerner? Og kan man så ikke se limen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Nettemor

StineW79 skriver:

Beste

1 1/2 A4 side lang ca og lidt breder end en A4 side. Jeg kiggede bare på hva der lige passede. Det er mega nemt!! 

Bredden er inden den blev foldet og syet sammen, eller?

Anmeld

11. februar 2013

MomInTheMaking

Miss Kat skriver:

Sikke en god idé, den snupper jeg lige.  

Ja, jeg fik ide'en fordi der findes så mange slags "barnets første jul"-julepynt.. og kunne ikke beslutte mig for hvad for en jeg skulle lave, så derfor laver jeg bare en til hvert år.. og så var jeg ikke selv så heldig at arve noget julepynt eller lignende da jeg blev voksen, så tænkte det kunne være rigtig fint at hun har noget juletræs pynt når hun bliver voksen.

Til næste jul skal vi have vores eget juletræ for første gang og der har jeg tænkt at save en tynd skive af juletræets stamme og bruge min træbrænder til at skrive "vores første juletræ 2013" bore hul i så man kan hænge en snor i, så har vi et stk. pynt mere. jeg er spændt på at se hvad vi ender op med af sager her om 18-20 år.

Anmeld

11. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mom In The Making skriver:

Ja, jeg fik ide'en fordi der findes så mange slags "barnets første jul"-julepynt.. og kunne ikke beslutte mig for hvad for en jeg skulle lave, så derfor laver jeg bare en til hvert år.. og så var jeg ikke selv så heldig at arve noget julepynt eller lignende da jeg blev voksen, så tænkte det kunne være rigtig fint at hun har noget juletræs pynt når hun bliver voksen.

Til næste jul skal vi have vores eget juletræ for første gang og der har jeg tænkt at save en tynd skive af juletræets stamme og bruge min træbrænder til at skrive "vores første juletræ 2013" bore hul i så man kan hænge en snor i, så har vi et stk. pynt mere. jeg er spændt på at se hvad vi ender op med af sager her om 18-20 år.

Ej mega god ide!!! Hvorfor har jeg ik tænkt på det?? Og jeg går enda til sløjdt. Altså! Vh stine

Anmeld

11. februar 2013

StineW79

Nettemor skriver:

Bredden er inden den blev foldet og syet sammen, eller?

Ja inden den er syet sammen, så der er taget højde for sømrum!! 

Anmeld

11. februar 2013

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

Ej mega god ide!!! Hvorfor har jeg ik tænkt på det?? Og jeg går enda til sløjdt. Altså! Vh stine

Ja, synes ide'en var så sød. Så den på Pinterest..

Anmeld

11. februar 2013

Miss Kat

Ej hvor er det altså kreativt og hyggeligt! Jeg eeelsker den slags og jeg ELSKER julepynt, der stinker af nostalgi! Julen skal simpelthen være syltet ind i sentimentalitet. Og en kasse med personligt julepynt er da den fedese flytte-hjemmefra-gave.

Jeg selv har arvet en idé fra min mor med at købe en lille årsnisse hvert eneste år, hvor jeg så skriver årstal i bunden af den. Men din idé er jo bare genial. Hvis du har flere guldkorn, må du gerne dele ud.

herfra.

Anmeld

11. februar 2013

StineW79

Jeg elsker pinterest! Der er så mange geniale ider! Vh stine

Anmeld

11. februar 2013

StineW79

Jeg elsker pinterest! Der er så mange geniale ider! Vh stine

Anmeld

11. februar 2013

helle85

StineW79 skriver:

ja her hjemme har vi lavet lidt af hvert de sidste par mdr, så nu får i lige et lille kig.

billed 1. saltdej.

billede 2 perlearmbånd.

billede 3. glaskugler, hvor vi har limet stjerne indeni, og der er også kommet et billede af mine nissepiger på.

billede 4-5. junk juletræ.

billede 6. varme hvedekerne/lavendel poser, til at varme i microovnen, så man ka holde varmen i vinter kulden.

thea på 4 år, har været med til at lave det hele, og vi har bare hygget. vh stine

hvordan har i lavet glaskuglerne???

sådan nogen kunne jeg godt tænke mig at lave med mine børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.