lidt af hvert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.100 visninger
31 svar
5 synes godt om
19. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

ja her hjemme har vi lavet lidt af hvert de sidste par mdr, så nu får i lige et lille kig.

billed 1. saltdej.

billede 2 perlearmbånd.

billede 3. glaskugler, hvor vi har limet stjerne indeni, og der er også kommet et billede af mine nissepiger på.

billede 4-5. junk juletræ.

billede 6. varme hvedekerne/lavendel poser, til at varme i microovnen, så man ka holde varmen i vinter kulden.

thea på 4 år, har været med til at lave det hele, og vi har bare hygget. vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

Nettemor

Billeder ?

Anmeld

19. december 2012

StineW79

Nettemor skriver:

Billeder ?

Så er der billeder  Vh stine

Anmeld

19. december 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Så er der billeder  Vh stine

Hvor har I været kreative og dygtige

Hvad er det på det sidste billed?

Anmeld

19. december 2012

Ditte-3

Ej hvor fint i har rigtig hygged  

Anmeld

19. december 2012

StineW79

Nettemor skriver:

Hvor har I været kreative og dygtige

Hvad er det på det sidste billed?

Billede 6 er stof poser, med hele hvedekerner. De ska varmes 2-3 min i microovnen, så de bliver dejlig varme. De holder så varmen i 30-45 min. De er rigtig dejlige at ligge på feks skulderne, hvis du har ondt! Og ellers er det bare dejligt at ligge med den under dynen, når man ska sove, så har man lige lidt start varme. Jeg har så valgt at putte lavendel i også, så de dufter rigtig dejligt, når de bliver varmet. 

Helt vildt nemt at lave! Thea var med til at tegne på stoffet, og klippe ud. Sad ved mig og styrede stoffet, mens jeg syede og fyldte derefter kerner i, så jeg ku sy den færdig bagefter. Vh stine

Anmeld

19. december 2012

StineW79

Ditte-3 skriver:

Ej hvor fint i har rigtig hygged  

Ja det er virkelig bare et par af de ting vi har nået, for vi har også bagt småkager og lavet marcipan i stor stil. 

Dejligt med lidt fælles hobbyer!  Vh stine

Anmeld

20. december 2012

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

ja her hjemme har vi lavet lidt af hvert de sidste par mdr, så nu får i lige et lille kig.

billed 1. saltdej.

billede 2 perlearmbånd.

billede 3. glaskugler, hvor vi har limet stjerne indeni, og der er også kommet et billede af mine nissepiger på.

billede 4-5. junk juletræ.

billede 6. varme hvedekerne/lavendel poser, til at varme i microovnen, så man ka holde varmen i vinter kulden.

thea på 4 år, har været med til at lave det hele, og vi har bare hygget. vh stine

HVor er i goe. hehe.. er helt vild med kuglerne. HVor har du købt dem? Jeg har en tradition (Eller det bliver det i hvert fald, for Penny har trods alt kun haft én jul so far) med at lave et stk julepynt med/om Penny hver jul som hun så får med sig når hun engang får sin egen familie. og kunne godt tænke mig en kugle med hendes håndaftryk på i år. (Mens hendes hånd stadig er lille nok til det.)

Anmeld

20. december 2012

StineW79

Mom In The Making skriver:

HVor er i goe. hehe.. er helt vild med kuglerne. HVor har du købt dem? Jeg har en tradition (Eller det bliver det i hvert fald, for Penny har trods alt kun haft én jul so far) med at lave et stk julepynt med/om Penny hver jul som hun så får med sig når hun engang får sin egen familie. og kunne godt tænke mig en kugle med hendes håndaftryk på i år. (Mens hendes hånd stadig er lille nok til det.)

De er købt i panduro til 60 kr. Jeg har også sat billeder på af ungerne, også bliver de givet i julegave til bedsteforældrene.

Ej hvor er det sjovt at i laver en kasse med pynt til hende, for det gør vi faktisk også for første gang.  Vi har cupcaks ophæng til thea, fordi hende og mig altid bager, og alberte får et par fine fugle. Vh stine

Anmeld

20. december 2012

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

De er købt i panduro til 60 kr. Jeg har også sat billeder på af ungerne, også bliver de givet i julegave til bedsteforældrene.

Ej hvor er det sjovt at i laver en kasse med pynt til hende, for det gør vi faktisk også for første gang.  Vi har cupcaks ophæng til thea, fordi hende og mig altid bager, og alberte får et par fine fugle. Vh stine

Det er en rigtig god ide.. tror jeg vi skal prøve næste år.

Jamen synes bare det er en rigtig hyggelig tradition og når Penny så bliver stor nok skal hun selvfølglig have lov at lave noget selv, ligesom din store pige har.

Ville elske at have de minder at kigge tilbage på. Men det har jeg ikke, så nu giver jeg Penny muligheden i stedet. (og mig selv for den tid hun har været her i hvert fald.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.