lidt af hvert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mom In The Making skriver:

Det er en rigtig god ide.. tror jeg vi skal prøve næste år.

Jamen synes bare det er en rigtig hyggelig tradition og når Penny så bliver stor nok skal hun selvfølglig have lov at lave noget selv, ligesom din store pige har.

Ville elske at have de minder at kigge tilbage på. Men det har jeg ikke, så nu giver jeg Penny muligheden i stedet. (og mig selv for den tid hun har været her i hvert fald.)

Ja det er så hyggeligt, når de er store nok til at være med til næsten alt!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

StineW79

Nettemor skriver:

Billeder ?

Det er lige nemmer at vise dig mine varme hvedposer i denne debat  Jeg har bare syet nogle lange stof poser, syet dem ned i midten, hældt hvedekerner og lavendel i, også syet dem sammen i enden. 

Hvis du gør det sådan, så ku du jo hækle n pose til at trække ud over. Det ku være rigtig fedt x

Anmeld

11. februar 2013

Nettemor

StineW79 skriver:

Det er lige nemmer at vise dig mine varme hvedposer i denne debat  Jeg har bare syet nogle lange stof poser, syet dem ned i midten, hældt hvedekerner og lavendel i, også syet dem sammen i enden. 

Hvis du gør det sådan, så ku du jo hækle n pose til at trække ud over. Det ku være rigtig fedt x

Ja det kunne det faktisk jeg må igang

Anmeld

11. februar 2013

Benjamins'mor

Hvor fint

Anmeld

11. februar 2013

StineW79

Nettemor skriver:

Ja det kunne det faktisk jeg må igang

Jeps sæt i gang!! Jeg har købt kerterne i en foder forretning i Snejbjerg. Tror jeg gav 30 kr for 5 kg, og har i hvert fald stadig 2 kg tilbage. Du ska bare husk ik at putte for mange kerner i, sådan at den stadig lige ka foldes, når du putter den i micriovnen!! X

Anmeld

11. februar 2013

StineW79

Benjamins'mor skriver:

Hvor fint

Tak!! Vi hyggede også meget med det! Vh stine

Anmeld

11. februar 2013

Nettemor

StineW79 skriver:

De

Jeps sæt i gang!! Jeg har købt kerterne i en foder forretning i Snejbjerg. Tror jeg gav 30 kr for 5 kg, og har i hvert fald stadig 2 kg tilbage. Du ska bare husk ik at putte for mange kerner i, sådan at den stadig lige ka foldes, når du putter den i micriovnen!! X

Det var da til at overkomme i Pris hvor lange har du lavet dem?

Anmeld

11. februar 2013

Miss Kat

Mom In The Making skriver:

HVor er i goe. hehe.. er helt vild med kuglerne. HVor har du købt dem? Jeg har en tradition (Eller det bliver det i hvert fald, for Penny har trods alt kun haft én jul so far) med at lave et stk julepynt med/om Penny hver jul som hun så får med sig når hun engang får sin egen familie. og kunne godt tænke mig en kugle med hendes håndaftryk på i år. (Mens hendes hånd stadig er lille nok til det.)

Sikke en god idé, den snupper jeg lige.  

Anmeld

11. februar 2013

StineW79

Nettemor skriver:

Det var da til at overkomme i Pris hvor lange har du lavet dem?

1 1/2 A4 side lang ca og lidt breder end en A4 side. Jeg kiggede bare på hva der lige passede. Det er mega nemt!! 

Anmeld

11. februar 2013

StineW79

Miss Kat skriver:

Sikke en god idé, den snupper jeg lige.  

Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.