Han vil IKKE droppe flasken :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

Anonym8827

Vi har samme problem med vores dreng. Ca. Samme alder, og han bliver eder sur når han bliver lagt. Men det er ved at gå den rigtig vej. han er ved at forstå at det er okay, og synes det er mere behageligt at vi sidder ved siden af ham, indtil han er faldet til ro. 

Man bliver helt sikkert nød til være kontan og fast i sin mening. For det er rigtig vigtig for at de kan forstå at vi som forældre mener det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Anonym trådstarter

Mitallerstørsteønske skriver:

Vi har samme problem med vores dreng. Ca. Samme alder, og han bliver eder sur når han bliver lagt. Men det er ved at gå den rigtig vej. han er ved at forstå at det er okay, og synes det er mere behageligt at vi sidder ved siden af ham, indtil han er faldet til ro. 

Man bliver helt sikkert nød til være kontan og fast i sin mening. For det er rigtig vigtig for at de kan forstå at vi som forældre mener det. 

Har valgt at vi skal starte i aften (kunne ikke igår - var alene med ham, ved det ikke er en undskyldning, da andre har klaret det alene, men jeg er nød til at have min mand ved mig)..

Anmeld

20. december 2012

Anonym8827

Min kæreste har også svært ved at stå fast, så der er jeg nok det bad one..  Når men det virker ihvertfald. 

men godt at din mand er ved siden som opbakning. Det vil måske hjælpe hvis 1 af jer kun tager kampen. Så kan den anden være en moralsk opbakning.   

Anmeld

20. december 2012

dukke

Her hjemme har vi ikke nogle problemer med at han ikke får flaske han kommer i seng og sover næsten med det samme

Anmeld

20. december 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste har også svært ved at stå fast, så der er jeg nok det bad one..  Når men det virker ihvertfald. 

men godt at din mand er ved siden som opbakning. Det vil måske hjælpe hvis 1 af jer kun tager kampen. Så kan den anden være en moralsk opbakning.   

Det bliver min kamp (ham er meget mor-glad) - så manden skal "bare" være min kæmpe støtte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.