Omsorgsgiver skriver:
Overskriften siger sig selv
Hvordan forkæler I manden derhjemme og hvordan viser I at I elsker og holder af ham?? Store som små ting i hverdagen 
Herhjemme synes jeg sjældent det er mig der gør noget, men derimod ham der varter mig op i hoved og r*v. Med alt det han gør for mig, og med mig 
Men fik ham lige til at opremse nogle af de ting han syntes jeg gjorde 
Jeg laver mad engang imellem (er ikke så glad for at være i køkkent så det plejer at være ham der laver mad), jeg bager kage og boller hvis vi gerne vil have en hygge dag, vi ser også hans film uden at klage, han får lov til at få sin alene tid med computeren uden jeg brokker mig, jeg tager hans datter i weekenderne engang imellem om morgenen hvis han er meget træt, jeg tager hende med ud hvis han har brug for at være alene lidt tid, jeg nusser ham i håret, klør ham på ryggen, jeg passer på ham når han er syg og er åbenbart generelt meget kærlig og omsorgsfuld
Lige for tiden er jeg dog noget pirlig og sover meget, men han synes stadig jeg er god til lige at huske at få kysset ham mindst morgen og aften eller flere gange om dagen plus kram og nærhed og at jeg husker at sige jeg elsker ham 
Så har åbenbart en meget tilfreds kæreste 
Anmeld