Hvad gør I godt for manden/kæresten?? Hvordan forkæler I ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

K&S

Monica P skriver:

Min mand bliver forkælet ved at være gift med mig  

monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

NNN

Monica P skriver:

Min mand bliver forkælet ved at være gift med mig  

monica

Haha også min 

Anmeld

18. december 2012

MorTilEnPrinsesse

Omsorgsgiver skriver:

Overskriften siger sig selv  

Hvordan forkæler I manden derhjemme og hvordan viser I at I elsker og holder af ham?? Store som små ting i hverdagen 

Vågner hver morgen med et kys, afslutter hver dag med et kys... 

Lader ham få nogle dage hvor prinsessen og jeg smutter væk i nogle timer hvor han kan slappe af, spille computer eller se film. Jeg syntes det er vigtigt at køre plads til hinanden, forkæle hinanden og hjælpe hinanden... 

Jeg ved manden elsker hans alenetid - Det samme gør jeg, og det bedste er når manden siger han har bestilt tid hos en frisør, men hårfarve & exstensions inden nyår til en, fordi han syntes jeg trænger til at forkæle mig selv! Hold nu op hvor jeg glæder mig! 

Anmeld

18. december 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Vasker hans tøj, sørger for at han har sin yoghurt til om morgen, en Danskvand til togturen. Tager mig af alt det huslige og hente/bringe børn pt. da han er startet nyt job, så han kan koncentrer sig om det.

Laver det mad han godt kan li'. Køber de spil/gadgets han ønsker sig, selvom det betyder han ikke er så meget tilstede i perioder

Tog til alle de ekstra scanninger vi blev tilbud uden ham, da han havde det svært med det. Tilbød ham at springe fødslen over, hvis det var for hårdt.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

18. december 2012

M (:

Omsorgsgiver skriver:

Hvordan forkæler I manden derhjemme og hvordan viser I at I elsker og holder af ham?? Store som små ting i hverdagen 

Her i december har jeg lavet en pakkekalender til ham..

Anmeld

19. december 2012

Isabella_mor

hmmm... det ved jeg sku ikke. jeg fortæller han hvor dejlig jeg syntes han er, jeg kysser ham og siger jeg elsker ham. jeg prøver at være sød ved ham. f.eks. i søndags tog jeg bassen med hjem til min søster i et par timer så han kunne få lidt mere søvn, det trængte han til. det var han glad for...

jeg ved ikke hvad jeg ellers gør. lige for tiden syntes jeg selv jeg er en lortekæreste, især fordi jeg snart skal til eksamen, og det stresser mig.  så bliver jeg lidt en kælling, men han ved heldigvis godt at det ikke er hans skyld jeg bliver en bitch, så han sætter mig på plads ind imellem og så kan jeg godt se jeg er rigtig dum.

Anmeld

19. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg gir ham et klap i rumpen og fortæller ham at jeg elsker ham Det sætter han stor pris på! Vh stine

Anmeld

19. december 2012

Monski

Vi laver tit "overraskelser" til hinanden..
Om det er at man har lavet lidt mere lækkert mad end normalt, tager ud og spiser, en tur i biffen eller om det bare er at man har gjort det lidt hyggeligt til den anden kommer hjem med stearin lys og film, massage eller sådan, det er egentlig meget forskelligt.
Men lige dejligt er det hver gang

Anmeld

19. december 2012

FrkZier

Omsorgsgiver skriver:

hvis jeg ved han har haft en øv dag, så laver jeg lasagne til ham, det er hans ultimative livret og vi for det så sjældent da det absolut ikke er min hofret

og ellers så nusser jeg bare om ham, klør ham på ryggen, lader ham bestemme hvilken film vi skal se og sådan nogen små ting

Anmeld

19. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

FrkZier skriver:

hvis jeg ved han har haft en øv dag, så laver jeg lasagne til ham, det er hans ultimative livret og vi for det så sjældent da det absolut ikke er min hofret

og ellers så nusser jeg bare om ham, klør ham på ryggen, lader ham bestemme hvilken film vi skal se og sådan nogen små ting

Haha! Hvor sjovt... Lasagne herhjemme er også et hit, når kæresten er i fucked humør - og jeg haaaaaaaaaaader lasagne! ...

___

Jeg ordner det huslige. Og så nusser jeg ham gerne når vi ligger i sengen. Giver myssere, krammere og lader ham spille sit spil og se sine serier.

Det samme gør han for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.