Omsorgsgiver skriver:
Overskriften siger sig selv
Hvordan forkæler I manden derhjemme og hvordan viser I at I elsker og holder af ham?? Store som små ting i hverdagen 
Herhjemme får han stort set aldrig et nej (ikke at han ville få et nej, men vi gør ikke ting uden at snakke sammen). Og det gør at han altid siger at jeg er den bedste kæreste i hele verdenen, han bliver så glad fordi at jeg aldrig har noget imod at han er sammen med hans venner, går i byen eller hvad nu 
Ellers så bliver han nulleret stort set hver aften, han elsker at bliver nulleret - specielt når vi ligge inde i sengen og han kan blive nulleret i søvn.
Jeg så for nyligt, på Facebook, at ens af hans kammerater gerne ville afsted til et Hardstyle event der kommer til sommer i Holland - helt af mig selv sagde jeg, at hvis han gerne ville det, at så syntes jeg da at han skulle det. Han har før snakket om at komme til sådan et event. (Vi har før været til Qlimax, så han ville gerne prøvet noget andet) - så jeg syntes da det var en oplagt mulighed da jeg er på barsel og endnu ikke er startet i skole endnu.
Han tager afsted til mange fodboldkampe - vi ser også meget fodbold herhjemme i tv hvor der bliver oddset (det gør tingene sjovere hehe)
Ja, han har f.eks de sidste 3 år, tror jeg, virkelig gerne ville have et nyt tv, eller vel og mærket et stort stort stort tv. Det har jeg så altid sagt nej til da jeg syntes det var mange penge - men i år sagde jeg at han måtte få en nyt tv i julegave 
Der er så mange ting syntes jeg, men nogle lidt hyggeligere ting er når jeg laver hans madpakke - kan godt finde på at komme små godter derned i og det syntes han er lækkert selvom de andre "griner" af ham
hehe
Anmeld