Hvad gør I godt for manden/kæresten?? Hvordan forkæler I ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2012

FrkZier

rikkeregnbue skriver:

Haha! Hvor sjovt... Lasagne herhjemme er også et hit, når kæresten er i fucked humør - og jeg haaaaaaaaaaader lasagne! ...

___

Jeg ordner det huslige. Og så nusser jeg ham gerne når vi ligger i sengen. Giver myssere, krammere og lader ham spille sit spil og se sine serier.

Det samme gør han for mig

haha det da lidt pudsigt :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

Miin'Baby'Mus

Omsorgsgiver skriver:

Overskriften siger sig selv  

Hvordan forkæler I manden derhjemme og hvordan viser I at I elsker og holder af ham?? Store som små ting i hverdagen 

Herhjemme får han stort set aldrig et nej (ikke at han ville få et nej, men vi gør ikke ting uden at snakke sammen). Og det gør at han altid siger at jeg er den bedste kæreste i hele verdenen, han bliver så glad fordi at jeg aldrig har noget imod at han er sammen med hans venner, går i byen eller hvad nu 

Ellers så bliver han nulleret stort set hver aften, han elsker at bliver nulleret - specielt når vi ligge inde i sengen og han kan blive nulleret i søvn.

Jeg så for nyligt, på Facebook, at ens af hans kammerater gerne ville afsted til et Hardstyle event der kommer til sommer i Holland - helt af mig selv sagde jeg, at hvis han gerne ville det, at så syntes jeg da at han skulle det. Han har før snakket om at komme til sådan et event. (Vi har før været til Qlimax, så han ville gerne prøvet noget andet) - så jeg syntes da det var en oplagt mulighed da jeg er på barsel og endnu ikke er startet i skole endnu.

Han tager afsted til mange fodboldkampe - vi ser også meget fodbold herhjemme i tv hvor der bliver oddset (det gør tingene sjovere hehe)

Ja, han har f.eks de sidste 3 år, tror jeg, virkelig gerne ville have et nyt tv, eller vel og mærket et stort stort stort tv. Det har jeg så altid sagt nej til da jeg syntes det var mange penge - men i år sagde jeg at han måtte få en nyt tv i julegave 

Der er så mange ting syntes jeg, men nogle lidt hyggeligere ting er når jeg laver hans madpakke - kan godt finde på at komme små godter derned i og det syntes han er lækkert selvom de andre "griner" af ham  hehe

Anmeld

19. december 2012

FrkZier

B&J skriver:

jeg spurgte lige selv min kæreste hvad jeg gør der er godt for ham, hurtigt udbryder han:

jamen du er der jo altid for mig, du hjælper mig og har været der da jeg havde det af helvede til. du støtter mig nu hvor jeg skal til at tage en ny uddannelse såå sød han er

også hvordan jeg forkæler ham så udbrød han jamen du bager da kager og lækre ting jeg kan spise

altså mænd

haha min kæreste er også lykkelig når jeg laver mad eller bager til ham/os

Anmeld

19. december 2012

M (:

rikkeregnbue skriver:

Haha! Hvor sjovt... Lasagne herhjemme er også et hit, når kæresten er i fucked humør - og jeg haaaaaaaaaaader lasagne! ...

___

Jeg ordner det huslige. Og så nusser jeg ham gerne når vi ligger i sengen. Giver myssere, krammere og lader ham spille sit spil og se sine serier.

Det samme gør han for mig

Præcis samme scenarie herhjemme.. 

Anmeld

19. december 2012

frkanonym

Omsorgsgiver skriver:

Overskriften siger sig selv  

Hvordan forkæler I manden derhjemme og hvordan viser I at I elsker og holder af ham?? Store som små ting i hverdagen 

jeg nusser min kæreste i håret/på ryggen, giver ham massage, laver lækkert mad til ham, sørger for, han ikke skal lave alt det huslige, når han kommer træt hjem fra arbejde og jeg "bare" er studerende.

jeg spurgte ham selv, og han svarede, at jeg: er der for ham, når han har brug for det, hjælper ham i alle situationer.

så spurgte jeg, hvad jeg gjorde for at forkæle ham, så svarede han, at jeg tit bagte lækre kager til ham som han kunne gå og guffe i sig og køber nyt tøj, når jeg er træt af at se på, han slider sit tøj, når han roder i biler ..

Anmeld

19. december 2012

B&J

FrkZier skriver:

haha min kæreste er også lykkelig når jeg laver mad eller bager til ham/os

det går lige til maven også lige i hjertet de kære mænd

Anmeld

19. december 2012

Lone Jakobsen

hmm.... synes det er svært at sige hvad jeg gør for at forkæle ham og hvad jeg gør af ren og skær vane

men fx. elsker min kæreste når han får en god nussetur, bliver vækket ved duften af kaffe, får lov til at se håndbold.... eller simpelthen får lov til at snuppe en ordentlig lur på sofaen uden at jeg kalder på ham med noget der skal ordnes

af helt basale ting, så nyder min mand hvis jeg overrasker ham med en speciel øl, en sød blomst eller lidt nyt tøj (det er altid mig der handler)

Anmeld

19. december 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
MorTilEnPrinsesse skriver:

Vågner hver morgen med et kys, afslutter hver dag med et kys... 

Lader ham få nogle dage hvor prinsessen og jeg smutter væk i nogle timer hvor han kan slappe af, spille computer eller se film. Jeg syntes det er vigtigt at køre plads til hinanden, forkæle hinanden og hjælpe hinanden... 

Jeg ved manden elsker hans alenetid - Det samme gør jeg, og det bedste er når manden siger han har bestilt tid hos en frisør, men hårfarve & exstensions inden nyår til en, fordi han syntes jeg trænger til at forkæle mig selv! Hold nu op hvor jeg glæder mig! 

Alenetid synes jeg at vi har fint af herhjemme. 

Ej hvor dejligt med sådan en forkælelse 

Anmeld

19. december 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Isabella_mor skriver:

hmmm... det ved jeg sku ikke. jeg fortæller han hvor dejlig jeg syntes han er, jeg kysser ham og siger jeg elsker ham. jeg prøver at være sød ved ham. f.eks. i søndags tog jeg bassen med hjem til min søster i et par timer så han kunne få lidt mere søvn, det trængte han til. det var han glad for...

jeg ved ikke hvad jeg ellers gør. lige for tiden syntes jeg selv jeg er en lortekæreste, især fordi jeg snart skal til eksamen, og det stresser mig.  så bliver jeg lidt en kælling, men han ved heldigvis godt at det ikke er hans skyld jeg bliver en bitch, så han sætter mig på plads ind imellem og så kan jeg godt se jeg er rigtig dum.

Han ved jo nok også godt at det bare lige er i den lille periode hvor du er igang med eksamen at du er lidt stresset osv.

Anmeld

19. december 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
M (: skriver:

Præcis samme scenarie herhjemme.. 

Ej det var sku da pudsigt at det er sådan ved jer alle 3  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.