Jer med kapsel kaffemaskiner:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

Malli

Herhjemme er det også kun min kæreste der drikker kaffe.
Jeg gav ham en dolce gusto kaffemaskine i julegave forrige år. Han bruger den flittigt, og må indrømme at selvom jeg ikke drikker kaffe, så dufter de kaffer virkelig godt og ligesom at være på cafe

Men den kakao chocochino der kan laves på maskinen er virkelig lækker, og nesquick kakao fåes også til den. Den er virkelig lækker den maskine, og så pynter den virkelig fin at ha stående

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

Nettemor

I får lige et samlet svar

Tusind tak for alle jeres svar. Idag tog jeg manden med et smut forbi Bilka. Og trak ham medhen forbi hylden med disse maskiner

Det endte med at vi besluttede os for at det skulle være en fælles julegave(vi giver ellers ikke hinanden julegave ) Så nu står der sådan en maskine i mit køkken.,

Jeg er godt nok spændt på hvor meget vi vil få den brugt. Vi købte en Tassimo 4***

Anmeld

20. december 2012

charlotteq

Nettemor skriver:

Hvad bruger I dem til? Altså hvad laver I på dem? Og hvor ofte bruger I dem ?

Jeg bryder mig ikke om kaffe men kan godt lide at få en god kop varm kakao i ny og næ.

Min mand er rigtig glad for almindelig kaffe men når han er den eneste herhjemme der drikker det får han det ikke så tit og når han så laver kaffe så går der tit en del til spilde fordi han ikke får drukket det hele inden det er iskoldt..

Så vi overvejer kraftig at anskaffe sig en af slagsen. Men hvilken?
Tassimo er rimelig billige men er de gode nok? Eller hvad skal man vælge til vores 'lille' behov?

Vi har en tassimo. Og er rigtig glade for den. Min mand er ikke så meget til kaffe, men det er jeg. Så vi bruger den til latte maccianto (staves?) marabou chokolade, og en anden mere alm. Kaffe (kan ikke huske hvad den hedder) det er de 3 vi laver mest af. Kaffen bliver brugt hver dag. Og har man mulighed for at køre til Flensborg i "Real" har de mange varianter, hvor man kan spare 10-15 kr. Pr. Pakke.

Anmeld

20. december 2012

Nettemor

charlotteq skriver:

Vi har en tassimo. Og er rigtig glade for den. Min mand er ikke så meget til kaffe, men det er jeg. Så vi bruger den til latte maccianto (staves?) marabou chokolade, og en anden mere alm. Kaffe (kan ikke huske hvad den hedder) det er de 3 vi laver mest af. Kaffen bliver brugt hver dag. Og har man mulighed for at køre til Flensborg i "Real" har de mange varianter, hvor man kan spare 10-15 kr. Pr. Pakke.

Det endte også med en tassimo Er spændt på hvor meget vi får den brugt.

Anmeld

29. juni 2013

Anne1232

Jeg har en Dolce Gusto Circolo kapsel kaffemaskine, jeg er ligesom dig også glad for en kop kakao, og kaffe i næ og næ. Hvis du vil læse mere om den Dolce Gusto Circolo smider jeg da lige en link herunder,

http://frituregryde.dk/kapsel-kaffemaskine

Anmeld

29. juni 2013

Team Putte

Nettemor skriver:

Jeg bryder mig ikke om kaffe men kan godt lide at få en god kop varm kakao i ny og næ.

Min mand er rigtig glad for almindelig kaffe men når han er den eneste herhjemme der drikker det får han det ikke så tit og når han så laver kaffe så går der tit en del til spilde fordi han ikke får drukket det hele inden det er iskoldt..

Tassimo er rimelig billige men er de gode nok? Eller hvad skal man vælge til vores 'lille' behov?

Vi er glade for vores tassimo og det lyder som om vi har et meget ens forbrug den er nem at bruge, nem at rengøre og der findes masser af produkter til den både i butikker og på nettet

Anmeld

29. juni 2013

Sander&Vitus-Mor

Nettemor skriver:

Vi har en dolche q. Vi laver chai-latte, diverse kaffe, samt kakao, og is the. :-)

Anmeld

29. juni 2013

EnSødMor

Nettemor skriver:

Vi har både en tassimo og en senseo... Men vi bruger tassimo hver eneste dag, senseo er ikke nær så god syntes jeg... Den virker lidt for skod! Min mand får en kaffe hver dag og jeg en cafe latte og nogle dage varm kakao...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.