Jer med kapsel kaffemaskiner:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.252 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. december 2012

Nettemor

Hvad bruger I dem til? Altså hvad laver I på dem? Og hvor ofte bruger I dem ?

Jeg bryder mig ikke om kaffe men kan godt lide at få en god kop varm kakao i ny og næ.

Min mand er rigtig glad for almindelig kaffe men når han er den eneste herhjemme der drikker det får han det ikke så tit og når han så laver kaffe så går der tit en del til spilde fordi han ikke får drukket det hele inden det er iskoldt..

Så vi overvejer kraftig at anskaffe sig en af slagsen. Men hvilken?
Tassimo er rimelig billige men er de gode nok? Eller hvad skal man vælge til vores 'lille' behov?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

L&V

Nettemor skriver:

Jeg bryder mig ikke om kaffe men kan godt lide at få en god kop varm kakao i ny og næ.

Min mand er rigtig glad for almindelig kaffe men når han er den eneste herhjemme der drikker det får han det ikke så tit og når han så laver kaffe så går der tit en del til spilde fordi han ikke får drukket det hele inden det er iskoldt..

Tassimo er rimelig billige men er de gode nok? Eller hvad skal man vælge til vores 'lille' behov?

Jeg har det helt lige som dig er ikke meget til kaffe men cacao osv mums så jeg ønsker mig en dolce gusto syntes der er så mange lækre kapsler til den

Anmeld

18. december 2012

Ploffer

Nettemor skriver:

Vi har den billige tassimo og vi elsker den

Den kan lave alm. Gevalia kaffe, latte, varm chokolade og te

Jeg elsker Twinnings earl grey teen og marabou varm chokolade

Anmeld

18. december 2012

An&Jo

Nettemor skriver:

Vi har en tassimo og er meget glade for den..

Vi er nemlig præcis som jer, bare omvendt, for her er det mig der elsker alle former for kaffe og manden der bare vil have kakao eller the..

Vi bruger vores tassimo hver eneste dag..

Anmeld

18. december 2012

Koen.

Vi har en Dolce Gusto og det er min bedste ven jeg bruger den hver dag, de her den bedste kakao der hedder chococino og ellers latte og lækre special kaffer til manden

Anmeld

18. december 2012

Karla

An&Jo skriver:

Vi har en tassimo og er meget glade for den..

Vi er nemlig præcis som jer, bare omvendt, for her er det mig der elsker alle former for kaffe og manden der bare vil have kakao eller the..

Vi bruger vores tassimo hver eneste dag..

Nu håber jeg det er ok jeg blander mig

Er det den helt billige I har? Man kan nemlig få en til 349 i Bilka, og den synes jeg ser lidt smart ud men ved ikke om den er det værd.

Anmeld

18. december 2012

JulieE

Vi har investeret i en Dolce Gusto og nøj, hvor er vi glade for den 

Det er virkelig lækkert at få en Café au lait til morgenmaden istedet for en kedelig kop pulverkaffe.. Og ungerne elsker at få en kop varm Nesquik kakao 

Anmeld

18. december 2012

SaNiNa

Vi købte en tassimo maskine sidste år og vi bruger den hver dag

Jeg selv drikker heller ikke kaffe, men kakao te drikker jeg gerne.

Så det er kun manden som drikker kaffe her og i flere forskellige varianter og der synes jeg maskinen er smart for den kan lave så mange forskelligeting. og kun en kop som der jo de fleste gange er behov for

Anmeld

18. december 2012

Tøs85

Vi har en dolce gusto og er super glade for den..! Ingen af os drikker kaffe, så vi gad ikke have en rigtig kaffemaskine.. Men man kan få vildt lækker kakao til den..

Anmeld

18. december 2012

HeidiØ

Nettemor skriver:

Vi bruger vores Tassimo stort set hver dag. Det er rigtig smart hvis man bare lige har lyst til én kop kaffe!!

Derudover er der rigtig mange varianter - jeg får tit alm kaffe, varm kakao, chailatte, macchiato osv osv osv.. der findes osse meget te

Kapslerne koster ca 45 kr ofr mellem 8 og 16 kapsler, alt efter hvilken slags man tager. I Tyskland kan man dog spare ca 10 kr pr pakke Så vi hamstre når vi er dernede.. ikke i grænseshoppen, men i en Edeka f.eks.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.