Jer med kapsel kaffemaskiner:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

M&N

Nettemor skriver:

Hvad bruger I dem til? Altså hvad laver I på dem? Og hvor ofte bruger I dem ?

Jeg bryder mig ikke om kaffe men kan godt lide at få en god kop varm kakao i ny og næ.

Min mand er rigtig glad for almindelig kaffe men når han er den eneste herhjemme der drikker det får han det ikke så tit og når han så laver kaffe så går der tit en del til spilde fordi han ikke får drukket det hele inden det er iskoldt..

Så vi overvejer kraftig at anskaffe sig en af slagsen. Men hvilken?
Tassimo er rimelig billige men er de gode nok? Eller hvad skal man vælge til vores 'lille' behov?

Vi har selv dolce gustoen og den er helt fantastisk..

Vi købte den fordi vi ikke selv drikker kaffe (hvertfald ikke ret ofte), og derfor er den rigtig god. Samtidigt med kan man servere alt muligt lækkert når man får gæster.

Jeg eeeeeeeeeeeelsker nesquick kakaoen, den er rigtig god.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

An&Jo

Karla skriver:

Nu håber jeg det er ok jeg blander mig

Er det den helt billige I har? Man kan nemlig få en til 349 i Bilka, og den synes jeg ser lidt smart ud men ved ikke om den er det værd.

Ja vi har den billige så vidt jeg husker.. de kan jo lave de samme ting stort set.. tror ikke der er den store forskel på dem udover designet og vandkapacitet osv..

Anmeld

18. december 2012

sarahb

Nettemor skriver:

Jeg bryder mig ikke om kaffe men kan godt lide at få en god kop varm kakao i ny og næ.

Min mand er rigtig glad for almindelig kaffe men når han er den eneste herhjemme der drikker det får han det ikke så tit og når han så laver kaffe så går der tit en del til spilde fordi han ikke får drukket det hele inden det er iskoldt..

Tassimo er rimelig billige men er de gode nok? Eller hvad skal man vælge til vores 'lille' behov?

Vi har en nespresso lattissima - lækker maskine og super flot og laver vild god kaffe.
Min mand bruger den hver dag.
Jeg drikker ikke kaffe men kan drikke kakao. Men det kan den ikke lave desværre.

Anmeld

18. december 2012

MHB

Jeg er med på Tassimo. Jeg har haft maskinen i snart et år og den bliver brugt nærmest hver dag! Før havde vi en senseo, og den var jeg også glad for men Tassimoen er bare virkelig meget bedre!

For det første fordi den kan lave så meget forskelligt, men også fordi den er selvrensende. Den skal naturligvis stadig afkalkes i ny og næ, men det er nemt, og maskinen fortæller når det er tid! Jeg giver en stor  til Tassimo!

Anmeld

18. december 2012

KittyCatta

Jeg har en Dolce Gusto, og bruger den hver dag. 

Har forskellige kapsler; som Nestea Peach, Nestea Lemon, Nesquick, Latte Macchiato light, Vanilla Latte, Cappucino og Chai Latte.

Men jeg må nok indrømme, at hvis jeg skulle købe en idag, blev det Nespresso. Og allerhelst en automatisk. Det er bare for træls, at stå og måle 150 ml vand af til mælkeskummet og så bagefter 50 ml vand til selve espressoen.

Anmeld

18. december 2012

2721

sarahb skriver:

Vi har en nespresso lattissima - lækker maskine og super flot og laver vild god kaffe.
Min mand bruger den hver dag.
Jeg drikker ikke kaffe men kan drikke kakao. Men det kan den ikke lave desværre.

Enig, den har jeg også, men nej, den kan jo desværre kun lave kaffe

Anmeld

18. december 2012

TR

KittyCatta skriver:

Jeg har en Dolce Gusto, og bruger den hver dag. 

Har forskellige kapsler; som Nestea Peach, Nestea Lemon, Nesquick, Latte Macchiato light, Vanilla Latte, Cappucino og Chai Latte.

Men jeg må nok indrømme, at hvis jeg skulle købe en idag, blev det Nespresso. Og allerhelst en automatisk. Det er bare for træls, at stå og måle 150 ml vand af til mælkeskummet og så bagefter 50 ml vand til selve espressoen.

Vi har lige fået en nespresso pixie ,

gned 16 forskellige kapsler . Vi har prøvet den engang og vi har ikk fundet nogle endnu der bare er et hit .. 

Har du/i nogle forslag ?

både kaffe og så latte med skum  

Anmeld

18. december 2012

Jeia

Nettemor skriver:

Jeg kigger også på kapselmaskiner. Fik at vide at den billige tassimo kunne det samme som den dyre, forskellen var designet og vandmængden. Har dog ikke besluttet mig for hvilken jeg vil have, men den skal kunne lave kakao.

Anmeld

18. december 2012

Camulla

Nettemor skriver:

Vi har en Tassimo, men vi bruger den faktisk ikke så meget mere. Jeg drikker ikke kaffe og kan ikke lide de varme chokolader som følger med desværre. Min mand drak meget kaffe i sterten, men nu bruger han den ikke så meget mere. Kun når vi har gæster. Og mange kan faktisk ikke så godt lide de forskellige slags kaffe dertil, min svigerfar synes f.eks. at de er meget søde, at det smager som om der er sukker i dem alle? 

Så mit råd vil være; prøv (hvis du har mulighed for det) at smage nogle forskellige varianter fra de forskellige maskiner og se hvad der mest er din smag  

Anmeld

18. december 2012

Faith

Vi har en Dolce Gusto, og jeg er simpelthen så glad for den maskine! Bruger den hver dag. Kapslerne er en smule pebrede, men helt klart prisen værd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.