Tag den! smask!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

Musen5

MorDk skriver:

Ja tak! SMASK!! En af mine kærestes venner (som jeg ikke er FAN af) spørger min kæreste: "Er din kone ikke blevet lidt tyk"? Øhhh undskyld mig men jeg har næsten lige født! Min kæreste sys heller ikke det var en særlig rar eller fed kommentar at komme med.

Selv samme person kommenterede mine extra kilo da jeg var gravid. Vi snakker om 10 uger til termin... eller sådan. Øhhh jo jeg er ligsom gravid for pokker

Det er snart 3 mdr. siden min lille prinsesse kom til verden. Jeg var STOR til sidst! Den dag idag mangler jeg 7 kg. så er jeg på min "normalvægt" 7 kg. og ja jeg er da blevet lidt rundere... og jeg er bestemtikke glad for min fødselsdelle og mine strækmærker (min mave ligner en 80-årigs) Men hallo... jeg kan sgu da ik gøre for det. Jeg kan gøre noget ved det, men gi mig lige en chance. Og hvis jeg havde taget 10 kg. skal han sgu da ik blande sig. Ej men jeg blev ærlig talt ked af det. Lader som ingenting. Det gør jeg ofte for det er jo lidt "tabu" når man har det dårligt med sin krop.

Jeg har altid haft en flot krop faktisk. Og rigtig flot mave så det sgu lidt svært at accepterer tingenens tilstand trods jeg har jordens lækreste unger som jeg ikke vil bytte for noget i verden.

Åhh måtte bare lige ud med det.

Hilsen lillemor med deller og mormorarme... samt en fin lille dobbelthage (når jeg kigger på mit barn mens jeg ammer) SUK!

HVAD FANDEN BILDER HAN SIG IND??????

Ja jeg havde jo nok kæftet op om at han sku holde kæft eller daffe af. Han burde vide at du næsten lige har født og jeg har altid fået at vide at kan man ikk sige noget pænt holder man kæft.

Havde jeg fået smidt den i hovedet så havde jeg til gengæld heller ikk lagt fingrene i mellem. Havde med noget knap så pæne ord fortalt ham hvad han kunne efter min mening.

Og uanset hvem fa'en han var ville der gå MEGET lang tid inden han kom indenfor mine døre igen...

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

VNB

MorDk skriver:

Ja tak! SMASK!! En af mine kærestes venner (som jeg ikke er FAN af) spørger min kæreste: "Er din kone ikke blevet lidt tyk"? Øhhh undskyld mig men jeg har næsten lige født! Min kæreste sys heller ikke det var en særlig rar eller fed kommentar at komme med.

Selv samme person kommenterede mine extra kilo da jeg var gravid. Vi snakker om 10 uger til termin... eller sådan. Øhhh jo jeg er ligsom gravid for pokker

Det er snart 3 mdr. siden min lille prinsesse kom til verden. Jeg var STOR til sidst! Den dag idag mangler jeg 7 kg. så er jeg på min "normalvægt" 7 kg. og ja jeg er da blevet lidt rundere... og jeg er bestemtikke glad for min fødselsdelle og mine strækmærker (min mave ligner en 80-årigs) Men hallo... jeg kan sgu da ik gøre for det. Jeg kan gøre noget ved det, men gi mig lige en chance. Og hvis jeg havde taget 10 kg. skal han sgu da ik blande sig. Ej men jeg blev ærlig talt ked af det. Lader som ingenting. Det gør jeg ofte for det er jo lidt "tabu" når man har det dårligt med sin krop.

Jeg har altid haft en flot krop faktisk. Og rigtig flot mave så det sgu lidt svært at accepterer tingenens tilstand trods jeg har jordens lækreste unger som jeg ikke vil bytte for noget i verden.

Hilsen lillemor med deller og mormorarme... samt en fin lille dobbelthage (når jeg kigger på mit barn mens jeg ammer) SUK!

ej hvor UBETÆNKSOMT af din kærestes ven... 

du skal ikke være ked af det... det er da tydeligvis ham som har et problem og ikke dig søde. 

er sikker på du ser fantastisk ud, sådan rigtig nybagt moderlig og kvindelig! 

Anmeld

18. december 2012

nielsen80

Er sikker på du ser godt ud!

Og husk, du kan tabe de 7 kg, han vil altid være en dum spade!

Anmeld

18. december 2012

klmf

Synes din kæreste skal spørge sin kammerat, om ikke han er blevet lidt dum at se på siden sidst? Når han så ligner et spørgsmålstegn, kan din kæreste jo sige, at han faktisk ikke synes det er særlig fedt at han spørger til dig på den måde.

Anmeld

18. december 2012

MorTilEnPrinsesse

MorDk skriver:

Åh Gud... Nogle folk burde stikke fingeren i nummeren & lukke arret! Kan fandme godt forstå du bliver lidt ked, men ved du hvad? Fuck ham! Du har lige født. Først nu er din krop ved at finde sig selv igen.. 

Jeg kender godt til de typer, to dage inden jeg fødte var jeg hos lægen hvor jeg så en gammel gammel bekendt, så siger hun med et grin "hold kæft hvor er du blevet fed!" Jeg siger " øh, jeg er gravid, højgravid!!!" Ups siger hun, det vidste jeg da ikke! ej men... Hold nu kæft nogle mennesker kan da bare lukke en masse lort ud! 

jeg er sku hellere ikke tilfreds med min krop her 10 uger efter fødsel, men når jeg ser min datter, så er jeg stolt! For jeg har båret hende & det skal ingen få mig til at få det dårligt over overhovedet..  

Så smil, vær glad... Heldigvis findes der søde forstenede mennesker i verden også... 

Anmeld

19. december 2012

Moma

Ej det er da bare ikke særlig fedt at få den lige i hovedet.

Det er da en helt utilstedelig kommentar. Hvad rager det overhovedet ham?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.