Tag den! smask!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

MorDk

TeamRocket skriver:

Så er det jo bare man siger - JEG har lige født, hvad er din undskyldning spasser? Og hvad sker der for din vigende hårgrænse? Planlægger du at blive skaldet før de 35? Sådan en nar.

JA! jeg bliver harm over sådan nogle mennesker! Jeg burde ikke lade mig gå på og slet ikke når det kommer fra ham!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

tarkoflen

TeamRocket skriver:

Så er det jo bare man siger - JEG har lige født, hvad er din undskyldning spasser? Og hvad sker der for din vigende hårgrænse? Planlægger du at blive skaldet før de 35? Sådan en nar.

Hi hi godt svar

Men sådan noget ville jeg altid først komme i tanke om, 1 time efter at have fået smidt sådan en i hovedet... Og så er det ligesom lidt sent

Anmeld

18. december 2012

MorDk

TeamRocket skriver:

Den med håret skal jeg nok ikke komme med så gør jeg min kæreste ked. Han begyndte at tabe håret som 17 årig og ja har stor måne nu så han fjerne alt hår nu... (heldigvis klær det ham) Men jeg kan godt følge dig... *S* Man burde fa'me fyre noget tilbage i hovedet på ham!

Beder ham nu tit "lukke R*ven"

Anmeld

18. december 2012

Sitrani

Ja tak! SMASK!! En af mine kærestes venner (som jeg ikke er FAN af) spørger min kæreste: "Er din kone ikke blevet lidt tyk"? Øhhh undskyld mig men jeg har næsten lige født! Min kæreste sys heller ikke det var en særlig rar eller fed kommentar at komme med.

Selv samme person kommenterede mine extra kilo da jeg var gravid. Vi snakker om 10 uger til termin... eller sådan. Øhhh jo jeg er ligsom gravid for pokker

Det er snart 3 mdr. siden min lille prinsesse kom til verden. Jeg var STOR til sidst! Den dag idag mangler jeg 7 kg. så er jeg på min "normalvægt" 7 kg. og ja jeg er da blevet lidt rundere... og jeg er bestemtikke glad for min fødselsdelle og mine strækmærker (min mave ligner en 80-årigs) Men hallo... jeg kan sgu da ik gøre for det. Jeg kan gøre noget ved det, men gi mig lige en chance. Og hvis jeg havde taget 10 kg. skal han sgu da ik blande sig. Ej men jeg blev ærlig talt ked af det. Lader som ingenting. Det gør jeg ofte for det er jo lidt "tabu" når man har det dårligt med sin krop.

Jeg har altid haft en flot krop faktisk. Og rigtig flot mave så det sgu lidt svært at accepterer tingenens tilstand trods jeg har jordens lækreste unger som jeg ikke vil bytte for noget i verden.

Åhh måtte bare lige ud med det.

Hilsen lillemor med deller og mormorarme... samt en fin lille dobbelthage (når jeg kigger på mit barn mens jeg ammer) SUK!

Han er da en nar!!! Jeg hader at folk kan finde på at kommentere på kvinders kroppe eller vægt, når de er gravide eller har født børn! Ååååhh!!! Idiot... Jeg har ikke selv oplevet det, men hvis jeg oplever det, så skal jeg da sandelig være den første til, at fortælle, at jeg faktisk har født en dejlig datter, og at en graviditet belaster kroppen på alle måder, og derfor vil man sgu da også kunne se det efterfølgende.... nogen har selvfølgelig flere strækmærker end andre, men HALLO.... Se, hvad man fik ud af det - jordens dejligste skabninger!!!

Min mave ligner også en 80-årigs, den hænger og der er strækmærker, og nu her når jeg går igang med at tabe mig, så kommer den til at se værre ud, bare knap så tyk Og jeg har faktisk aldrig været ubehageligt til mode over den, eller strækmærkerne.... Jeg bliver lidt stolt, når folk kigger på min mave i svømmehallen osv. For alle kan jo se, at jeg ikke er 80 år, og så kan folk vel tænke sig til, at jeg har været gravid... håber jeg

Op med hovedet! Du er garanteret en rigtig smuk kvinde, på med og uden strækmærker hængende mormor-arme osv. Du har gennemgået en graviditet og en fødsel.. Så du har al mulig grund til, at være stolt! 

Anmeld

18. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Den samme fik jeg så lige af min faster den anden dag. Hun fatter heller ik en meter.

Hun sagde til mig, at nu sku jeg da vist snart til at tage mig sammen og få tabt de sidste gravidites kilo, for jeg var da godt nok blevet stor! 

Så sagde jeg bare til hende, at ja hende og mig, havde da vist begge arvet Bedste kropsfacon ( hendes mor, min farmor) Ska da lige love for hun blev fornærmet.

Hun er bare typen, der altid ska finde fejl og kritisere andre mennesker, men når så man siger noget tilbage, ja så bliver hun pisse sur og fornærmet, for det ka jo slet ik sammenlignes vel!? 

Nogle mennesker ska man bare ignorere! Vh stine

Anmeld

18. december 2012

MorDk

STN skriver:

Han er da en nar!!! Jeg hader at folk kan finde på at kommentere på kvinders kroppe eller vægt, når de er gravide eller har født børn! Ååååhh!!! Idiot... Jeg har ikke selv oplevet det, men hvis jeg oplever det, så skal jeg da sandelig være den første til, at fortælle, at jeg faktisk har født en dejlig datter, og at en graviditet belaster kroppen på alle måder, og derfor vil man sgu da også kunne se det efterfølgende.... nogen har selvfølgelig flere strækmærker end andre, men HALLO.... Se, hvad man fik ud af det - jordens dejligste skabninger!!!

Min mave ligner også en 80-årigs, den hænger og der er strækmærker, og nu her når jeg går igang med at tabe mig, så kommer den til at se værre ud, bare knap så tyk Og jeg har faktisk aldrig været ubehageligt til mode over den, eller strækmærkerne.... Jeg bliver lidt stolt, når folk kigger på min mave i svømmehallen osv. For alle kan jo se, at jeg ikke er 80 år, og så kan folk vel tænke sig til, at jeg har været gravid... håber jeg

Op med hovedet! Du er garanteret en rigtig smuk kvinde, på med og uden strækmærker hængende mormor-arme osv. Du har gennemgået en graviditet og en fødsel.. Så du har al mulig grund til, at være stolt! 

Tak for de søde ord!!!

Anmeld

18. december 2012

MorDk

StineW79 skriver:

Den samme fik jeg så lige af min faster den anden dag. Hun fatter heller ik en meter.

Hun sagde til mig, at nu sku jeg da vist snart til at tage mig sammen og få tabt de sidste gravidites kilo, for jeg var da godt nok blevet stor! 

Så sagde jeg bare til hende, at ja hende og mig, havde da vist begge arvet Bedste kropsfacon ( hendes mor, min farmor) Ska da lige love for hun blev fornærmet.

Hun er bare typen, der altid ska finde fejl og kritisere andre mennesker, men når så man siger noget tilbage, ja så bliver hun pisse sur og fornærmet, for det ka jo slet ik sammenlignes vel!? 

Nogle mennesker ska man bare ignorere! Vh stine

HAHA så fik hun lige igen! Tosse! Den fortjente hun sgu!

Anmeld

18. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
MorDk skriver:

HAHA så fik hun lige igen! Tosse! Den fortjente hun sgu!

Ja hun er en tosse. Fatter seriøst ik hvordan min far ku være så sød og dejlig, også ha sådan en træls og dum søster! 

Min mor plejer heller aldrig at blande sig, når hun kommer med den slags kommentar, men her blev selv min søde, konfliktsky mor faktisk sur på hende. Så tror min faster blev helt forskrækket! Vh stine

Anmeld

18. december 2012

Eliza

pyt med det 

Jeg ramte min gamle vægt ca 5 uger efter fødslen 

Da Malthe var knap 4 mdr stoppede jeg med at ryge og nu 6 mdr senere er jeg tilbage på min vægt fra li før jeg fødte  DET er øv. 

Og jeg er ikke engang gravid og for gammel til at kalde det hvalpefedtb

Anmeld

18. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

TeamRocket skriver:

....

Til TS: Fuck en spade! Altså... Der SKAL bare være sådanne idioter til stede i ens liv... HVORFOR!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.