Tag den! smask!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.870 visninger
25 svar
0 synes godt om
18. december 2012

MorDk

Ja tak! SMASK!! En af mine kærestes venner (som jeg ikke er FAN af) spørger min kæreste: "Er din kone ikke blevet lidt tyk"? Øhhh undskyld mig men jeg har næsten lige født! Min kæreste sys heller ikke det var en særlig rar eller fed kommentar at komme med.

Selv samme person kommenterede mine extra kilo da jeg var gravid. Vi snakker om 10 uger til termin... eller sådan. Øhhh jo jeg er ligsom gravid for pokker

Det er snart 3 mdr. siden min lille prinsesse kom til verden. Jeg var STOR til sidst! Den dag idag mangler jeg 7 kg. så er jeg på min "normalvægt" 7 kg. og ja jeg er da blevet lidt rundere... og jeg er bestemtikke glad for min fødselsdelle og mine strækmærker (min mave ligner en 80-årigs) Men hallo... jeg kan sgu da ik gøre for det. Jeg kan gøre noget ved det, men gi mig lige en chance. Og hvis jeg havde taget 10 kg. skal han sgu da ik blande sig. Ej men jeg blev ærlig talt ked af det. Lader som ingenting. Det gør jeg ofte for det er jo lidt "tabu" når man har det dårligt med sin krop.

Jeg har altid haft en flot krop faktisk. Og rigtig flot mave så det sgu lidt svært at accepterer tingenens tilstand trods jeg har jordens lækreste unger som jeg ikke vil bytte for noget i verden.

Åhh måtte bare lige ud med det.

Hilsen lillemor med deller og mormorarme... samt en fin lille dobbelthage (når jeg kigger på mit barn mens jeg ammer) SUK!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

tarkoflen

Sikke en idiot! Jeg håber ikke han har en kæreste der bliver gravid, for han lyder da ikke særlig sød eller overbærende! Og så skal han da i øvrigt slet ikke blande sig i, om du har taget på eller ej?! Fjols!

Nu er det jo heldigvis din kæreste, der skal synes du er dejlig som du er, og ikke sådan en idiot, men jeg var også blevet ked af det!

Nogle mennekser ejer bare ikke et gram af situationsfornemmelse eller empati for den sags skyld!

Håber din kæreste fortæller dig, hvor skøn du er!

Anmeld

18. december 2012

Dinna88

Sikke en idiot.

For det første: hvad rager det ham, om du har taget på? For det andet: at bære et barn og føde det er jo ren tortur for ens krop - forandringer er en selvfølge! For det tredje: 7 kg!! Det er jo ingenting, når det er gået så kort tid.

Bed ham om, at holde snuden for sig selv 

Anmeld

18. december 2012

Muhmi

Hvad fanden rager dine ekstra kilo én af jeres venner??

Ind af det ene øre og ud af det andet.... Eller bare sig, ej du har da også fået lidt ekstra rynker siden sidst hva'?

Anmeld

18. december 2012

B&J

Hvad dælen blander han sig for????

ej undskyld jeg tror nok lige jeg havde sagt jamen næste gang føder du sku så, så må vi se hvordan du kommer til at se ud

sådan en tumpe

Anmeld

18. december 2012

Troldemommi

Sådan en kæmpe spade, 7 kilo er jo intet, op med humøret og lad sådan en spade sejle i sin egen sø, han er vist ikke far for han ved da ingenting om kvinder.

Monica

Anmeld

18. december 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Ja tak! SMASK!! En af mine kærestes venner (som jeg ikke er FAN af) spørger min kæreste: "Er din kone ikke blevet lidt tyk"? Øhhh undskyld mig men jeg har næsten lige født! Min kæreste sys heller ikke det var en særlig rar eller fed kommentar at komme med.

Selv samme person kommenterede mine extra kilo da jeg var gravid. Vi snakker om 10 uger til termin... eller sådan. Øhhh jo jeg er ligsom gravid for pokker

Det er snart 3 mdr. siden min lille prinsesse kom til verden. Jeg var STOR til sidst! Den dag idag mangler jeg 7 kg. så er jeg på min "normalvægt" 7 kg. og ja jeg er da blevet lidt rundere... og jeg er bestemtikke glad for min fødselsdelle og mine strækmærker (min mave ligner en 80-årigs) Men hallo... jeg kan sgu da ik gøre for det. Jeg kan gøre noget ved det, men gi mig lige en chance. Og hvis jeg havde taget 10 kg. skal han sgu da ik blande sig. Ej men jeg blev ærlig talt ked af det. Lader som ingenting. Det gør jeg ofte for det er jo lidt "tabu" når man har det dårligt med sin krop.

Jeg har altid haft en flot krop faktisk. Og rigtig flot mave så det sgu lidt svært at accepterer tingenens tilstand trods jeg har jordens lækreste unger som jeg ikke vil bytte for noget i verden.

Åhh måtte bare lige ud med det.

Hilsen lillemor med deller og mormorarme... samt en fin lille dobbelthage (når jeg kigger på mit barn mens jeg ammer) SUK!

HUSK - jeg holder mega giga meget af dig søde  

P.s. han er en dum torsk

Anmeld

18. december 2012

MorDk

Tak piger! Ja han er DUM!

Kender ingen som ham! Ingen empati what so ever. Ej heller nogen forståelse for andre mennesker! Er SÅ træt af ham. Men alligevel sad den! Den gjorde sgu ondt!

Nej han har ingen børn! Heldigvis da! Ville sgu være synd for dem!

Ja det er nemlig ren tortur for ens krop at være gravid. Men der kommer jo det skønneste ud af det!

Anmeld

18. december 2012

MorDk

Nadia&Daniel skriver:

HUSK - jeg holder mega giga meget af dig søde  

P.s. han er en dum torsk

Anmeld

18. december 2012

TeamRocket

Så er det jo bare man siger - JEG har lige født, hvad er din undskyldning spasser? Og hvad sker der for din vigende hårgrænse? Planlægger du at blive skaldet før de 35? Sådan en nar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.