hvem er berettiget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2012

MorTilEnPrinsesse

wamse skriver:

Dem som bliver bevilget af giverne af julehjælp!

Det er ikke op til mig, at sidde og vurdere, hvem der er værdig trængende, for der vil findes forhold, som gør modtagerne værdig trængende

ENIG....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Silas&Mille

Jeg er nemlig også af den holdning at det er folk der fejre JUL der er berettiget til hjælpen.

Kan simpelthen ikke se meningen i at folk der ikke fejre jul skal modtage en julehjælpspakke.

Den bekendte jeg skriver med mener så at de fleste som her denne mening/holdning er folk som ikke selv bedrager til samfundet. Hermed mener hun folk på KH og lignende.
Spørg lige om jeg mistede ALT respekt for hende der. Brød mig ikke hende i forvejen, men det her  Nøj jeg blev tosset!!!

Anmeld

18. december 2012

Eliza

Silas&Mille skriver:

Jeg er nemlig også af den holdning at det er folk der fejre JUL der er berettiget til hjælpen.

Kan simpelthen ikke se meningen i at folk der ikke fejre jul skal modtage en julehjælpspakke.

Den bekendte jeg skriver med mener så at de fleste som her denne mening/holdning er folk som ikke selv bedrager til samfundet. Hermed mener hun folk på KH og lignende.
Spørg lige om jeg mistede ALT respekt for hende der. Brød mig ikke hende i forvejen, men det her  Nøj jeg blev tosset!!!

ehm jeg deler din mening men er altså ik på KH.. 

Lige pt på barsel, men ellers bidrager jeg rigeliget kva mit job.. hils du veninden og sig det 

Anmeld

18. december 2012

TNBC

Silas&Mille skriver:

Din veninde er en idiot. Jeg elsker at hjælpe og er frivillig i kirken(er ik kristen) men jeg elsker det. Vi har lige haft spiseaften og dagen efter havde et andet spiseaften med rigtigt juleaftensmad(tror i jeg fik spist for meget??)
Men det er en dejlig ting, man møder nye mennesker og der er nogen til at lave ting med børnene..
et lille sidespor men er lige nu det jeg bedrager med.

Anmeld

18. december 2012

Leneur

Dem som er værdigt trængende. Lige meget om du holder jul eller ej. Nogle muslimer er jo også fattige, så selvom de ikke holder jul, er de lige så berettigede.
Der er jo ikke julehjælp til deres højtider, så det kan altså ikke bringe mit p*s i kog.

Anmeld

18. december 2012

Father

Leneur skriver:

Dem som er værdigt trængende. Lige meget om du holder jul eller ej. Nogle muslimer er jo også fattige, så selvom de ikke holder jul, er de lige så berettigede.
Der er jo ikke julehjælp til deres højtider, så det kan altså ikke bringe mit p*s i kog.

Værdigt trængende er keyword i denne sammenhæng.

Anmeld

18. december 2012

wamse

Leneur skriver:

Er 100% enig med dig

Anmeld

18. december 2012

Benjamins'mor

Dem der virkeligt har brug for det, og dem der holder jul.

Anmeld

18. december 2012

Silas&Mille

Yurie skriver:

Din veninde er en idiot. Jeg elsker at hjælpe og er frivillig i kirken(er ik kristen) men jeg elsker det. Vi har lige haft spiseaften og dagen efter havde et andet spiseaften med rigtigt juleaftensmad(tror i jeg fik spist for meget??)
Men det er en dejlig ting, man møder nye mennesker og der er nogen til at lave ting med børnene..
et lille sidespor men er lige nu det jeg bedrager med.

Hehe... Hun er IKKE en veninde, kun en bekendt

Men er nu glad for at hører at jeg ikke er den eneste der mener at julehjælpen er til dem som ikke selv har råd til at holde jul.

Anmeld

18. december 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Leneur skriver:

Det er nemlig rigtigt.
Vi kan ikke søge hjælp til vores højtider, så dette er den eneste gang i løbet af året, kristne såvel som ikke-kristne kan få noget ekstra, hvis man er værdigt trængende.
Hvorfor ikke bare stole på, at dem, der uddeler hjælp, gør deres arbejde godt nok og kun giver til dem, der har brug for en ekstra hånd?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.