Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Armen hvor er det da vidunderligt... Lille rugemaskine Hihihi Ej jeg krydser alt hvad jeg kan og håber da at alt går som det skal og at du om ni mdr. står med tvillinger
Armen hvor er det da vidunderligt... Lille rugemaskine Hihihi
Ej jeg krydser alt hvad jeg kan og håber da at alt går som det skal og at du om ni mdr. står med tvillinger
Åååhhh, jeg håber at jeg kan ruge godt og grundigt på dem, men ønsker mig egentlig bare 1
Tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Putomanen skriver: Det kan jeg sku godt forstå! Det er sku rart, at det også kan gå så godt i denne behandlingsverden Så må vi for, at overraskelsen bliver lige så stor d. 2. januar
Det kan jeg sku godt forstå! Det er sku rart, at det også kan gå så godt i denne behandlingsverden Så må vi for, at overraskelsen bliver lige så stor d. 2. januar
Ja, de første 2 gange i denne omgang var der jo "kun" 1 der blev befrugtet, så vi havde slet ikke regnet med at begge ville blive så flotte
Vi håber og håber, og ville ønske at man kunne få bare et eller andet lille tegn på hvordan det står til derinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128