Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nessie skriver: på hele 2!!!! flotte 8-cellede æg Ja, min skuffelse i fredags er da godt nok blevet gjort til skamme Tudemarie her rendte lidt over igen, da laboranten meget glad kom ind og fortalte at begge æg var blevet befrugtede Jeg fik slet ikke med at de var 8-cellede, det var først da vi gik derfra, at manden sagde at de var 8-cellede. Jeg hørte det ikke i min overraskelse over at begge var befrugtede, vi havde egentlig begge to regnet med at de ville ringe i morges med dårlige nyheder Nu skal vi så bare vente med spænding til d. 2. januar. Godt at der er både jul og nytår til at fylde tankerne med
på hele 2!!!! flotte 8-cellede æg
Ja, min skuffelse i fredags er da godt nok blevet gjort til skamme
Tudemarie her rendte lidt over igen, da laboranten meget glad kom ind og fortalte at begge æg var blevet befrugtede Jeg fik slet ikke med at de var 8-cellede, det var først da vi gik derfra, at manden sagde at de var 8-cellede. Jeg hørte det ikke i min overraskelse over at begge var befrugtede, vi havde egentlig begge to regnet med at de ville ringe i morges med dårlige nyheder
Nu skal vi så bare vente med spænding til d. 2. januar. Godt at der er både jul og nytår til at fylde tankerne med
Krydser så meget fingre
Næste år bliver et godt år
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uhh hvor spændende
Krydser alt hvad jeg kan!!!
Jaaaaa! Held og lykke - håber du får en (eller 2) dejlige små babyer ud af det
Kom så æggebasser!!!!
Hvor dejligt at høre, hepper højt på dine fine æg
Monica
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128