Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
på hele 2!!!! flotte 8-cellede æg
Ja, min skuffelse i fredags er da godt nok blevet gjort til skamme
Tudemarie her rendte lidt over igen, da laboranten meget glad kom ind og fortalte at begge æg var blevet befrugtede Jeg fik slet ikke med at de var 8-cellede, det var først da vi gik derfra, at manden sagde at de var 8-cellede. Jeg hørte det ikke i min overraskelse over at begge var befrugtede, vi havde egentlig begge to regnet med at de ville ringe i morges med dårlige nyheder
Nu skal vi så bare vente med spænding til d. 2. januar. Godt at der er både jul og nytår til at fylde tankerne med
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det dejligt at høre... Har fulgt dig lidt fra sidlinien (er selv i behandlings verdenen) og har også gået og tænkt på dig i dag, efter dit indlæg i fredags... mange herfra...
Elgaard73 skriver: Hvor er det dejligt at høre... Har fulgt dig lidt fra sidlinien (er selv i behandlings verdenen) og har også gået og tænkt på dig i dag, efter dit indlæg i fredags... mange herfra...
Ja, jeg var ikke så positiv i fredags, men det har jo da vist sig at man ikke skal være ked af 2 æg
Nu håber vi bare at i hvert fald det ene får sat sig godt og grundigt fast, så vi kan få en lille baby til september
Held og lykke til dig, hvor er det dejligt at vide at der bliver heppet og tænkt på os
Så hepper jeg på de to flotte æggebasser, håber virkelig på jeres vegne
Nessie skriver: på hele 2!!!! flotte 8-cellede æg Ja, min skuffelse i fredags er da godt nok blevet gjort til skamme Tudemarie her rendte lidt over igen, da laboranten meget glad kom ind og fortalte at begge æg var blevet befrugtede Jeg fik slet ikke med at de var 8-cellede, det var først da vi gik derfra, at manden sagde at de var 8-cellede. Jeg hørte det ikke i min overraskelse over at begge var befrugtede, vi havde egentlig begge to regnet med at de ville ringe i morges med dårlige nyheder Nu skal vi så bare vente med spænding til d. 2. januar. Godt at der er både jul og nytår til at fylde tankerne med
JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
ej hvor er det spænde krydser alt hvad jeg kan
Fedt!!! Tillykke med de to fine æg, så kunne det jo ikke blive bedre Jeg alt hvad jeg kan de næste 14 dage
2 små ægbasser og gerne 2 små bebser nu skal det gøres ordentligt smiler alt hvad jeg kan !!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128