Ruger, ruger og ruger........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.573 visninger
41 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Nessie

på hele 2!!!! flotte 8-cellede æg

Ja, min skuffelse i fredags er da godt nok blevet gjort til skamme

Tudemarie her rendte lidt over igen, da laboranten meget glad kom ind og fortalte at begge æg var blevet befrugtede
Jeg fik slet ikke med at de var 8-cellede, det var først da vi gik derfra, at manden sagde at de var 8-cellede. Jeg hørte det ikke i min overraskelse over at begge var befrugtede, vi havde egentlig begge to regnet med at de ville ringe i morges med dårlige nyheder

Nu skal vi så bare vente med spænding til d. 2. januar.
Godt at der er både jul og nytår til at fylde tankerne med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Elgaard73

Hvor er det dejligt at høre... Har fulgt dig lidt fra sidlinien (er selv i behandlings verdenen) og har også gået og tænkt på dig i dag, efter dit indlæg i fredags... mange  herfra...

Anmeld

17. december 2012

Nessie

Elgaard73 skriver:

Hvor er det dejligt at høre... Har fulgt dig lidt fra sidlinien (er selv i behandlings verdenen) og har også gået og tænkt på dig i dag, efter dit indlæg i fredags... mange  herfra...

Ja, jeg var ikke så positiv i fredags, men det har jo da vist sig at man ikke skal være ked af 2 æg

Nu håber vi bare at i hvert fald det ene får sat sig godt og grundigt fast, så vi kan få en lille baby til september

Held og lykke til dig, hvor er det dejligt at vide at der bliver heppet og tænkt på os

Anmeld

17. december 2012

klmf

Så hepper jeg på de to flotte æggebasser, håber virkelig på jeres vegne

Anmeld

17. december 2012

Nettemor

Eeeeeej hvor fantastisk Lene. Det er da bare den bedste før julegave I kunne få.

Skal krydse alt hvad jeg kan få at 2013 får verdens bedste start

Anmeld

17. december 2012

Christina :-)

Nessie skriver:

Tudemarie her rendte lidt over igen, da laboranten meget glad kom ind og fortalte at begge æg var blevet befrugtede
Jeg fik slet ikke med at de var 8-cellede, det var først da vi gik derfra, at manden sagde at de var 8-cellede. Jeg hørte det ikke i min overraskelse over at begge var befrugtede, vi havde egentlig begge to regnet med at de ville ringe i morges med dårlige nyheder

Ville bare lige sige jeg R

Anmeld

17. december 2012

B&J

JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

ej hvor er det spænde krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

17. december 2012

Viventerjer

Nessie skriver:

Hvor er jeg glad for og høre det

Anmeld

17. december 2012

Putomanen

Fedt!!! Tillykke med de to fine æg, så kunne det jo ikke blive bedre  Jeg  alt hvad jeg kan de næste 14 dage

Anmeld

17. december 2012

Camillos

Nessie skriver:

2 små ægbasser og gerne 2 små bebser nu skal det gøres ordentligt smiler  alt hvad jeg kan !!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.