Er jeg den eneste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2012

MariaKyedDK

Muhmi skriver:

Der virkelig elsker at sidde og glo madlavningsprogrammer?? 

Jeg er VILD med Gordon Ramsey og Jamie Oliver... Og hver eneste gang der er noget med mad i fjernsynet, ja så er jeg der... Jeg kan slet ikke lave mad ligeså godt som nogle af dem og jeg tør næsten heller ikke begive mig ud i nogle af alle de lækre ting de laver, så jeg aner egentlig ikke hvorfor jeg er så vild med at se det...

Men jeg elsker at lave mad og jeg elsker at lave god mad!! Og sidde og høste rosen bagefter, jeg bliver sådan helt varm indeni, men siger så "Nåårh, det er ingenting" Det forstår jeg egentlig ikke, hvorfor kan jeg ikke bare sige tak og så rødme lidt.. Eller bare et simpelt tak... Men det kan jeg ikke rigtig få mig til... Maden bliver jo ikke dårlig af at jeg siger tak, så jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke bare siger tak og får det overstået... Hehe... Nå, et lille sidespor

Jeg sidder nu og skal til at se en masse Gordon Ramsey (My hero) og nu tror jeg at jeg for en gang skyld vil prøve at lave noget af det som jeg ser i et af programmerne... Nu skal jeg bare finde ud af hvad han har tænkt sig at lave og så må jeg jo prøve at springe ud i det

Nå, ja, random tråd... Men blev lige helt exited

Go' Jul!! 

Jeg har også været helt vild med at se alle de der madlavningsprogrammer, men nu gider jeg sempelthen ikke mere, har fået NOK:! slukker for tv'et med det samme hvis der kun er det at se på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

tarkoflen

Muhmi skriver:

Hehe, jeg ser ikke 3+ eller tv3 i det hele taget, jeg har canal digital

Jeg elsker at have en masse kogebøger, men jeg falder sjælent over nogle der falder i min smag og når jeg gør, så er de virkelig dyre... Men jeg ville elske at have mig en kæmpe samling kogebøger

Ok, det var ærgerligt, for 3puls har virkelig mange madprogrammer

Åhh jeg kan næsten ikke lade en kogebog stå, hvis jeg ser en, så jeg har alt fra bøger til 20 kr. til en til 600 kr. Sidstnævnte er dog en jeg har fået i gave på mit job

Anmeld

17. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg er så blevet helt bidt af bage programmer, og sidder klisteret til tv'et hver gang der kommer cupcake kampen. 

Og kærsten er ret vild med Jamie Oliver, så når han laver mad, er det tit efter hans opskrifter. Vh stine

Anmeld

17. december 2012

K&S

Muhmi skriver:

Der virkelig elsker at sidde og glo madlavningsprogrammer?? 

Jeg er VILD med Gordon Ramsey og Jamie Oliver... Og hver eneste gang der er noget med mad i fjernsynet, ja så er jeg der... Jeg kan slet ikke lave mad ligeså godt som nogle af dem og jeg tør næsten heller ikke begive mig ud i nogle af alle de lækre ting de laver, så jeg aner egentlig ikke hvorfor jeg er så vild med at se det...

Men jeg elsker at lave mad og jeg elsker at lave god mad!! Og sidde og høste rosen bagefter, jeg bliver sådan helt varm indeni, men siger så "Nåårh, det er ingenting" Det forstår jeg egentlig ikke, hvorfor kan jeg ikke bare sige tak og så rødme lidt.. Eller bare et simpelt tak... Men det kan jeg ikke rigtig få mig til... Maden bliver jo ikke dårlig af at jeg siger tak, så jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke bare siger tak og får det overstået... Hehe... Nå, et lille sidespor

Jeg sidder nu og skal til at se en masse Gordon Ramsey (My hero) og nu tror jeg at jeg for en gang skyld vil prøve at lave noget af det som jeg ser i et af programmerne... Nu skal jeg bare finde ud af hvad han har tænkt sig at lave og så må jeg jo prøve at springe ud i det

Nå, ja, random tråd... Men blev lige helt exited

Go' Jul!! 

Det er ikke noget, der interesserer mig særlig meget - jeg er ikke stor fan af at lave mad, så herhjemme er det manden, der laver mad, for han elsker det 

Anmeld

19. december 2012

tarkoflen

Åhh der er river Cottage jul på DR2 hver aften i denne uge tror jeg, det var der i hvert fald både i går og i dag

Anmeld

19. december 2012

Muhmi

tarkoflen skriver:

Åhh der er river Cottage jul på DR2 hver aften i denne uge tror jeg, det var der i hvert fald både i går og i dag

Juhuuu

Skulle selvfølgelig have set den notafikation tidligere... Men til gengæld har jeg brugt aftenen på at se  Gordon Ramsay's ultimate cookery course 

Anmeld

19. december 2012

tarkoflen

Muhmi skriver:

Juhuuu

Skulle selvfølgelig have set den notafikation tidligere... Men til gengæld har jeg brugt aftenen på at se  Gordon Ramsay's ultimate cookery course 

Uhh det lyder også godt! Hvor ser du det?

Anmeld

20. december 2012

Muhmi

tarkoflen skriver:

Uhh det lyder også godt! Hvor ser du det?

Jeg ser dem på nettet

Anmeld

25. december 2012

Muhmi

http://www.youtube.com/watch?v=yUNp4meTBE8&list=PL34337A40659C5BF7

Mmmmm!!

Og jeg er gravid, så jeg kan ikke engang drikke det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.