Muhmi skriver:
Der virkelig elsker at sidde og glo madlavningsprogrammer?? 

Jeg er VILD med Gordon Ramsey og Jamie Oliver... Og hver eneste gang der er noget med mad i fjernsynet, ja så er jeg der... Jeg kan slet ikke lave mad ligeså godt som nogle af dem og jeg tør næsten heller ikke begive mig ud i nogle af alle de lækre ting de laver, så jeg aner egentlig ikke hvorfor jeg er så vild med at se det...
Men jeg elsker at lave mad og jeg elsker at lave god mad!! Og sidde og høste rosen bagefter, jeg bliver sådan helt varm indeni, men siger så "Nåårh, det er ingenting" Det forstår jeg egentlig ikke, hvorfor kan jeg ikke bare sige tak og så rødme lidt.. Eller bare et simpelt tak... Men det kan jeg ikke rigtig få mig til... Maden bliver jo ikke dårlig af at jeg siger tak, så jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke bare siger tak og får det overstået... Hehe... Nå, et lille sidespor 
Jeg sidder nu og skal til at se en masse Gordon Ramsey (My hero) og nu tror jeg at jeg for en gang skyld vil prøve at lave noget af det som jeg ser i et af programmerne... Nu skal jeg bare finde ud af hvad han har tænkt sig at lave og så må jeg jo prøve at springe ud i det 
Nå, ja, random tråd... Men blev lige helt exited 

Go' Jul!! 

jeg elsker SLET ikke at lave mad så madprogrammer siger mig heller ingenting
jeg er sådan en der stresser flere dage i forvejen hvis jeg skal lave mad til flere end os selv - så vil gerne gøre det godt, men jeg nyder det ikke
tilgengæld er jeg nok på godt og ondt en lille lommepsykolog, så Dr Phill oooh god det ka jeg altså godt li at se, selvom det nærmest er tabu i min omgangskreds at ku li det 

Anmeld