Er jeg den eneste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.416 visninger
28 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Muhmi

Der virkelig elsker at sidde og glo madlavningsprogrammer?? 

Jeg er VILD med Gordon Ramsey og Jamie Oliver... Og hver eneste gang der er noget med mad i fjernsynet, ja så er jeg der... Jeg kan slet ikke lave mad ligeså godt som nogle af dem og jeg tør næsten heller ikke begive mig ud i nogle af alle de lækre ting de laver, så jeg aner egentlig ikke hvorfor jeg er så vild med at se det...

Men jeg elsker at lave mad og jeg elsker at lave god mad!! Og sidde og høste rosen bagefter, jeg bliver sådan helt varm indeni, men siger så "Nåårh, det er ingenting" Det forstår jeg egentlig ikke, hvorfor kan jeg ikke bare sige tak og så rødme lidt.. Eller bare et simpelt tak... Men det kan jeg ikke rigtig få mig til... Maden bliver jo ikke dårlig af at jeg siger tak, så jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke bare siger tak og får det overstået... Hehe... Nå, et lille sidespor

Jeg sidder nu og skal til at se en masse Gordon Ramsey (My hero) og nu tror jeg at jeg for en gang skyld vil prøve at lave noget af det som jeg ser i et af programmerne... Nu skal jeg bare finde ud af hvad han har tænkt sig at lave og så må jeg jo prøve at springe ud i det

Nå, ja, random tråd... Men blev lige helt exited

Go' Jul!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

tarkoflen

Jeg ELSKER alle madprogrammer og kan næsten ikke lade være med at tænde for tv'et hvis der er et eller andet nogle søndag er det virkelig svært at komme væk, for der kan være en hel søndag med en sæson af madprogrammer!

Og søndag aften er der river Cottage på DR2 og det er altså også ret skønt!

Og så ser vi nogle gange iron chef herhjemme, kender du det? Det er et japansk madprogram hvor der er to kokke der dyster, det er virkelig et spøjst program, men de laver altid mad med de vildeste råvarer! Vi har set et program om kaviar, aldrig i mit liv har jeg set så meget kaviar samlet på et sted! Og det var den ægte vare!

Anmeld

17. december 2012

Muhmi

tarkoflen skriver:

Jeg ELSKER alle madprogrammer og kan næsten ikke lade være med at tænde for tv'et hvis der er et eller andet nogle søndag er det virkelig svært at komme væk, for der kan være en hel søndag med en sæson af madprogrammer!

Og søndag aften er der river Cottage på DR2 og det er altså også ret skønt!

Og så ser vi nogle gange iron chef herhjemme, kender du det? Det er et japansk madprogram hvor der er to kokke der dyster, det er virkelig et spøjst program, men de laver altid mad med de vildeste råvarer! Vi har set et program om kaviar, aldrig i mit liv har jeg set så meget kaviar samlet på et sted! Og det var den ægte vare!

River Cottage er jeg også helt vild med at se, han er bare super og laver sådan noget dejlig "down to earth" mad, med lækre friske råvarer!! Mmmmm

Ej jeg må indrømme at jeg ikke har set det, men det kunne da godt være jeg skulle prøve at tjekke det ud en dag

Sidder lige nu på youtube og ser "Christmas with Gordon Ramsey" Glæder mig lidt til at se hvad han disker op med

Anmeld

17. december 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Nej det er du bestemt ikke,jeg kan sidde en hel dag og se madprogrammer. 

Også er jeg altså bare vild med Jamie Oliver,han er altså bare fantastisk,og lidt lækker,på en sød måde. 

Anmeld

17. december 2012

Troldemommi

mea skriver:

Nej det er du bestemt ikke,jeg kan sidde en hel dag og se madprogrammer. 

Også er jeg altså bare vild med Jamie Oliver,han er altså bare fantastisk,og lidt lækker,på en sød måde. 

Jeg har også et lille crush på Jamie Oliver, han får bare madlavning til at se så nemt og ligetil ud

Anmeld

17. december 2012

Laulund87

Sjovt nok sert jeg kun madprogrammer i julen Og det er Gordon Ramsey.. Det er bare så hyggeligt at sidde og glo!

Anmeld

17. december 2012

B&J

´NEJ du er slet ikke den eneste mig og kæreste elsker det også... og især spise med prise og de nye hvor der kommer kendte med ind og laver mad det er super sjovt og man får så mange gode ideer... vi elsker også at lave mad her hjemme men er dog ikke så god men det smager

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

Muhmi skriver:

River Cottage er jeg også helt vild med at se, han er bare super og laver sådan noget dejlig "down to earth" mad, med lækre friske råvarer!! Mmmmm

Ej jeg må indrømme at jeg ikke har set det, men det kunne da godt være jeg skulle prøve at tjekke det ud en dag

Sidder lige nu på youtube og ser "Christmas with Gordon Ramsey" Glæder mig lidt til at se hvad han disker op med

Ja og Hugh er bare så hyggelig

Det er et spøjst program, det der iron chef, men det er ret sjovt! Det findes både i en japansk og en amerikansk udgave...

Det er måske det, de lige har sendt på TV3 puls? Sådan et hvor der kommer alle mulige kendte ind og laver mad sammen med ham?

Går du også amok i kogebøger så? Det er virkelig min last, har godt 100 stk, og kæresten synes det er i overkanten

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

P.s. På TV3 puls er julekalenderen madprogrammer kl 20, den bedste julekalender hvis du spørger mig

Anmeld

17. december 2012

Carina:-)

ELSKER madprogrammer.

Og kogebøger!

Har en milliard,og bruger dem flittigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.