Alt for dybt vand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

JS<3

Frk. K skriver:

Åhh, det må være hårdt.

kender en som var i lignende situation, der hjalp zoneterapi og kraniosaskral (staves) terapi. Tænker man kunne prøve at supplere kiropraktoren?? 

Her i trekantsområdet er der "gamle" sundhedsplejersker/jordemødre som har specialliseret sig i zoneterapi m.m. Til småbørn/spædbørn. Det er der garanteret også hvor du bor.  for i snart for løst det!!

Tak for dine krydsene fingre. 

Ja, det er hård. Både kæresten og jeg føler os magtesløs, der er hverken tid til os selv eller hinanden. Årh, hvor jeg dog savner ham

Ja, jeg syntes bare alle de ting er så hammer dyre, men selvfølgelig prisen værd. Hun skal til kiropraktor idag også, og håber på en forandring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

Frk. K

Kan virkelig godt forstå dig/jer! Hold ud, det skal nok blive bedre! 

Ja det er mega dyrt! Men tænk hvis det hjalp? håber det hjælper når i har været afsted igen!

bliver skønt når i kommer på den anden side og får tid og overskud til hinanden igen. 

Anmeld

19. december 2012

JS<3

Frk. K skriver:

Kan virkelig godt forstå dig/jer! Hold ud, det skal nok blive bedre! 

Ja det er mega dyrt! Men tænk hvis det hjalp? håber det hjælper når i har været afsted igen!

bliver skønt når i kommer på den anden side og får tid og overskud til hinanden igen. 

Dejligt med en der også kan se noget positivt, og jeg glæder mig til at lande på den anden side. (:

Anmeld

19. december 2012

ooo

Stakkels lille baby, og stakkels jer forældre. 

For det er sindssygt hårdt det I går igennem lige nu. Vi havde også problemer med vores datter da hun var så lille. Hun fik også forstoppelse af hendes mme, og vi prøvede også med lactulose (som kan være ret skidt, da tarmene kan blive "afhængige" af hjælpen som lactulosen giver, og i værste fald kan barnet få "dovne tarme"), og gik senere over til movicol junior. Da hun begyndte på det, var det et halvt brev fordelt på døgnets 8 flasker, og så trappede vi ned på det, efterhånden som hun fik det bedre. 

Jeg kan se at der allerede er en der har nævnt zoneterapi, for dem virkede det ikke, men for os var det guld værd. Kan se at du skriver i din profil, at I bor i København, hende vi brugte er på Amagerbrogade, og var ikke så dyr.

Ligeledes vil jeg også sige, at tigerspringene var vildt hårde for vores datter. Hun skreg næsten non-stop gennem de første 4-5 tigerspring, her var det eneste der hjalp, at ligge hende i min strækvikle, og så gå med hende. Så var hun stille, og man kunne se på hende, at hun var meget koncentreret og forundret over at se på naturen og hvad der ellers var på vores gåture. 

Et langt svar, men jeg håber at du kan bruge det til noget. Held og lykke med projekt "stop babygråd" 

Anmeld

19. december 2012

JS<3

ooo skriver:

Stakkels lille baby, og stakkels jer forældre. 

For det er sindssygt hårdt det I går igennem lige nu. Vi havde også problemer med vores datter da hun var så lille. Hun fik også forstoppelse af hendes mme, og vi prøvede også med lactulose (som kan være ret skidt, da tarmene kan blive "afhængige" af hjælpen som lactulosen giver, og i værste fald kan barnet få "dovne tarme"), og gik senere over til movicol junior. Da hun begyndte på det, var det et halvt brev fordelt på døgnets 8 flasker, og så trappede vi ned på det, efterhånden som hun fik det bedre. 

Jeg kan se at der allerede er en der har nævnt zoneterapi, for dem virkede det ikke, men for os var det guld værd. Kan se at du skriver i din profil, at I bor i København, hende vi brugte er på Amagerbrogade, og var ikke så dyr.

Ligeledes vil jeg også sige, at tigerspringene var vildt hårde for vores datter. Hun skreg næsten non-stop gennem de første 4-5 tigerspring, her var det eneste der hjalp, at ligge hende i min strækvikle, og så gå med hende. Så var hun stille, og man kunne se på hende, at hun var meget koncentreret og forundret over at se på naturen og hvad der ellers var på vores gåture. 

Et langt svar, men jeg håber at du kan bruge det til noget. Held og lykke med projekt "stop babygråd" 

jaHejs, det er sku hård.

tror jeg har en god blanding af alt, "banan form" tigerspring og sur baby med mave knep øv øv og atter øv 

men må indrømme at igår var det en god dag, hun græd næsten ikke, og lagde sig til at sove uden problemer (dog stadig i mine arme) og det tyder indtil videre også på at være en god dag idag (7 9 13)

Min læge er ikke fan af  movicol, jeg har forsøgt at købe det på tre forskellige apotek, og der skal der bruges resept. 

Anmeld

19. december 2012

mortilnoahogmelina

Jeg kan fuldt ud sætte mig i dit sted da vi præcis gennemgår Det samme med vores lille pige på knapt 7 uger .

Her startede skrige turene allerede dag et hun har haft øjen betændelse hele to gange . JEg fik selv bryst betændelse og måtte stoppe amning .

Vi har prøvede alt og jeg mener alt , 4 forskellige mme mylicon dråber mælkesyre bakterier biogaia dråber . Lactolose Hun er os forstoppet .
Vi har været til zoneterapi kiopraktor sania krosai . Vi har sågar invisteret i ny autostol nu en der ligger ned. Hun har ryg problemer og mave problemer .
Vi har været til 28 behandlinger nu . Og vi ryger konstant tilbage til nul igen efter et par dage .
Vi er total flade efterhånden fordi vi har smidt så mange penge i .

OG lægen siger bare kolik det sammen siger sp .
Jeg er selv død for energi og overskud .

Det er drøn hårdt .. jeg nægter at give op og kæmper fortsat videre med behandlinger i håb om at det en dag hjælper .

Anmeld

19. december 2012

JS<3

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg kan fuldt ud sætte mig i dit sted da vi præcis gennemgår Det samme med vores lille pige på knapt 7 uger .

Her startede skrige turene allerede dag et hun har haft øjen betændelse hele to gange . JEg fik selv bryst betændelse og måtte stoppe amning .

Vi har prøvede alt og jeg mener alt , 4 forskellige mme mylicon dråber mælkesyre bakterier biogaia dråber . Lactolose Hun er os forstoppet .
Vi har været til zoneterapi kiopraktor sania krosai . Vi har sågar invisteret i ny autostol nu en der ligger ned. Hun har ryg problemer og mave problemer .
Vi har været til 28 behandlinger nu . Og vi ryger konstant tilbage til nul igen efter et par dage .
Vi er total flade efterhånden fordi vi har smidt så mange penge i .

OG lægen siger bare kolik det sammen siger sp .
Jeg er selv død for energi og overskud .

Det er drøn hårdt .. jeg nægter at give op og kæmper fortsat videre med behandlinger i håb om at det en dag hjælper .

Øv, kæmpe kæmpe krammer til jer!

Det er bare ikke sjovt, og svært at finde tid til kærlighed og bare være kærester, og det er bare så vigtigt at holde ud så den nye familie ikke går i stykker. 

Alberte er heldigvis begyndt at vende, de sidste to dage har der ingen problemer været, selvfølgelig har hun grædt men ikke noget voldsomt, mere fordi hun er sulten/træt.

hun har endda sovet fra 11 og sover stadig, håber på at dette er vendepunktet <3 og håber inderligt også for jer at i snart får ro på 

Anmeld

21. december 2012

Team Putte

JS<3 skriver:

Jamen skriger de i ders tigerspring ?

Synes det er meget forskelligt hvordan de reagerer.. Men ja de kan sagens skrige

Er der virkning efter kiropraktoren denne gang?

Anmeld

21. december 2012

JS<3

Team Putte skriver:

Synes det er meget forskelligt hvordan de reagerer.. Men ja de kan sagens skrige

Er der virkning efter kiropraktoren denne gang?

jeg har aflyst kiropraktor, siden i mandags har hun bare været så god!der har intet tuderi været (: jubii 

Anmeld

21. december 2012

Team Putte

JS<3 skriver:

jeg har aflyst kiropraktor, siden i mandags har hun bare været så god!der har intet tuderi været (: jubii 

Uuuuh hvor lækkert!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.