Stakkels lille baby, og stakkels jer forældre.
For det er sindssygt hårdt det I går igennem lige nu. Vi havde også problemer med vores datter da hun var så lille. Hun fik også forstoppelse af hendes mme, og vi prøvede også med lactulose (som kan være ret skidt, da tarmene kan blive "afhængige" af hjælpen som lactulosen giver, og i værste fald kan barnet få "dovne tarme"), og gik senere over til movicol junior. Da hun begyndte på det, var det et halvt brev fordelt på døgnets 8 flasker, og så trappede vi ned på det, efterhånden som hun fik det bedre.
Jeg kan se at der allerede er en der har nævnt zoneterapi, for dem virkede det ikke, men for os var det guld værd. Kan se at du skriver i din profil, at I bor i København, hende vi brugte er på Amagerbrogade, og var ikke så dyr.
Ligeledes vil jeg også sige, at tigerspringene var vildt hårde for vores datter. Hun skreg næsten non-stop gennem de første 4-5 tigerspring, her var det eneste der hjalp, at ligge hende i min strækvikle, og så gå med hende. Så var hun stille, og man kunne se på hende, at hun var meget koncentreret og forundret over at se på naturen og hvad der ellers var på vores gåture.
Et langt svar, men jeg håber at du kan bruge det til noget. Held og lykke med projekt "stop babygråd" 
Anmeld