Nytårs aften.??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

Laulund87

Vi troede vi skulle være alene, men der kommer så et hold venner med deres datter på 1 år. Vi har Maria på 3 år så det bliver stille og rolig hygge med mad fra Chicago Roasthouse Virkelig nemt og ren afslapning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

L&V

MorDk skriver:

Her skal vi have:

Forret: Foir Gras på ristet rugbrød

Hovedret: Vildt med Waldorsalat

Dessert: ??

Uh foir gras mums hvor ku jeg godt lige spise det.. Er nu mest til det på toast men ih det er guf

Anmeld

16. december 2012

MorDk

Månsson skriver:

Uh foir gras mums hvor ku jeg godt lige spise det.. Er nu mest til det på toast men ih det er guf

Jeg ved nu egentligt ikke om jeg er så glad for det, men nu er det ikke mig der har bestemt menuen. Smager det ikke sådan lidt Paté-agtigt??

Og så kan jeg måske ikke helt lige tanken om de gæs der bliver stoppet med mad?!

Anmeld

16. december 2012

L&V

MorDk skriver:

Jeg ved nu egentligt ikke om jeg er så glad for det, men nu er det ikke mig der har bestemt menuen. Smager det ikke sådan lidt Paté-agtigt??

Og så kan jeg måske ikke helt lige tanken om de gæs der bliver stoppet med mad?!

Jo lidt en meget mere cremet pate. Alm pate er lidt stiv hvor det bare er blødt og cremet..

Ja det må jeg indrømme at jeg ikke går op i overhovedet.. Det er såååå lækkert

Anmeld

16. december 2012

Victoria2013

Tror bare kæresten og jeg skal være hjemme nytårsaften og bare hygge os to... har ikke fået inviationer til noget nytårsfest og tror det er for sent at invitere nogen nu

Vi har snakket om at købe ind til noget ostebord, men nu har jeg jo lige fundet ud af at jeg ikke må spise skimmelost, så kan være vi finder på noget andet nu... måske noget med en god bøf eller noget

Anmeld

16. december 2012

Mussen2

Carina:-) skriver:

Jeg har valgt frem og tilbage,men nu tror jeg at jeg har besluttet mig 

Vi skal have-

Forret-tapas som består af:

Små sticky pølser

Små ostevandbakkelser

Hvidløgsfyldte tigerrejer med butterdej

Vagtelæg med chorizo

Toast melba med tunmousse

Små kyllingebutterdejshapser.

Hovedret.

Oksemørbrad med kartoffelroulade,rødvinssovs,bacon bønner,hjemmelavet hvidløgsflute og glaserede gulerødder

Dessert.

Cremebruletærter med overtræk af chokolade og saltet karamel

Natmad :

Hotdogs og cocio.

Det lyder bare så lækkert. Vil du dele opskrift på dit tilbehør til oksemørbraden

Anmeld

16. december 2012

Carina:-)

Mussen2 skriver:

Det lyder bare så lækkert. Vil du dele opskrift på dit tilbehør til oksemørbraden

Det kan du tro jeg vil-

Det bliver lige i morgen,for sidder ved en anden com.

Anmeld

16. december 2012

Mussen2

Carina:-) skriver:

Det kan du tro jeg vil-

Det bliver lige i morgen,for sidder ved en anden com.

Helt ok. Glæder mig til atse det.vi skal nemlig også have oksemørbrad...

Anmeld

16. december 2012

jydeinden

Musse21 skriver:

Mums elsker Laks

hehe ja det er såå lækkert lidt dyrt, men hva faen

Anmeld

16. december 2012

onlyme

Musse21 skriver:

Ja hvad skal i nytårs aften og hvad består menuen af

Vi skal bare være hjemme,. Og vi bestiller bare en pålægskagemand vi kan smovse af i løbet af aftenen,. dertil cola,. - Da vi ikke drikker,. Vi bliver klun os 2 og vores 2 små

Vi er blevet inviteret til min mor hvor menuen står på kronhjort,. Men vi har måtte melde pas da deres hus er meget lydt og vi skal overnatte da der er en 100 km til hendes bopæl,. Så jeg er bange for de små vil vågne konstant,. Og da Benjamin kun er 1½ år til den tid, er det hans første nytår hvor han forstår noget også vil jeg ikke have han skal rande mellem fulde folk hvis han er usikker på bragene osv,. Og da Lærke kun er ½ år på det tidspunkt og det er hendes første nytår,. Så vi vælger at blive hjemme med en (for os) utraditionel nytår,. Med børnene og hygge om dem

Glædelig jul og Godt Nytår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.