hold da op! vild fødsel i bussen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2012

Ayasmor

FrkZier skriver:

hahaha så det mener du alligvel jeg skal?

jeg bor ca 300m fra hospitalet, så hvis jeg er hjemme tror jeg 'bare' jeg går der op, høre altid om folk der kommer op med veer og bliver bedt om at gå en tur, så tænker jeg kan få det klaret med det samme :p og hvis jeg er længere væk så har min kæreste ikke andet valg end at hente mig og tror ikke engang han vil lade mig gå derop selvom jeg er hjemme

Jeg har da virkelig ondt af dig, hvis jeg skal føde før dig, eftersom du er gravid og jeg ikke engang planlægger flere børn indenfor den nærmeste fremtid hihi.. Ja det lyder som en god plan, det gjorde jeg også det med ar være på forkant med, hvad kunne få at vide på fødegangen man skulle gøre.. Så her tog jeg 3-4 bade under den varme bruser, for så kunne de da i hvertfald ikke bede mig om at gøre lige den ting (blev dog heller ikke nødvendigt at blive sendt hjem)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

MorDk

FrkZier skriver:

jeg tænker også, hun siger vel noget? folk kan vel ikke undgå at ligge mærke til der er noget los?? hvorfor der ingen der gør noget?

Ja man kan undre sig!

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

Ayasmor skriver:

Jeg har da virkelig ondt af dig, hvis jeg skal føde før dig, eftersom du er gravid og jeg ikke engang planlægger flere børn indenfor den nærmeste fremtid hihi.. Ja det lyder som en god plan, det gjorde jeg også det med ar være på forkant med, hvad kunne få at vide på fødegangen man skulle gøre.. Så her tog jeg 3-4 bade under den varme bruser, for så kunne de da i hvertfald ikke bede mig om at gøre lige den ting (blev dog heller ikke nødvendigt at blive sendt hjem)

haha synes altså du hænger dig i detaljer

det også det jeg tænker, man kan ligeså godt sørge for at have gjort alle de ting man VED de vil sige, så der er mindre risiko for at blive sendt skuffet hjem igen, når man har sat sig op efter at skulle få ungen ud

Anmeld

15. december 2012

B&J

FrkZier skriver:

præcis! det lidt synd for hende, hun bare sidder der og skal klare det hele selv - men det viser jo meget godt hvad vi i grunden er i stand til at klare!

Ja nemlig hun er helt utrolig, hun sidder bare der trækker bukserne ned om hun skriger eller ej hun hjælper sin ejen søn til verden

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

B&J skriver:

Ja nemlig hun er helt utrolig, hun sidder bare der trækker bukserne ned om hun skriger eller ej hun hjælper sin ejen søn til verden

det mega facinerende!

Anmeld

15. december 2012

Ayasmor

FrkZier skriver:

haha synes altså du hænger dig i detaljer

det også det jeg tænker, man kan ligeså godt sørge for at have gjort alle de ting man VED de vil sige, så der er mindre risiko for at blive sendt skuffet hjem igen, når man har sat sig op efter at skulle få ungen ud

Haha... nej da, slet ikke Ja det er jo også det.. men jeg tøt nu godt love dig at han nok skal komme ud, før eller senere

Anmeld

15. december 2012

B&J

FrkZier skriver:

det mega facinerende!

Jep

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

Ayasmor skriver:

Haha... nej da, slet ikke Ja det er jo også det.. men jeg tøt nu godt love dig at han nok skal komme ud, før eller senere

lover du det? - jeg bliver altså ufatteligt skuffet hvis du lyver for mig nu!

Anmeld

15. december 2012

Ayasmor

FrkZier skriver:

lover du det? - jeg bliver altså ufatteligt skuffet hvis du lyver for mig nu!

hihi, ja lige netop det, tør jeg godt love. Du ender ikke som evigheds gravid Taler af erfaring hehe

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

Ayasmor skriver:

hihi, ja lige netop det, tør jeg godt love. Du ender ikke som evigheds gravid Taler af erfaring hehe

haha..

okay.. så vælger jeg at stole på dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.