hold da op! vild fødsel i bussen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2012

Gardenia

FrkZier skriver:

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1884341.ece

håber virkelig ikke det er sådan min fødsel kommer til at forløbe

Okay - prøv lige at være bad-ass-mama!!

Jeg tror ærlig talt jeg var gået i vild panik længe inden hovedet begyndte at titte ud....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

L&V

Jeg tager det i mig igen, ingen hurtig fødsel til mig hvis det er det der man kan se frem til

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

Ayasmor skriver:

Det er da en fødsel man kan kalde for hurtig. Men hold da op, hvor er folk da bare slet ikk særlig hjælpsomme. Det er ret tydeligt, at moderen prøver at få den lille til skrige ved, at først gnide og derefter vende hovedet nedad.. Og stadig sidder hun alene

ja meget!

jeg forstår heller ikke folk ikke gør noget! det har vel for søren da ikke været lydløst... de har da må kunne høre at der har været noget los?

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

Gardenia skriver:

Okay - prøv lige at være bad-ass-mama!!

Jeg tror ærlig talt jeg var gået i vild panik længe inden hovedet begyndte at titte ud....

jeg tror heller ikke jeg "bare" havde siddet der og født, havde nok smidt mig på gulvet og skreget efter hjælp

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Jeg tager det i mig igen, ingen hurtig fødsel til mig hvis det er det der man kan se frem til

nej tak, vil gerne lige nå på hospitalet

Anmeld

15. december 2012

Gardenia

FrkZier skriver:

jeg tror heller ikke jeg "bare" havde siddet der og født, havde nok smidt mig på gulvet og skreget efter hjælp

Må indrømme jeg finder det dybt imponerende hun kan have nok selvkontrol til at hendes søn ikke opfanger noget som helst. Han sidder bare der som om ... ja... at det havde hun da gjort tusinde gange før..

F*** ... Den video kommer til at forfølge mig næste gang der skal bages baby

Anmeld

15. december 2012

L&V

FrkZier skriver:

nej tak, vil gerne lige nå på hospitalet

Yeps og os meget gerne ind på fødestuen

Anmeld

15. december 2012

Ayasmor

FrkZier skriver:

ja meget!

jeg forstår heller ikke folk ikke gør noget! det har vel for søren da ikke været lydløst... de har da må kunne høre at der har været noget los?

Jeg stiller mig virkelig uforstående overfor det.. For ja, man kan da ikke have undgået at se eller høre noget. Kvinden trækker for filan en baby ud af sin ***** midt i bussen. Hun er da alligevel lidt hardcore

Anmeld

15. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ej hvor vildt! Tør slet ikke se det Men sikke en oplevelse!

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

Ayasmor skriver:

Jeg stiller mig virkelig uforstående overfor det.. For ja, man kan da ikke have undgået at se eller høre noget. Kvinden trækker for filan en baby ud af sin ***** midt i bussen. Hun er da alligevel lidt hardcore

det vildt de ikke gør noget!

hardcore - det der er stadiet over hardcore!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.