hold da op! vild fødsel i bussen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2012

FrkZier

rikkeregnbue skriver:

Ej hvor vildt! Tør slet ikke se det Men sikke en oplevelse!

haha, bare rolig man ser hende ikke direkte føde - man ser 'bare' at hun rumstere rundt i sine bukser og så hiver en unge ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Yeps og os meget gerne ind på fødestuen

ja!

Anmeld

15. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

FrkZier skriver:

haha, bare rolig man ser hende ikke direkte føde - man ser 'bare' at hun rumstere rundt i sine bukser og så hiver en unge ud

Haha, nååå

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

Gardenia skriver:

Må indrømme jeg finder det dybt imponerende hun kan have nok selvkontrol til at hendes søn ikke opfanger noget som helst. Han sidder bare der som om ... ja... at det havde hun da gjort tusinde gange før..

F*** ... Den video kommer til at forfølge mig næste gang der skal bages baby

ellers er drengen bare meget uopmærksom haha - ej men jeg synes bare det vildt, kan slet ikke begribe hvordan det må være bare at sidde der og bum så der baby, helt alene næsten

Anmeld

15. december 2012

Ayasmor

FrkZier skriver:

det vildt de ikke gør noget!

hardcore - det der er stadiet over hardcore!

Ja Haha.. hedder det så über core??? Note til mig selv: Tag ikke bussen ved næste fødsel (gjorde jeg med min datter)

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

Ayasmor skriver:

Ja Haha.. hedder det så über core??? Note til mig selv: Tag ikke bussen ved næste fødsel (gjorde jeg med min datter)

haha ja hun er ûbercore

ja det tør jeg da ikke det helt sikkert!

Anmeld

15. december 2012

Ayasmor

FrkZier skriver:

haha ja hun er ûbercore

ja det tør jeg da ikke det helt sikkert!

Meeeen nu er jeg også ret sikker på at du skal føde før mig hehe så bare hold dig fra bussen

Anmeld

15. december 2012

B&J

FrkZier skriver:

jeg tænker også, hun siger vel noget? folk kan vel ikke undgå at ligge mærke til der er noget los?? hvorfor der ingen der gør noget?

ja sådan tænke jeg også det er lige før man har lyst til at hoppe ind i skærmen og hjælpe den kvinde der bare gør det hele selv,  men ja ingen gør noget før til sidst....

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

B&J skriver:

ja sådan tænke jeg også det er lige før man har lyst til at hoppe ind i skærmen og hjælpe den kvinde der bare gør det hele selv,  men ja ingen gør noget før til sidst....

præcis! det lidt synd for hende, hun bare sidder der og skal klare det hele selv - men det viser jo meget godt hvad vi i grunden er i stand til at klare!

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

Ayasmor skriver:

Meeeen nu er jeg også ret sikker på at du skal føde før mig hehe så bare hold dig fra bussen

hahaha så det mener du alligvel jeg skal?

jeg bor ca 300m fra hospitalet, så hvis jeg er hjemme tror jeg 'bare' jeg går der op, høre altid om folk der kommer op med veer og bliver bedt om at gå en tur, så tænker jeg kan få det klaret med det samme :p og hvis jeg er længere væk så har min kæreste ikke andet valg end at hente mig og tror ikke engang han vil lade mig gå derop selvom jeg er hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.