Jorden går under den 21. December 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2012

Simon Isaksen

rikkeregnbue skriver:

Ej, det må du ikke sige 

det kommer ikke til at ske ^^så har man udviklet så meget teknik at man får sprunget den i luften .. men samme trusel var fremme for nogen år siden og jeg lever altså stadig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

mpr

Synes det er sjovt hvordan det hele bliver piftet op til at jorden går under Ja mayakalenderen stopper for denne gang.. Men hvad der bare ikke bliver snakket om er at der er en kalender cirkel mere, så hvad end det er der skulle ske så tvivler jeg stærkt på at det er jordens undergang Fordi mayaernes kalender forsætter jo hvilket betyder jorden stadig skulle være her

Desuden så er der også forsket i det og vores kalender er fuldstændig anderldes end mayaernes så derfor er det stort set en umulighed at det kunne lade sig gøre Men vi må jo vente og se til fredag :p

Anmeld

15. december 2012

lisbethita

MyBigWish skriver:

Er der nu også snak om jorden går under til næste år???!! 

JJaaaa den var jeg heller ikke lige informeret om!

Anmeld

15. december 2012

Bertris

Hvilket år har der IKKE været en eller anden teori om at jorden vil gå under ? Det er sku bare forskelligt hvor "udbredt" rygtet om det er. 
Min største bekymring ved at jorden ville gå under ville være at jeg ville miste min guldklump forevevigt 

Anmeld

15. december 2012

Muhmi

rikkeregnbue skriver:

Ej, det må du ikke sige 

Bare rolig, der sker ingenting... Jeg fremlagde bare lige en anden teori om hvornår jorden skulle gå under... Jorden går ikke under men hvis den gjorde, så er det da på én eller anden måde godt at det er os alle sammen der forsvinder på én gang... Men jorden går IKKE under, ikke i vores eller vores oldebørns levetid...

Anmeld

15. december 2012

Muhmi

Simon Isaksen skriver:

det kommer ikke til at ske ^^så har man udviklet så meget teknik at man får sprunget den i luften .. men samme trusel var fremme for nogen år siden og jeg lever altså stadig  

Faktisk sidste år, hvor der også var en asteroide man kunne se med det blotte øje i nordamerika... 

Don't worry ppl!!!

Anmeld

15. december 2012

Muhmi

MyBigWish skriver:

Er der nu også snak om jorden går under til næste år???!! 

Nej...

Anmeld

15. december 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Det har de åbenbart en teori om. Jeg har ellers ikke hørt om ISON, det er uhyggeligt at tænke på

Der sker ingenting

Anmeld

15. december 2012

Simon Isaksen

Muhmi skriver:

Faktisk sidste år, hvor der også var en asteroide man kunne se med det blotte øje i nordamerika... 

Don't worry ppl!!!

okay ku ikke lige huske det var sidste år kan bare huske den "store" panik der var på nettet der .. og ja som sagt så føler jeg mig selv rimelig levende  

Anmeld

15. december 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Tror i på mayaerne som mener at en anden planet som er større end jorden rammer jorden den 21. December? Og alle dør?

Nej, og det ville da være super ærgeligt, glader mig sådan til at give julegaver

Det er en gang fis og humbuk, hvis du spørger mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.