Hvad gør I når I selv er syge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2012

klmf

Ved du hvad, din sørgelige undskyldnig af en kæreste og far skal se at få lettet rumpetten og leve op til sit ansvar. Sende dig i seng, tage ungen uden brok og sørge for mad, oprydning og hvad der ellers skal ske på sådan en almindelig dag med børn. Fjols

(Kan godt være han er sød til daglig det ved jeg jo ikke, men lige i dag må han godt kaldes et fjols...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

dorthemus

Omsorgsgiver skriver:

Jeg har kastet op hele natten og har faktisk ikke fået noget søvn  Har en datter på 14 en halv måned som er fyldt med energi og skal underholdes. Men hvad pokker gør man når man bare ingen energi har og selv er syg? 

Min kæreste har sagt at han nok skal tage sig af hende lidt senere på dagen. Han sover ligenu. Så jeg venter faktisk bare på at han vågner så jeg kan gå ind og sove 

Hvad gør I?

Groft sagt; tager mig sammen Jeg er alene så der er kun mig til at tage sig af min datter. Er altid bange for selv at gå ned med noget fordi det er hæsligt ikke at kunne være syg når man er syg

Anmeld

15. december 2012

PernilleogLouis

lotchen skriver:

Ved du hvad, din sørgelige undskyldnig af en kæreste og far skal se at få lettet rumpetten og leve op til sit ansvar. Sende dig i seng, tage ungen uden brok og sørge for mad, oprydning og hvad der ellers skal ske på sådan en almindelig dag med børn. Fjols

(Kan godt være han er sød til daglig det ved jeg jo ikke, men lige i dag må han godt kaldes et fjols...)

Anmeld

15. december 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
dorthemus skriver:

Groft sagt; tager mig sammen Jeg er alene så der er kun mig til at tage sig af min datter. Er altid bange for selv at gå ned med noget fordi det er hæsligt ikke at kunne være syg når man er syg

Ja, det er det virkelig og får så dårlig samvittighed fordi jeg ikke kan være der 100 % for hende 

Anmeld

15. december 2012

Nessie

Jeg havde sparket manden ud af sengen og sagt at det var hans tjans i dag. (burde jo ikke være nødvendigt at sige noget )

Hvis han bare ville sove ville jeg nok ringe til HANS mor og klage min nød, så kan det da være at han kunne tage sig sammen, hvis hun pludselig stod i døren.

Her hjælper vi hinanden, og hvis vi begge er syge, har vi både mine forældre og nogle søskende vi kan ringe til og bede om hjælp.

God bedring til dig.

Anmeld

15. december 2012

christina92

Bliver hel ked af at høre at din kæreste ikke er der mere for dig nu du har det skidt!

Jeg har en datter på 12 uger, og ligger med halsbetændelse, vi har været hos mine forældre fra torsdag til fredag, hvor jeg havde det værst så der var et ekstra par hænder, da kæresten læser til eksamen.

Nu hvor vi er herhjemme igen, leger han både vaskekone, rengøringshjælp, sygehjælper, læser til eksamen og står klar til at tage Carolina hvis jeg ikke kan

Anmeld

15. december 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
christina92 skriver:

Bliver hel ked af at høre at din kæreste ikke er der mere for dig nu du har det skidt!

Jeg har en datter på 12 uger, og ligger med halsbetændelse, vi har været hos mine forældre fra torsdag til fredag, hvor jeg havde det værst så der var et ekstra par hænder, da kæresten læser til eksamen.

Nu hvor vi er herhjemme igen, leger han både vaskekone, rengøringshjælp, sygehjælper, læser til eksamen og står klar til at tage Carolina hvis jeg ikke kan

Ihh....hvor er du heldig! Hvis bare det var mig der havde sådan en betænksom kæreste! 

Anmeld

15. december 2012

Tulle28

Man vækker sin kæreste og beder ham tage barnet Og hvis det ikke er en mulighed, er der så ikke en anden der kan komme og aflaste lidt? Og hvis det HELLER ikke er en mulighed, så må du ligge ned og lege. Føler med dig, det er virkelig ikke sjovt at være så dårlig og have børn

Anmeld

15. december 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Jeg har gjort det at jeg har været så meget tilstede for min datter som muligt. Bla. ved at ligge nede på gulvet og lege eller at ligge på sofaen og lege med hende. Prøvet at vise interesse når hun er kommet med noget legetøj. Men hold fast hvor er det bare svært når man bare allermest har lyst til at putte sig under dynen og sove  

Har haft rigtig dårlig samvittighed over for hende idag så håber jeg har det meget bedre imorgen og virkelig kan være der 100 % for hende 

Tak for alle jeres svar! Ved godt at min kæreste er en kæmpe klaphat men nu har han taget datteren med hen til sine forældre så jeg kan få lov til at slappe af. Det var sku også på tide 

Anmeld

15. december 2012

christina92

Omsorgsgiver skriver:

Ihh....hvor er du heldig! Hvis bare det var mig der havde sådan en betænksom kæreste! 

Han kan godt når han vil men også kune når overskuddet falder over ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.