Hvad gør I når I selv er syge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2012

B&J

Ved du hvad du har en kæreste der kan passe jeres barn så op med ham så han kan tage over så du kan få sovet og få det godt igen det kan ikke passe han ikke kan hjælpe...

men hvis du havde stået med det hele alene jamen så havde jeg da bedt min mor om hjælp, men nu er han jo værken på arbejde eller du er alene, så nu må han op af fis posen og hjælp dig

sender dig en kæmpe krammer og håber du snart har det godt igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

Laulund87

Så tager manden over og er vi begge syge, skiftes vi. Vi er ikke så gode til at bede andre om hjælp..

Anmeld

15. december 2012

Zafir

Har fået bedsteforældre til at passe os... Eller også har man været ved at dø.

Det er en regel, at man som mor kan være syg mandag-fredag mellem 7 og 16, når børnene er i instituion... Ellers skal man være moren alligevel...

Suk og god bedring!

Anmeld

15. december 2012

MorDk

Zafir skriver:

Det er en regel, at man som mor kan være syg mandag-fredag mellem 7 og 16, når børnene er i instituion... Ellers skal man være moren alligevel...

Suk og god bedring!

Ja sådan er det ... *S*

Anmeld

15. december 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Zafir skriver:

Suk og god bedring!

Ja selvfølgelig er man mor alligevel...det var nu heller ikke ment sådan.  Ville bare høre hvordan I klarer den...

Øv altså.....tak fordi du lige nagede i min i forvejen dårlige samvittighed 

Anmeld

15. december 2012

Zafir

Omsorgsgiver skriver:

Ja selvfølgelig er man mor alligevel...det var nu heller ikke ment sådan.  Ville bare høre hvordan I klarer den...

Øv altså.....tak fordi du lige nagede i min i forvejen dårlige samvittighed 

Åh nej altså - det var ikke sådan ment!! Du skal ikke have dårlig samvittighed...

Tværtimod... Det var mest ment som ynk herfra,fordi jeg ved hvor hårdt det er at vores moren når man er syg. Det ALLER værste er jo når man selv er syg og ungerne ikke er, så de er fyldt med energi og man er lige ved at dø selv

Anmeld

15. december 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Zafir skriver:

Åh nej altså - det var ikke sådan ment!! Du skal ikke have dårlig samvittighed...

Tværtimod... Det var mest ment som ynk herfra,fordi jeg ved hvor hårdt det er at vores moren når man er syg. Det ALLER værste er jo når man selv er syg og ungerne ikke er, så de er fyldt med energi og man er lige ved at dø selv

Nå ok så misforstod jeg dit indlæg. Sorry 

Anmeld

15. december 2012

Joan ( Smallie )

Zafir skriver:

Suk og god bedring!

Så sandt så sandt

Anmeld

15. december 2012

Benjamins'mor

Min søn plejer at være rigtigt god til at lege med sig selv, så jeg plejer at ligge på sofaen og slappe af og hvis han vil lege med biler på bordet leger jeg med dem med ham.

Pt går min kæreste hjemme så han er også god til at tage over hvis jeg er syg.

Anmeld

15. december 2012

Zafir

Omsorgsgiver skriver:

Nå ok så misforstod jeg dit indlæg. Sorry 

Hehe Men altså - det kan man jo sagtens komme til i din tilstand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.