Hvad gør I når I selv er syge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.869 visninger
29 svar
0 synes godt om
15. december 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg har kastet op hele natten og har faktisk ikke fået noget søvn  Har en datter på 14 en halv måned som er fyldt med energi og skal underholdes. Men hvad pokker gør man når man bare ingen energi har og selv er syg? 

Min kæreste har sagt at han nok skal tage sig af hende lidt senere på dagen. Han sover ligenu. Så jeg venter faktisk bare på at han vågner så jeg kan gå ind og sove 

Hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

Jemion

Jeg fik svigermor til at komme og hjælpe da vi alle 3 var syge og når det erin mig tager manden den lille.. Synes din kæreste er lidt streng at han bare sover når du er dårlig 

Anmeld

15. december 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Jemion skriver:

Jeg fik svigermor til at komme og hjælpe da vi alle 3 var syge og når det erin mig tager manden den lille.. Synes din kæreste er lidt streng at han bare sover når du er dårlig 

Jeg er skam også sur og skuffet på ham 

Anmeld

15. december 2012

L&V

Omsorgsgiver skriver:

Jeg har kastet op hele natten og har faktisk ikke fået noget søvn  Har en datter på 14 en halv måned som er fyldt med energi og skal underholdes. Men hvad pokker gør man når man bare ingen energi har og selv er syg? 

Min kæreste har sagt at han nok skal tage sig af hende lidt senere på dagen. Han sover ligenu. Så jeg venter faktisk bare på at han vågner så jeg kan gå ind og sove 

Hvad gør I?

Væk ham så han kan tå hende. Det havde jeg gjord

Anmeld

15. december 2012

morethanperfect

Omsorgsgiver skriver:

Hvad gør I?

Forstår ikke hvorfor din mand ikke lige letter sin ende og tager sit barn når du er syg !?  Det havde min gjort ..

Men da min kæreste var på arbejde og jeg havde begge børn hjemme , og jeg havde 41 i feber , ringede jeg til min svigermor og min svigerinde .. Så kom de efter børnene og kom med dem da jeg havde fået det bedre .. 

Anmeld

15. december 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Månsson skriver:

Væk ham så han kan tå hende. Det havde jeg gjord

Ja, hvis problemet bare ikke havde været at han først gik i seng sidst på natten  Så han er også træt... 

Øv, hvis bare han var mere betænksom med det her end han er.

Anmeld

15. december 2012

morethanperfect

Omsorgsgiver skriver:

Ja, hvis problemet bare ikke havde været at han først gik i seng sidst på natten  Så han er også træt... 

Det er da hans eget problem han gik sent i seng .. 

Åh gud hvor havde jeg været sur .. 

Anmeld

15. december 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
morethanperfect skriver:

Ja, det har du nok ret i..... 

Anmeld

15. december 2012

L&V

Omsorgsgiver skriver:

Op i r***n med det. Han kan jo bare passe sin seng så

Anmeld

15. december 2012

MorDk

morethanperfect skriver:

Enig! jeg var blevet tosset!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.