så blev julegaverne til......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Ja det er lidt det jeg mener. Jeg elsker at redigere og tage billeder. Men har lige så mange IKKE-redigerede billeder.

Det er jo ikke fordi jeg siger at TS billeder er dårlige... kom bare med en personlig mening men jeg skulle nok bare have sprunget over!

Sys det er nogle skønne billeder... men derfor kan jeg godt sys det er synd at fx. motivet er "cuttet eller beskåret" så man fx. (som billede) 2 ikke har det øverste del af hovedet med... MEN igen det er jo smag og behag! Det var ikke ment som negativ kritik men ganske konstruktivt idet jeg selv går meget op i at tage billeder og redigerer billeder. Ikke at alle billeder skal gøre unaturlige.

Undskyld det blev så langt på dette "citerede" indlæg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

Laulund87

AnjaM skriver:

Men redigering kan jo være mange ting

Alt fra at fjerne røde øjne til at give det spændende effekter.

Jeg tænker at jeg forstår hvor du gerne vil hen

Men et naturligt billede bliver altså bare 1000 x bedre hvis motivet så også er i orden

TS: skønne piger du har - håber at gaven bliver vel modtaget

Vi er helt enige Synes bare tit man ser billeder der er redigeret alt for meget og det er synd og skam..

Anmeld

15. december 2012

MorDk

Vi er helt enige Synes bare tit man ser billeder der er redigeret alt for meget og det er synd og skam..

Men ikke for dem som har redigerede dem. Måske de netop sys de er fantastiske  Smag og behag.

Ligsom at TS sys hendes billeder er helt igennem fantastiske

Anmeld

15. december 2012

Pige2009

NinaNymannMadsen skriver:

Ja de er virkelig gode billederne. Elsker også bare det smil den store kommer med

Ja, det er slet ikke til at stå for Lauras olde får en kalender, jeg selv har lavet med almindelige billeder bl.a. fra da Laura brækkede armen, gynger osv.

Anmeld

15. december 2012

K&S

NinaNymannMadsen skriver:

Bedsterne og olde klaret.
Venter kun på jeg kan hente dem. Vi har valgt de skulle ha et billed at hver af pigerne.

Dejlige billeder af glade børn  jeg er helt sikker på, de vil vække glæde

Anmeld

15. december 2012

mth1987

MorDk skriver:

Dejligt med gave til bedsterne ♥

Personligt have jeg nok valgt lidt anderledes billeder (ikke at de behøver at være opstillede eller taget af fotograf) Sys måske bare det er lidt for "normalt" ift. det er en gave. MEN jeg er sikker på bedsterne bliver glade for billederne...! Altid dejligt med billeder af ungerne ♥

Men ja bedsterne er nok bare glade for billederne uanset opstilling

Anmeld

16. december 2012

Laulund87

MorDk skriver:

Men ikke for dem som har redigerede dem. Måske de netop sys de er fantastiske  Smag og behag.

Ligsom at TS sys hendes billeder er helt igennem fantastiske

Ja det synes de vel, ellers havde de ikke gjort det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.