så blev julegaverne til......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.379 visninger
26 svar
0 synes godt om
15. december 2012

NinaNymannMadsen

Bedsterne og olde klaret.
Venter kun på jeg kan hente dem. Vi har valgt de skulle ha et billed at hver af pigerne.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

MorDk

NinaNymannMadsen skriver:

Venter kun på jeg kan hente dem. Vi har valgt de skulle ha et billed at hver af pigerne.

Dejligt med gave til bedsterne ♥

Personligt have jeg nok valgt lidt anderledes billeder (ikke at de behøver at være opstillede eller taget af fotograf) Sys måske bare det er lidt for "normalt" ift. det er en gave. MEN jeg er sikker på bedsterne bliver glade for billederne...! Altid dejligt med billeder af ungerne ♥

Anmeld

15. december 2012

NinaNymannMadsen

MorDk skriver:

Dejligt med gave til bedsterne ♥

Personligt have jeg nok valgt lidt anderledes billeder (ikke at de behøver at være opstillede eller taget af fotograf) Sys måske bare det er lidt for "normalt" ift. det er en gave. MEN jeg er sikker på bedsterne bliver glade for billederne...! Altid dejligt med billeder af ungerne ♥

Vi kan så godt li de netop er så almindelige billederne. Det er ikke noget de forventer.
Men hver sin mening. Vigtigst er de bliver glade for gaverne.

Anmeld

15. december 2012

bobbles

synes de ser virkelig søde ud og er helt sikker på gaven falder i god jord

Anmeld

15. december 2012

Gittemor09

jeg synes det er fantastiske billeder...

fotograf billeder kan også blive for stifte... de der er bare så naturlige...

er sikker på der bliver glæde over de gaver

Anmeld

15. december 2012

Laulund87

Ja jeg holder også på at naturlige billeder siger det hele.. Redigerede billeder kan nemt blive FOR redigerede så man slet ikke ser barnet pga skarpt lys osv.

Anmeld

15. december 2012

Nadia&Daniel

Tror lidt I misforstår MorDk  

Jeg synes at billede 2 er sødt - men billede 1 kan man jo næsten ikke se prinsessen (så jeg havde nok også valgt anderledes)

Men som TS selv skriver - vi er alle forskellige, og de bliver sikkert (eller det ved jeg de gør) glade for gaverne

Anmeld

15. december 2012

Laulund87

Nadia&Daniel skriver:

Tror lidt I misforstår MorDk  

Jeg synes at billede 2 er sødt - men billede 1 kan man jo næsten ikke se prinsessen (så jeg havde nok også valgt anderledes)

Men som TS selv skriver - vi er alle forskellige, og de bliver sikkert (eller det ved jeg de gør) glade for gaverne

Jeg misforstår ikke, jeg er bare ikke til redigerede billeder Og ja der er vi heldigvis forskellige..

Anmeld

15. december 2012

Nadia&Daniel

Laulund87 skriver:

Jeg misforstår ikke, jeg er bare ikke til redigerede billeder Og ja der er vi heldigvis forskellige..

Er det ikke mest vist en fotograf tager dem  (jeg kan i hvert fald ikke gør det) og MorDk skrev at de ikke behøvede at være det

Men okay - citerer heller ikke dig eller nogen, så man skal kun føle sig ramt vist man misforstod hende

Anmeld

15. december 2012

Laulund87

Nadia&Daniel skriver:

Er det ikke mest vist en fotograf tager dem  (jeg kan i hvert fald ikke gør det) og MorDk skrev at de ikke behøvede at være det

Men okay - citerer heller ikke dig eller nogen, så man skal kun føle sig ramt vist man misforstod hende

MorDk redigerer da sine billeder

Jeg føler mig bestemt ikke ramt, skrev bare at jeg i hvert fald intet misforstod Men nu var tråden jo også bare for at vise nogle billeder, ikke for at høre om folk synes de var gode eller dårlige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.