så blev julegaverne til......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2012

NinaNymannMadsen

Vigtigst er billederne er af pigerne og at de er gode og nedstegne kan lide dem. Vi syntes selv de er rigtig gode. Havde vi haft pengene til det igår var vi gået til en fotograf men da økonomien er lidt stram må vi spare på nogen ting. Jeg syntes selv de er rigtig gode når det er bare er min telefons kamera der har taget billederne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih hvor de ligner hinanden, med de stor smilende øjene! Vi gir også billeder til bedsterne, det er bare et sikkert hit! Vh stine

Anmeld

15. december 2012

Pige2009

Dejlige billeder - er især vild med nr. 2

Anmeld

15. december 2012

NinaNymannMadsen

StineW79 skriver:

Ih hvor de ligner hinanden, med de stor smilende øjene! Vi gir også billeder til bedsterne, det er bare et sikkert hit! Vh stine

Tak. Skal ned og hente dem på mandag. Nåede ikke lige i photocare i dag inden de lukkede. Men er også helt vild med billederne selv.

Anmeld

15. december 2012

NinaNymannMadsen

Baagøe skriver:

Dejlige billeder - er især vild med nr. 2

Ja de er virkelig gode billederne. Elsker også bare det smil den store kommer med

Anmeld

15. december 2012

baby012

Nr 2 billed synes jeg er så godt ! 

Synes det er synd man ikke kan se din datter ordenligt på det første billed :/ 

men glade, det tror jeg bestemt bedsteforældrene bliver  

Anmeld

15. december 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Laulund87 skriver:

Jeg misforstår ikke, jeg er bare ikke til redigerede billeder Og ja der er vi heldigvis forskellige..

Men redigering kan jo være mange ting

Alt fra at fjerne røde øjne til at give det spændende effekter.

Jeg tænker at jeg forstår hvor du gerne vil hen

Men et naturligt billede bliver altså bare 1000 x bedre hvis motivet så også er i orden

TS: skønne piger du har - håber at gaven bliver vel modtaget

Anmeld

15. december 2012

MorDk

NinaNymannMadsen skriver:

Vi kan så godt li de netop er så almindelige billederne. Det er ikke noget de forventer.
Men hver sin mening. Vigtigst er de bliver glade for gaverne.

Ja selvfølgelig  Heller ikke ondt/negativt ment... Sys det er nogle skøn-herlige billeder (slet ikke noget der) Som sagt er jeg sikker på De bliver glade *S*

Anmeld

15. december 2012

MorDk

AnjaM skriver:

Men redigering kan jo være mange ting

Alt fra at fjerne røde øjne til at give det spændende effekter.

Jeg tænker at jeg forstår hvor du gerne vil hen

Men et naturligt billede bliver altså bare 1000 x bedre hvis motivet så også er i orden

TS: skønne piger du har - håber at gaven bliver vel modtaget

Ja det er lidt det jeg mener. Jeg elsker at redigere og tage billeder. Men har lige så mange IKKE-redigerede billeder.

Det er jo ikke fordi jeg siger at TS billeder er dårlige... kom bare med en personlig mening men jeg skulle nok bare have sprunget over!

Sys det er nogle skønne billeder... men derfor kan jeg godt sys det er synd at fx. motivet er "cuttet eller beskåret" så man fx. (som billede) 2 ikke har det øverste del af hovedet med... MEN igen det er jo smag og behag! Det var ikke ment som negativ kritik men ganske konstruktivt idet jeg selv går meget op i at tage billeder og redigerer billeder. Ikke at alle billeder skal gøre unaturlige.

Undskyld det blev så langt på dette "citerede" indlæg.

Anmeld

15. december 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
MorDk skriver:

Ja det er lidt det jeg mener. Jeg elsker at redigere og tage billeder. Men har lige så mange IKKE-redigerede billeder.

Det er jo ikke fordi jeg siger at TS billeder er dårlige... kom bare med en personlig mening men jeg skulle nok bare have sprunget over!

Sys det er nogle skønne billeder... men derfor kan jeg godt sys det er synd at fx. motivet er "cuttet eller beskåret" så man fx. (som billede) 2 ikke har det øverste del af hovedet med... MEN igen det er jo smag og behag! Det var ikke ment som negativ kritik men ganske konstruktivt idet jeg selv går meget op i at tage billeder og redigerer billeder. Ikke at alle billeder skal gøre unaturlige.

Undskyld det blev så langt på dette "citerede" indlæg.

Jeg er ganske enig med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.