banaman89 skriver:
Ja jeg har overvejet det en del gange for tiden men synes bare det er synd for min kæreste hvis han ændre sig ..
Men jeg skal op til nordjylland her i sommeren .. Da jeg lige for tiden render meget ved lægen og jordmoren ..
Jeg er nemlig PT helttidssygemeldt til barsel pga slem form for bækkenløsning .. Hvilken ikke gør det nemmere for mig AT komme rundt ..
Det virker ikke som din fyr overhovedet tager hensyn til dig og dine følelser... At du render til scanninger alene er simpelthen for meget når du jo HAR en kæreste!! At rende til sådanne ting alene er noget man gør når man er alene (som jeg var)... og det er sgu ik sjovt, ik har nogen at dele det med... SLET IKKE hvis man har en kæreste der bare ikke bakker en op!
Jeg synes du skal se på hvad han gør istedet for, at høre på de ting han fortæller dig, for de ting han gør siger meget mere om ham som menneske end de ting han fortæller dig.
Tænk på dig selv, vær egoistisk, kom væk hvis det ikke føles rigtig.. først når du bliver glad igen kan du begynde, at glæde dig over babyen... så du må simpelthen gøre hvad der skal til for, at du får det godt igen. Du må jo tænke på, at der ligger en baby i maven som ikke selv har ønsket, at komme til verden og dermed er det dit ansvar, at sørge for at du og baby har det godt.
Kh M :-)
Anmeld