Synes at det er svært :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2009

banaman89

prettybutterfly skriver:

Det lyder da som lidt af en lortesituation Anna!!! At være så langt fra familie og venner når din kæreste pludseligt skifter mening og sviger'ner ikke er skide søde og åbne. Har du overvejet bare at stikke snotten hjemad og bare være ligeglad med alt andet end dig og bebsen?? Lyder ihvert fald som om du fortjener bedre end hvad han giver dig lige nu!

Altså hvis du vil være 100% sikker på kønnet kan du jo få en 3D/4D scanning på en privat klinik! Det overvejer jeg selv, jeg tør heller ikke købe noget før jeg er sikker.

Held og lykke og op med humøret! Måske ku det hjælpe bare at tage "på ferie" hjemme i nordjylland???

Knuser
Mona

Ja jeg har overvejet det en del gange for tiden men synes bare det er synd for min kæreste hvis han ændre sig ..

Men jeg skal op til nordjylland her i sommeren .. Da jeg lige for tiden render meget ved lægen og jordmoren ..

Jeg er nemlig PT helttidssygemeldt til barsel pga slem form for bækkenløsning .. Hvilken ikke gør det nemmere for mig AT komme rundt ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2009

qp

banaman89 skriver:

Ja jeg har overvejet det en del gange for tiden men synes bare det er synd for min kæreste hvis han ændre sig ..

Men jeg skal op til nordjylland her i sommeren .. Da jeg lige for tiden render meget ved lægen og jordmoren ..

Jeg er nemlig PT helttidssygemeldt til barsel pga slem form for bækkenløsning .. Hvilken ikke gør det nemmere for mig AT komme rundt ..

Det virker ikke som din fyr overhovedet tager hensyn til dig og dine følelser... At du render til scanninger alene er simpelthen for meget når du jo HAR en kæreste!! At rende til sådanne ting alene er noget man gør når man er alene (som jeg var)... og det er sgu ik sjovt, ik har nogen at dele det med... SLET IKKE hvis man har en kæreste der bare ikke bakker en op!
Jeg synes du skal se på hvad han gør istedet for, at høre på de ting han fortæller dig, for de ting han gør siger meget mere om ham som menneske end de ting han fortæller dig. 
Tænk på dig selv, vær egoistisk, kom væk hvis det ikke føles rigtig.. først når du bliver glad igen kan du begynde, at glæde dig over babyen... så du må simpelthen gøre hvad der skal til for, at du får det godt igen. Du må jo tænke på, at der ligger en baby i maven som ikke selv har ønsket, at komme til verden og dermed er det dit ansvar, at  sørge for at du og baby har det godt.

Kh M :-)

Anmeld

12. juni 2009

Miamaja

jeg kobte neutralt ogsaa efter guldklumpen blev fodt. jeg er ikke til at alt skal vaere blaat og lyserodt

Anmeld

12. juni 2009

Brams

Vi fik heller ikke kønnet af vide til MD skanningen, så vi valgte at betale os fra det i onsdags. Ville gerne vide det inden vi tager på en lang ferie i morgen.

Super oplevelse, kunne slappe helt af da det denne gang kun handlede om kønnet og ikke om barnet var ok, så jeg nød det meget mere. Da vi gik derfra havde vi fået besked om, at det bliver en lille prinsesse. Han var 110 % sikker, så nu skal der shoppes

Trine (20+1)

Anmeld

13. juni 2009

prettybutterfly

Det lyder altså som om det er dig det er synd for, og ikke din kæreste.(Du skrev det var synd hvis han ændrede sig) Men det er da mere synd for dig og babse hvis du bliver og han IKKE ændre sig! Og især med den "opbakning" du ikke får. Søg i dit hjerte, og du ved hvad der er at gøre. Nogle gange i et forhold er kærlighed ikke nok. Der skal aktive handlinger til. Det ku jo også være han ændrede sig hvis du smuttede væk alene i noget tid, og han opdager hvor meget han savner dig og hvor heldig han er for at have dig. Godt du skal lidt til Nordjylland ihvert fald!!!

Ønsker om det bedste for dig og det vidunderlige væsen inden i dig!
Knus
Mona

Anmeld

13. juni 2009

kiroo

det er altså meget svært for nogen mænd at vende sig til tanken, det kan godt være skræmmende, men er det ikke surt at gå fra hinanden, hvis det ikke er det han/i ønsker. syntes i/du skal give det en chance frem for bare at tage den lette løsningen og smutte.. min var med til skaninger men ikke JM, der kan jeg ikke se nogen grund til han tager med. du kan også bruge din jm til at snakke om problemt. vores forhold ændret sig meget efter det var blevet virkeligt for ham og hun var kommet ud, og nu venter vi nummer to til okt. men syntes ikke du skal give op. alt for mange mennesker kæmper ikke for deres forhold

Anmeld

14. juli 2009

prettybutterfly

Går det bedre??

Anmeld

14. juli 2009

Cris

Har du fundet noget? Jeg købte også nogle få neutrale ting og nogle blå ting (hvis det var en pige, kunne hun også bruge lidt blå, havde jeg tænkt) Jeg fødte en dreng, så efter den der lille str. har jeg taget ud med barnevogn og hyggede med at finde ting og sager, både brugte og nye som jeg godt kunne lige og som jeg synes, at det ville passe til ham. Jeg er heller ikke en som har brugt kun blå. Jeg elsker orange til babier og rød. Der er også mange brune ting og mange neutrale ting på markedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.