Synes at det er svært :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2009

banaman89

Dutte84 skriver:

Det er jo slet ikke godt... Måske alligevel ikke et for godt tidspunkt at få et barn på? Han føler sig måske ikke klar alligevel ? 

Nej havde jeg vidst at det skulle være sådan havde jeg nok ville tænke mere over det end at bare give efter og ja okay vi beholder det ..
Jeg tror at jeg ville kunne klare det selv hvis det ender sådan , for jeg har min familie , som bor i nordjylland som støtter mig 100% og jeg er bare mega ked af at jeg er flyttet så langt væk fra dem bare for at være sammen med min kæreste ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2009

Betina88

Hejsa ..

Jeg havde det heldigvis ikke svært med tøj til vores kommende søn , Phillip , for vi har arvet masser af tøj , da min kæreste var helt lille til de 3-5 år gammel ..

Men hvad med favorit faver , som gul eller grøn der lige passer til begge køn ?

Men det er mega trist at høre at din kæreste har fået kolde fødder nu .. Jeg håber han snart kommer over det og hjælper til snart .. 

Hvornår er det du skal føde ? 

Anmeld

11. juni 2009

CarinaSB

Jeg er sikker på at jeg aldrig skulle have haft kønnet afvide ..

Min kærestes dankort har aldrig glødet så meget som efter at vi fik afvide hva det blev
Men han holder sig nu heller ikke selv tilbage når han finder noget han syntes er sødt

Anmeld

11. juni 2009

banaman89

Betinsen skriver:

Hejsa ..

Jeg havde det heldigvis ikke svært med tøj til vores kommende søn , Phillip , for vi har arvet masser af tøj , da min kæreste var helt lille til de 3-5 år gammel ..

Men hvad med favorit faver , som gul eller grøn der lige passer til begge køn ?

Men det er mega trist at høre at din kæreste har fået kolde fødder nu .. Jeg håber han snart kommer over det og hjælper til snart .. 

Hvornår er det du skal føde ? 

Jeg har termin den 25-05 ..

Jeg har det bare med at når jeg ser noget tøj forstiller jeg mig bare at det enten er til en dreng eller pige også er det jeg bliver i tvivl ..

Ja jeg synes også at det er trist for han virkede så sikker der i starten ..

Anmeld

11. juni 2009

Betina88

Ja , det kan jeg godt se .. Men jeg håber du finder noget godt .. Kunne du ikke se på skærmen , hvad det blev ?

Det tyder bare på , hvor umoden han er .. Undskyld jeg siger det , men jeg hader at fædre skrider fra deres kærester , når de venter sig .. Jeg kan ikke have det .. Det gør mig sur ..

Anmeld

11. juni 2009

prettybutterfly

Det lyder da som lidt af en lortesituation Anna!!! At være så langt fra familie og venner når din kæreste pludseligt skifter mening og sviger'ner ikke er skide søde og åbne. Har du overvejet bare at stikke snotten hjemad og bare være ligeglad med alt andet end dig og bebsen?? Lyder ihvert fald som om du fortjener bedre end hvad han giver dig lige nu!

Altså hvis du vil være 100% sikker på kønnet kan du jo få en 3D/4D scanning på en privat klinik! Det overvejer jeg selv, jeg tør heller ikke købe noget før jeg er sikker.

Held og lykke og op med humøret! Måske ku det hjælpe bare at tage "på ferie" hjemme i nordjylland???

Knuser
Mona

Anmeld

11. juni 2009

Pige2009

Jeg er alene med et kommende barn (termin 10. oktober), så jeg forstår din situation. Prøv at give det noget tid lidt endnu. Jeg tror mange mænd oplever en vis usikkerhed mht. at blive far. Prøv evt. at købe bogen Far på Færde og forære ham. Den er rigtig god Måske er det bare en lille krise for hans vedkommende. Håb på det bedste og op med humøret, for du har jo stadig din egen familie som bakker dig op, og det er dét du skal fokusere på.

Anmeld

11. juni 2009

fam.4xc

banaman89 skriver:

Dette er mit første barn ..

Jeg synes at det er svært at vælge tøj , har fået af vide at det bliver en pige den 7. maj til min misdannelsesscanning i 20 uge , men mange siger at det ikke sikkert , men jordmoren som scannede mig sagde hun var 80-85 % sikker at det var en pige ..

Men jeg synes bare stadigvæk at der er noget som holder mig tilbage for at købe noget tøj og sager til min baby ..

På en måde går det mig helt vildt meget på, for jeg tænker vildt meget over om der nu sker noget så jeg bliver indlagt og jeg intet tøj har til den lille ..

Hvordan kom i andre igang med at købe ?

Hilsen Anna 24+6 ...

Der findes nogle lister på bla nettet - nogle hjælpelister - til hvad man "bør" ha i hus når den lille ankommer - så prøv at google den og køb neutralt derud fra... Selv havde jeg en smule det ene og andet og fik vildt meget på hospitalet af familien så det var faktisk ik vildt meget der sku suppleres med

Anmeld

11. juni 2009

Anja

Kan klart anbefale dig at købe så LIDT tøj som overhovedet muligt inden baby melder sin ankomst.

Man kan selvfølgelig købe en masse i neutrale farver, men når først den lille er kommet, så vil man helt klart helst have tøj som fortæller kønnet .....

Anmeld

11. juni 2009

frk Jensen

banaman89 skriver:

Nej havde jeg vidst at det skulle være sådan havde jeg nok ville tænke mere over det end at bare give efter og ja okay vi beholder det ..
Jeg tror at jeg ville kunne klare det selv hvis det ender sådan , for jeg har min familie , som bor i nordjylland som støtter mig 100% og jeg er bare mega ked af at jeg er flyttet så langt væk fra dem bare for at være sammen med min kæreste ..

Kom du bare til nordjylland, så skal jeg nok hjælpe dig med at shoppe baby tøj og ting... Ælsker det...

Knus Betina...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.