Er jeg mon en mand?:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

-Sigrid-

Herhjemme støvsuger han og tager opvasken.

Jeg laver (oftest) mad, vasker og ligger tøj sammen (kun hans når jeg forkæler ham), gør badeværelse og vinduer rene og vasker gulv

Men de ting han gør tager længere tid, og jeg studere kun HF mens han er på en videregående. Vi er 55/45 om datteren, og de 10% hun er mere ved mig er hendes valg fordi hun er 11 mrd gammel og stadig meget tæt knyttet... Min mand ville ELSKE at det var den anden vej rundt <3

Vi bytter en gang imellem opgaverne rundt, men det var bare sådan en standardting

Alt i alt priser jeg mig lykkelig for et så velfungerende forhold hvor vi aldrig har skændes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Miin'Baby'Mus

Tauf skriver:

Ja ved det lyder som en mærkelig overskrift

Men når jeg læser alle jeres indlæg om brok om jeres mænd. Ja så sidder jeg og tænker jamen det er jo mig..

F.eks Rydder du op i din mands rod ? Nej men min mand rydder op i mit.

Sover du din mand til middag ? Nej men det gør jeg ..

Hvem laver mest hjemme os jer ? Ja det er ikke mig...

Nej jeg syntes ikke det er ikke fedt at det er sådan. Men ja sådan er det bare.

Nå ved faktisk ikke hvad jeg ville med det. Bliver bare så mærkelig inden i når jeg læser om hvordan i " Sviner" jeres mænd.

Men det bekræfter mig jo bare i at jeg ikke er god nok!!

Hm, jeg "brokker" mig også over kæresten og jeg skrev også i den seneste debat at jeg er træt af at rydde op efter ham - men det hele er jo sagt med et smil og ikke et suk  det er hvad man gør det til, herhjemme fungerer det fint at han roder og jeg rydder op, så længe vi bare smiler af det. Det kan dog engang imellem være frustrerende, men så hjælper han jo også til og siger f.eks. undskyld når nu jeg har ryttet op og så laver han en af hans berømte "se mit sølle ansigt og hundeøjne, er jeg ikke sød" og så smelter mit hjerter jo 

Det har intet at gøre med at man ikke er god nok, så ville det jo også betyde min kæreste ikke er god nok - hvilket ikke passer, ellers ville jeg jo ikke være sammen med ham, bærer på vores ønskebarn og smile hver dag 

Anmeld

13. december 2012

isabellasmor

Wimmie skriver:

Det er jo jul 

Det er det nemlig 

Og du må ha en god en af slagsen  Hehe

Anmeld

13. december 2012

isabellasmor

Wimmie skriver:

Det er jo jul 

Det er det nemlig 

Anmeld

13. december 2012

Wimmie

isabellasmor skriver:

Det er det nemlig 

I lige måde 

Anmeld

13. december 2012

isabellasmor

Wimmie skriver:

I lige måde 

Tak 

Anmeld

13. december 2012

LBK

Tauf skriver:

Ja ved det lyder som en mærkelig overskrift

Men når jeg læser alle jeres indlæg om brok om jeres mænd. Ja så sidder jeg og tænker jamen det er jo mig..

F.eks Rydder du op i din mands rod ? Nej men min mand rydder op i mit.

Sover du din mand til middag ? Nej men det gør jeg ..

Hvem laver mest hjemme os jer ? Ja det er ikke mig...

Nej jeg syntes ikke det er ikke fedt at det er sådan. Men ja sådan er det bare.

Nå ved faktisk ikke hvad jeg ville med det. Bliver bare så mærkelig inden i når jeg læser om hvordan i " Sviner" jeres mænd.

Men det bekræfter mig jo bare i at jeg ikke er god nok!!

HA HA HA  Jeg synes du er sjov. Min mand og jeg fik os lige en griner over din sjove måde at skrive på. 

Godt indlæg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.