Er jeg mon en mand?:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

Eliza

Hvor skægt. Jeg har tænkt det samme om mig selv selvfølgelig 

Her hjemme joker vi os med at T er en kælling og jeg er manden i huset 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

MyLove E

Wimmie skriver:

Okay, det er måske liiige taget lidt ud af sammenhæng

Altså hvis din kæreste/mand er træt af at han laver det meste derhjemme, rydder op efter dig osv. ja, så har jeg da ondt af ham...men hvis det fungerer hos jer, hvad er problemet så?

De der brokker sig over deres mænd herinde gør det jo fordi de ikke har det godt med det og fordi det går dem på - det har da absolut intet at gøre med at DU ikke er god nok, det er efter min mening en  meget mærkelig parallel at drage, og den må da vist stå for egen regning.

Og nej, det er ikke mig der opretter de debatter, for jeg bor slet ikke sammen med nogen 

Det sidste var nok også lidt for meget skrive.

Nej min mand brokker sig ikke. Han er også en meget tålmodig og kærlig.

Anmeld

13. december 2012

Elgaard73

Wimmie skriver:

Okay, det er måske liiige taget lidt ud af sammenhæng

Altså hvis din kæreste/mand er træt af at han laver det meste derhjemme, rydder op efter dig osv. ja, så har jeg da ondt af ham...men hvis det fungerer hos jer, hvad er problemet så?

De der brokker sig over deres mænd herinde gør det jo fordi de ikke har det godt med det og fordi det går dem på - det har da absolut intet at gøre med at DU ikke er god nok, det er efter min mening en  meget mærkelig parallel at drage, og den må da vist stå for egen regning.

Og nej, det er ikke mig der opretter de debatter, for jeg bor slet ikke sammen med nogen 

Du får også lige en  herfra.... Er helt enig...

Anmeld

13. december 2012

MyLove E

Eliza skriver:

Hvor skægt. Jeg har tænkt det samme om mig selv selvfølgelig 

Her hjemme joker vi os med at T er en kælling og jeg er manden i huset 

Så er det også dig der spiser de STORE bøffer og ham en lille kylling salat når i er ude:-)

Anmeld

13. december 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Tauf skriver:

Ja ved det lyder som en mærkelig overskrift

Men når jeg læser alle jeres indlæg om brok om jeres mænd. Ja så sidder jeg og tænker jamen det er jo mig..

F.eks Rydder du op i din mands rod ? Nej men min mand rydder op i mit.

Sover du din mand til middag ? Nej men det gør jeg ..

Hvem laver mest hjemme os jer ? Ja det er ikke mig...

Nej jeg syntes ikke det er ikke fedt at det er sådan. Men ja sådan er det bare.

Nå ved faktisk ikke hvad jeg ville med det. Bliver bare så mærkelig inden i når jeg læser om hvordan i " Sviner" jeres mænd.

Men det bekræfter mig jo bare i at jeg ikke er god nok!!

Hahaha, det ku' ha' været mig der skrev det ! Især, det med rod og hvem der laver mest

Anmeld

13. december 2012

Eliza

Tauf skriver:

Så er det også dig der spiser de STORE bøffer og ham en lille kylling salat når i er ude:-)

Ej. li der går der hulemand i os begge. 

Anmeld

13. december 2012

morethanperfect

Tauf skriver:

Ja ved det lyder som en mærkelig overskrift

Men når jeg læser alle jeres indlæg om brok om jeres mænd. Ja så sidder jeg og tænker jamen det er jo mig..

F.eks Rydder du op i din mands rod ? Nej men min mand rydder op i mit.

Sover du din mand til middag ? Nej men det gør jeg ..

Hvem laver mest hjemme os jer ? Ja det er ikke mig...

Nej jeg syntes ikke det er ikke fedt at det er sådan. Men ja sådan er det bare.

Nå ved faktisk ikke hvad jeg ville med det. Bliver bare så mærkelig inden i når jeg læser om hvordan i " Sviner" jeres mænd.

Men det bekræfter mig jo bare i at jeg ikke er god nok!!

Min mand er som din .. Dog arbejder han meget lige nu så det er jo mig der laver de huslige pligter når jeg alligevel er hjemme ..

Men når det er weekend er det ham ..... Så jeg kan sove

Anmeld

13. december 2012

Eliza

til gengæld kunne min mand os ha skrevet indlægget om "min kæreste sover til middag" han er li så træt af det som TS af den tråd er 

Anmeld

13. december 2012

Wimmie

isabellasmor skriver:

Det var meget betænksomt af dig 

Det er jo jul 

Anmeld

13. december 2012

Muhmi

Hehe... Har det nu nok lidt på samme måde...

Jeg er ikke den mest huslige herhjemme... Ikke fordi jeg ikke vil, men blot fordi jeg er for doven og det er min mand ikke... Men sådan med at stille tingene pænt osv. det er sådan noget jeg går op i  Dog er det mig der sætter vasketøj over, manden ejer ikke sans for grader og uld, kulørt og hvidt

Men tjaaa, jeg rydder op i hans rod, men han rydder også op i mit Det er vist meget ligeværdigt

Men herhjemme er det altså mest mig der har bukserne på mht. at være handy og praktisk, sådan er det bare og det gør hverken manden eller mig selv noget

Bortset lige fra nu hvor han læser det og så bliver han total kællingefornærmet Hihihihi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.