Er jeg mon en mand?:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

MyLove E

Kay skriver:

jamen du er god nok  og det er alle mændene også... og ja jeg ryder op efter min mand... fx er han super god til at efterlade tomme mælke kartonner men han rydder også ting op for mig   og vi gør det af kærlighed...  og det gør ingen af os til bedre eller dårligere mennesker... 

men ja nogle gange er der rigtig meget brok over mænd... og jeg forstår det ik... jeg kunne ik selv finde på det... han bringer så meget godt i mit liv... og så kan mælke kartonner og samlermani da være hvad det vil... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

L&V

Tauf skriver:

Ja ved det lyder som en mærkelig overskrift

Men når jeg læser alle jeres indlæg om brok om jeres mænd. Ja så sidder jeg og tænker jamen det er jo mig..

F.eks Rydder du op i din mands rod ? Nej men min mand rydder op i mit.

Sover du din mand til middag ? Nej men det gør jeg ..

Hvem laver mest hjemme os jer ? Ja det er ikke mig...

Nej jeg syntes ikke det er ikke fedt at det er sådan. Men ja sådan er det bare.

Nå ved faktisk ikke hvad jeg ville med det. Bliver bare så mærkelig inden i når jeg læser om hvordan i " Sviner" jeres mænd.

Men det bekræfter mig jo bare i at jeg ikke er god nok!!

Så er jeg sku os mand.. Lige bortset fra det med madlavningen den nupper jeg men så vasker min mand tøj og ordner opvask og sådan noget.. Tror min mand har større grund til at brokke sig end jeg har

Anmeld

13. december 2012

MyLove E

mariesmavse92 skriver:

Kunne sige det samme

Dejligt at høre jeg iikke er den eneste

Anmeld

13. december 2012

MyLove E

Månsson skriver:

Så er jeg sku os mand.. Lige bortset fra det med madlavningen den nupper jeg men så vasker min mand tøj og ordner opvask og sådan noget.. Tror min mand har større grund til at brokke sig end jeg har

Sådan er det også her:-) Min mand burde også være ham der brokkede sig:-)

Anmeld

13. december 2012

MyLove E

Isabella_mor skriver:

jeg har det ligesådan... jeg har en super skøn og dejlig mand som er huslig og kærlig og som skynder sig hjem når bassen bliver ringet syg hjem fra vuggestuen... 

Det er dejligt at der findes skønne mænd:-):-)

Anmeld

13. december 2012

L&V

Tauf skriver:

Sådan er det også her:-) Min mand burde også være ham der brokkede sig:-)

Ha ha Forstår ik hvorfor man ikke smutter hvis man ik kan li lugten i bageriet Istedet for alt det brok

Anmeld

13. december 2012

Gardenia

Hvem? skriver:

Det ku være mig det der, dog ike li det med ledningerne, men alt det andet, passer på en prik

Vi er flere end vi aner

Anmeld

13. december 2012

isabellasmor

Wimmie skriver:

Okay, det er måske liiige taget lidt ud af sammenhæng

Altså hvis din kæreste/mand er træt af at han laver det meste derhjemme, rydder op efter dig osv. ja, så har jeg da ondt af ham...men hvis det fungerer hos jer, hvad er problemet så?

De der brokker sig over deres mænd herinde gør det jo fordi de ikke har det godt med det og fordi det går dem på - det har da absolut intet at gøre med at DU ikke er god nok, det er efter min mening en  meget mærkelig parallel at drage, og den må da vist stå for egen regning.

Og nej, det er ikke mig der opretter de debatter, for jeg bor slet ikke sammen med nogen 

ville skrive det samme, så du får en  Og så behøver jeg ikke gentage dig 

Anmeld

13. december 2012

Wimmie

isabellasmor skriver:

ville skrive det samme, så du får en  Og så behøver jeg ikke gentage dig 

Det var så lidt...tænkte at jeg ville spare dig for skrivekrampen så 

Anmeld

13. december 2012

isabellasmor

Wimmie skriver:

Det var så lidt...tænkte at jeg ville spare dig for skrivekrampen så 

Det var meget betænksomt af dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.